رفتن به مطلب

سوال در مورد SEO Friendly Images


پست های پیشنهاد شده

سلام. میخاستم بدونم کار افزونه SEO Friendly Images فقط اضافه کردن alt و title به عکس هاست؟؟؟؟ خوب اینو که میشه با اضافه کردن دو تا تگ به پوسته هم برطرف کرد. و سئوال دومم اینه که حالا گیرم این افزونه رو نصب کردیم ایا بعدش بازم باید به صورت دستی باسه عکس ها alt و title تعریف کنیم؟؟؟؟؟ طبیعتآ نیازی نیست ولی خوب چند تا از اساتید اینجا گفته بودن که برای سئوی بهتر باید دستی هم وارد کنیم ولی خوب من موندم اخرش باسه هر عکس یه alt و یه title بیشتر نداریم که اینو هم خود این افزونه ترتیبش رو میده پس قضیه این سئو بهتر چیه؟؟؟؟؟

لینک به ارسال

این افزونه برای سئو بسیار مفیده و باعث میشه تایتل مطالب به عناون alt عکس ها قرار بگیره و عکستون در نتایج جستجو بهتر نمایش داده بشه . اما فرض کنید وردپرس 4-5 منتشر شده و این افزونه دیگه آپدیت نشد و مجبورید بزاریدش کنار . بعد میخواید چکار کنید و چطوری عناوین قبلی رو به عکس ها برگردونید؟ بهتره که اگر عکس داخل پست هاتون میزارید خودتون بصورت دستی هم بهش ویژگی alt بدید . و بزارید افزونه هم کار خودشو بکنه .

لینک به ارسال

خوب فرض میکنیم وسط کار خواستیم از این افزونه استفاده نکنیم.

این افزونه برای نمایش alt از:

%name %title

و برای نمایش title از titile مطلب استفاده میکنه. خوب این دو تا رو نمیشه به صورت کد در اورد و در پوسته جا گذاری کنیم که همون کار افزونه رو انجام بده؟؟؟؟؟؟

ویرایش شده توسط ممد
لینک به ارسال

میتوانید کد افزونه را در فایل functions قرار دهید

تفاوتی ندارد با استفاده از افزونه

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...