رفتن به مطلب

من قالب مترو دارم، اگه کسی دیده باشه، مشابه استارت ویندوز8 است، منتها بخشی به عنوان کاشی داره و در اونجا میتونیم یکی از اون کاشی ها رو گالر


iranh00

پست های پیشنهاد شده

من قالب مترو دارم، اگه کسی دیده باشه، مشابه استارت ویندوز8 است، منتها بخشی به عنوان کاشی داره و در اونجا میتونیم یکی از اون کاشی ها رو گالری انتخاب کنیم که خودش به صورت اسلایدشو، عکسهایی که انتخاب کردیم رو نشون میده.

(ظاهر قالب مترو )

metro.jpg

لازم به ذکر هست، که حالت فوق زمانی فعال میشه که شما این بخش ها رو فعال کنید و کدش رو داخل صفحه ای به نام home بزارین، و این صفحه رو به عنوان برگه پیشفرض نشون بدید ؛ اما من اینطور چیزی نمیخوام و میخوام که همون حالت پیشفرض وبلاگی باشه که پست ها رو که عکس هستند نشون بده، و عملاً این قالب رو برای سایت عکاسی میخوام .

حالا من قصد دارم با استفاده از ابزارکی که هست (همون ابزارک آخرین مطالب) لیست پست ها رو که به صورت عکس هستند نشون بدم ؛ اما همونطور که در قسمت (الف) مشاهده میکنید، به صورت لیست نشون داده میشه که باعث میشه صفحه اسکرول بخوره ! که من قصد دارم مثل یک اسلاید شو در سمت چپ (بخش ب) تبدیل کنم .

86691084604700461475.jpg

البته، افزونه ای با عنوان "Scroll post excerpt" که همینکارو انجام میده، اما نمیتونم باز براش تعریف کنم که فقط عکس تنها رو اسکرول کنه !

حالا راه حل شما چیه ؟

------------------------------

پینوشت:

اگه لازم هست که کدهای این بخش رو قرار بدم ؟

لینک به ارسال

این پوسته تجاریه در نتیجه پشتیبانیش از طریق سایت سازنده انجام میشه. تو این انجمن امکان پیگیری مسائل مربوط به پوسته‌های غیر رایگان وجود نداره.

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...