رفتن به مطلب

دعوت به یه همکاری داوطلبانه و دو جانبه برای طراحی وب


پست های پیشنهاد شده

دوستان عزیز، من یه پیشنهاد ویژه و متفاوت دارم که ناشی از شرایط منه.

عرض شود که بنده وب سایت وگان دانلود رو در خردادماه سال 91 راه اندازی کردم و تا الآن که 20 ماه از فعالیت این سایت می گذره، حدود 140 فیلم مستند، ویدیو و کتاب مرتبط با تغذیه و سلامتی در سایتم قرار گرفته.

در طول این مدت با وجود تمام فعالیت ها، مشغله ها، مشکلات مختلف زندگی و مشکلات مالی، تمام تلاشم رو کردم که سایت پابرجا بمونه و مطالبش در دسترس باشه و خوشبختانه برا خیلی ها هم مفید بوده و با وجود بودجه ی محدود و اینکه هیچ تبلیغاتی نداشتیم و چندین بار هم هاست سایت برای چند هفته از دسترس خارج شد، تا حالا بیشتر از 19هزار بازدیدکننده داشته سایتم که البته تعداد زیادی نیست ولی خب خیلی هم بد نیست.

در این مدت سایت هیچ درآمدی نداشته و البته از اولش هم هدف من درآمدزایی نبود بلکه اطلاع رسانی و کمک به افزایش دانش عمومی از تغذیه و سلامتی بود.

با توجه به اینکه در طول این مدت همیشه در حال تحقیق درباره تغذیه و سلامتی بودم و مشغول ترجمه ی کتابم به انگلیسی و فعالیت های مرتبط و غیر مرتبط دیگه شدم، متأسفانه فرصت نشد بشینم طراحی وب کار کنم، و اینطور که معلومه حالا حالاها هم فرصت نخواهد شد با برنامه ها و شرایط زندگیم!

فقط در رابطه با سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو یه مطالعاتی داشتم و قصد دارم به زودی بیشتر در این زمینه کار کنم...

خلاصه با توجه به اینکه من سایتم رو با نیست خوب تأسیس کردم و دوست دارم با نیّت خوب ادامش بدم، و هم چنین از طرفی من 20 سالمه و فعلاً هیچ درآمدی ندارم و تا همینجا هم تمام تلاشم رو کردم، این بود که در طول این مدت دیگه پولی برام نمونده بود که بخوام صرف طراحی سایت کنم، اونم سایتی که برام درآمدزا نیست.

اما از طرفی سایت وگان دانلود برای من در حکم یه پروژه ی خیریه هست چرا که من دیدم از این طریق می تونم به جامعه کمک کنم و اگرچه هنوز نتونستم ایده ی کامل خودم رو اجرا کنم، ولی تا حالا ندیدم کسی اون چیزی که مشابه تو ذهن من بود رو اجرا کنه پس خیلی خوشحالم که این سایت رو با تمام نواقصش ادامه دادم...

از این به بعد هم این سایت پابرجا می مونه و ادامش میدم و هزینه های هاستش رو هم مثل سابق پرداخت می کنم چون واقعاً ارزش داره وقتی بتونه کمکی هرچند ناچیز به انسانها بکنه که در مورد تغذیه و حفظ سلامتیشون آگاه بشن و طبعاً دیگه وابسته ی این و اون هم نباشن. این برای من یک هدف آرمانی هست...

حالا اینجا دوستانه درخواست می کنم عزیزانی که دوست دارن به طور داوطلبانه با من همکاری کنن، به من اطلاع بدن (از طریق پیام خصوصی و یا از طریق فرم تماس در سایت وگان دانلود) که باهاشون تماس بگیرم و در مورد راهکارها صحبت کنیم.

درسته که در مورد این پروژه پولی در کار نیست ولی در عوض من هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم، از جمله یکیش اینه که هر کس در طراحی سایت کمک کنه، نام و تبلیغش به همراه بنر تبلیغاتی در سایتم قرار می گیره و هم چنین در صفحهحامیان سایت هم معرفی میشه که می تونه از این طریق باعث افزایش اعتبار و رونق فرد یا شرکت طراح بشه، مثل هر کار خیر و داوطلبانه ی دیگه. با توحه به اینکه منم در صدد بهینه سازی سئوی سایت هستم، بنابر این بازدید سایت که بالا بره طبعاً حامیان و تبلیغاتش هم بیشتر دیده میشه. البته هر کار دیگه ای هم از دستم بر بیاد دریغ نخواهم کرد و تلاشم بر اینه که خوبی های دوستان رو جبران کنم.

اگه تعداد داوطلبان بیشتر از یه نفر باشه، که چه بهتر چرا که می تونن کار رو تقسیم کنن و هر نفر یه قسمتش رو انجام بده و در وقت و زمان هم صرفه جویی بشه، که

اما من برای سایتم چی میخوام؟

خب سایت من با استفاده از سیستم وردپرس بنا شده و به افراد وارد به سیستم وردپرس نیاز دارم.

با توحه به اینکه الویت من از روز اول این بوده که همه ی ایرانی ها حتی از دور افتاده ترین نقاط هم بتونن به سایت دسترسی پیدا کنن، این بوده که یه قالب سبک براش انتخاب کردم که با پایین ترین سرعت اینترنت هم سازگار باشه. البته این دفعه میخوام یه قالب خوب و شیک و حرفه ای (مرتبط با موضوع گیاهخواری و سلامتی) براش طراحی بشه ولی در عین حال، یه نسخه ی موبایل هم میخوام براش بذارم که کم حجم باشه و مخصوص سرعت های پایین...

یه افزونه و سیستم خبرنامه ی درست و حسابی هم میخوام مثل بقیه سایت ها (افزونه های آماده هم خوبه فقط میخوام خوب تنظیم بشه چون همین الآن یکی رو سیستمم نصبه ولی مشکل داره).

آیکن های صفحات سایت در شبکه های اجتماعی رو هم میخوام در منوی سایت قرار بدم.

همینا. اگه امکانات دیگه ای هم نیاز باشه که از افزونه های آماده استفاده می کنیم و مسئله ای نیست.

دوستان عزیز و متخصص لطف کنن سایتم رو چک کنن و ببینن آیا بهتره همین قالبی که الآن هست رو ویرایش کنن یا اصلاً از یه قالب دیگه استفاده کنن؟

ضمناً استفاده از قالب های آماده هم برای سرعت دادن به کار و صرفه جویی در زمان هیچ اشکالی نداره چون ما فقط یه قالب استاندارد و زیبا می خوایم، همین.

منتظر پیام های دوستان داوطلب و علاقمند به همکاری هستم. هر پیشنهاد و ایده ی دیگه ای هم دارید مطرح کنید. هم چنین هر کس با من همکاری کنه، ایشالا برای سایت ها و پروژه های بعدیم باهاش همکاری می کنم و اون موقع دیگه مجانی نیست بلکه با نرخ عادلانه در ازای کار (من پروژه های زیادی در ذهن دارم که فعلاً اینایی که انجام دادم ساده تر بوده ولی ایده های دیگه نیاز به پول زیادی دارن و البته منم در حال جمع و جور کردن زندگیم هستم که یه پولی جور کنم و اونا رو هم اجرا کنم).

ضمناً اگه در جریان باشید، برنده ی جایزه ی نوبل اقتصاد امسال پیش بینی کرده که در سال 2014 مسئله ی گیاهخواری خیلی بیشتر شناخته و متداول بشه چرا که سلامتی، اقتصاد و محیط زیست، همه و همه عواملی هستن که مردم رو به سمت تغذیه سالم سوق میدن. در ایران هم داره با سرعت خیلی بیشتر از قبل منتشر میهش. این رو گفتم که در جریان اهمیّت موضوع فعالیت من و مزایای اجتماعی و اقتصادیش باشید ضمن اینکه در سایتم علاوه بر گیاهخواری و آشپزی گیاهی و خام گیاهخواری، ویدیوها و کتاب های طب سنتی و هم چنین ورزش درمانی هم منتشر میشه یعنی من قصد دارم یه مجموعه کامل و کارآمد درست کنم، که امیدوارم با همکاری دوستان بشه به این هدف رسید و از نظر من هر کس که همکاری کنه، در مالکیت و پیشرفت سایت قطعاً سهیم خواهد بود...

با آرزوی دنیایی بهتر و روزهایی شادتر icon_smile.gif

معین

*پی نوشت:

فعلاً یک دوست عزیزی که خیلی هم مشغله کاری داره داوطلب شده ولی ایشون میگه نمیرسم همه چیز رو با جزئیات طراحی کنم، ولی واسه ویرایش قالب و خبرنامه و اینا حاضر به همکاری هستن. چند داوطلب دیگه هم بیان کار تقسیم میشه و راحت تر و سریع تر پیش میره که در وقت بزرگواران هم صرفه جویی بشه.

منتظر تماس افراد داوطلب هستم...

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...