رفتن به مطلب

راهنمایی در سیستم کد دعوت


eCarter

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان عزیز

یه سوال داشتم . من میخوام این سیستم رو پیاده کنم ولی دقیق نمیدونم وقتی اطلاعات رو میگیرم تو دیتابیس چه کوئری رو باید بگیرم ؟؟ اصلا نیازه سمت دیتابیس کد نویسی شه ؟؟

میخوام کاربر وقتی میخواد ثبت نام کنه اطلاعات رو ازش گرفتم مثل ایمیل و شماره و نامش رو بیاد تو صفحه ای که ما میخوایم هدایتش کنیم (یا همون صفحه اصلی ) بعد از خرید کالای مورد نظر ( خود سایت چندین کالا میفروشه ولی فقط یک محصول مورد نظر ماست) بیاد براش کد دعوت رو ایمیل کنه . توی وردپرس یا دیتابیس هم یه فیلد تعریف بشه و اون کد ذخیره بشه که هر کاربری خواست از طریق این کد که تو صفحه ثبت نام از کاربرا پرسیده میشه اگه داشتن وارد میکنن اگر نه که هیچی

کاربرای دعوت شده توسط این کاربر زمانی مورد تایید هستند که اونا هم اون محصول خاص که تعریف شده رو خریداری کنن . در صورت خریداری باز برای این کاربرا کد منحصر به فرد ارسال بشه . و برای اون فردی که این کاربر جدید رو دعوت کرده تو یک فیلد نگه داره که بله این کاربر تونسته یک نفر و با موفقیت دعوت کنه ( یعنی اون فردی که دعوت کرده خرید هم کرده ) ( یه فیلد دیگری وجود داره که تعداد همه دعوت کنندگان هم وجود داره خواه چه کسایی که خرید کردند چه خرید نکردند .)

این 5 نفر که تکمیل شد سایت به مدیر اطلاع بده که کاره این کاربر تو اینوایت خوب بوده و 5 نفرو دعوت کرده و به همراه مشخصات واسه مدیر میل کنه که بتونه باهاش تماس بگیره .

بعدش سایت بره توی دیتابیس اون 5 نفری که دعوت شده بودند و خرید هم کرده بودند ( در واقع همون دعوت شده گان موفق) رو صفر کنه تا دوباره همین پروسه ادامه پیدا کنه

میشه بهترین مدل برنامه نویسی که سرعت رو توی سایت کم هم نکنه رو برام شرح بدین منتظر راهنمایی هاتون هستم

ممنون از لطفتون

لینک به ارسال

سلام

به انجمن وردپرس پارسی خوش اومدین.

شما می خواید با هر کد تخفیف فقط 5 نفر بتونن ثبت نام کنن و بعدش کد باطل بشه؟

لینک به ارسال

ممنونم دوست عزیز

نه کد باطل نشه در واقع اون کانتر که نشان دهنده اینه که این کاربر 5 نفرو با موفقیت(عمل خرید محصول مورد نظر) رو انجام دادن رو صفر کنیم .

در واقع باز هم کاربر میتونه کاربران جدیدی وارد کنه و بعد از هر 5 تایی که خرید کردند دوباره صفر بشه

نمیدونم تونستم منظورمو رسونده باشم یا نه ؟؟

لینک به ارسال

متوجه شدم.

خب الان شما تو کدوم بخش مشکل دارین؟ الگوریتم که مشخصه.

{لطف کنید سطح تخصصتون رو هم از داخل پروفایل تنظیم کنید}

لینک به ارسال

دقیقا تو پیاده سازیش مشکل دارم نمونه کدی پیدا نکردم که ببینم چه جوری باید پیش برم

رو مبتدی هست . تازه شروع کردم

ویرایش شده توسط eCarter
لینک به ارسال

اول تعیین کنید که پروسه ی فروش و پرداخت به چه نحوی انجام میشه؟ مثلاً اینکه معرفی کالا و خدمات در وردپرس هست یا نه؟ و یا اینکه از پلاگین های فروش وردپرس استفاده می کنید یا اینکه سیستم فروش رو خودتون طراحی کردید و ...؟

اما در کل مثلاً می بایست در دیتابیس جدولی برای خریداران سرشاخه با کلید مثلا: buyer_key ایجاد کنید که در هر ترنس موفق در پرداخت (بانک) از sub_buyer ها روی این کلید تغییر ایجاد بشه.

دقیقاً یه شکل ساده ایی از اتفاقی که در رایتل برای فروش سیم کارت های رایکارت انجام میشه باید انجام بدید. فعلاً سیستم فروشتون رو به دقت توضیح بدید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...