رفتن به مطلب

سوال در مورد آپلود سنتر


ssll

پست های پیشنهاد شده

سلام میخواستم یه آپلودسنتر بزنم اما میگن نمیشه از هاست اشتراکی استفاده کنی

1- به نظر شما از چه هاستی برای نصب اپلود سنتر استفاده کنم

2- میگن از هاست دانلود که دیتابیس داشته باشه استفاده کن . از چه سرویس دهنده ای استفاده کنم که هاست دانلودش دیتابیس داشته باشه و پشتیبانیش هم خوب باشه؟

3- من مدیریت محتوای سایتم روی هاست اشتراکی نصب هست و میخوام روی ساب دامینش اپلود سنتر بزنم میگن بهتره اپلود سنترت روی هاست دوم باشه . میشه در این زمینه راهنمایی کنید چطور میتونم به این روش استفاده کنم و هاست دومم رو با ساب دامین هاست اولم ست کنم ؟ یا اینکه هاست دوم چه نوع هاستی باشه؟ و به چه چیزهایی نیاز دارم

لینک به ارسال

راه اندازی آپلود سنتر عمومی سودی نداره جز اینکه 1 یا 2 سال از عمرش بگذره تا رنک بگیره و با استفاده از تبلیغاتش بتونید سودی دریافت کنید .

هاست دانلود + دیتابیس هم خیلی زیاده ولی شما میتونید از cms های بدون نیاز به دیتابیس استفاده کنید که خوب امنیت پایینی هم دارند .

در مورد هاست دانلود به همراه دیتابیس هم باید سرچ کنید یا اینکه یه کار دیگه انجام بدید از یک هاست دانلود بدون دیتابیس استفاده کنید و دیتابیس رو از یک هاست دیگه کانکت بدید و به هاست اصلی متصل کنید که بنظرم این روش هم امنیت خوبی داره هم فشاری به سرور هاست اصلی وارد نمیشه .

لینک به ارسال

میخوام آپلودسنتر رو روی هاست دانلود آپلود کنم . چون هاست دانلود ما دیتابیس ندارد چطور دیتابیس رو از هاست اصلی کانکت کنم؟ چه تغییراتی بدم؟

لینک به ارسال

از سرور مجازی استفاده کنید

اگر بخواهید آپلود سنتر بزنید با این حجم های پایین و پهنای باند محدود هاست اشتراکی کاری نمیتونید انجام بدید.

سرور مجازی بهترین گزینه برای شماست قیمت پایینی هم نسبت به هاست اشتراکی داره

لینک به ارسال

دوست عزیز به نظر من برای اول کار از پردیس هاستینگ یک هاست دانلود بگیرید 2 تا دیتابیس هم می ده بعد که سایتتون گرفت و هاست دانلود جوابتون رو نمی داد برید و سرور مجازی بگیرید به نظر بنده بهترین کار همینه چون اگر بخواهید از اول هزینه زیاد بکنید بعد توش می مونید من خودم از سرویس هاشون تقریبا 1 سال و نیم هست دارم استفاده می کنم خوبه نسبت به قیمتش

لینک به ارسال

از شرکت تیک دیتا استفاده کنید

سرور مجازی آلمان 50 گیگ رم512 ماهیانه 10 هزار تومان هاست دانلود هم خواستید استفاده کنید قیمت این شرکت پایینه


http://www.tikdata.ir/

لینک به ارسال

هاست دانلود که دیتابیس داره از پردیس هاستینگ بگیرم معتبر هست؟ قطعی نداره؟ . دوستان اگه پیشنهاد بهتری واسه هاست دانلود که دیتابیس داره دارند بدن ممنونم

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...