رفتن به مطلب

طراحی سایت رایگان


پست های پیشنهاد شده

طراحی وب سایت رایگان جمله ای بسیار وسوسه برانگیز و تبلیغاتی است که توسط بسیاری از افراد و برخی از شرکت ها در متن تبلیغات آنها به چشم می خورد.

حتما این سوال در ذهن شما پیش خواهد آمد که آیا طراحی سایت رایگان امکان پذیر است ؟ و اگر امکان پذیر نیست پس پاسخ تبلیغ کنندگان طراحی سایت رایگان چیست؟

طراحی وب سایت یک دانش کاملا تخصصی و حرفه ای است که طراحان سایت پس از سالها مطالعه ، تحصیل در دانشگاه ، شرکت در کلاسهای آموزشی طراحی سایت و استفاده از تجارب کاری در پروژه های مختلف بدست آورده اند. شاید برخی از افراد در حین گذراندن دوره های فوق جهت کسب تجربه و اعتبار با هزینه های ناچیز به کار طراحی سایت مشغول شوند اما این به دور از ذهن است که فرد یا گروهی که طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند پس از سالها وقت گذاری و صرف عمر باارزش خود در جهت فراگیری تخصص

طراحی سایت بخواهند که به صورت کاملا رایگان کار طراحی وب سایت انجام دهند.

اما پس واقعیت کار تبلیغ کنندگان طراحی سایت رایگان چیست ؟

- برخی از این افراد در ابتدا یک دامین (

دامنه چیست ؟) را برای شما ثبت کرده و آن را به یک وبلاگ لینک می دهند و پس از مدتی کنترل سایت را از دست مشتریان گرفته و به بهانه های مختلف از آنها هزینه های بالایی را دریافت می کنند.

- در برخی از موارد منظور از طراحی سایت رایگان ثبت دامین و هاست رایگان می باشد .

- در بسیاری از موارد هم منظور از طراحی سایت رایگان قالب آماده سایت می باشد که قبلا طراحی شده و برروی اینترنت منتشر شده است سپس آن ها را جستجو کرده و به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند تا نظر مشتریان را در جهت خرید هاست و دامین از آنها جلب نمایند.

همانطور که گفته شد : طراحی سایت و

بهینه سازی سایت، فعالیتی علمی و كاملا تخصصی می باشد كه نیاز به توان فنی و تجربه كاری بالایی دارد، از این رو كاری هزینه بر نیز می باشد.

برچسب ها:طراحی سایت آماده، طراحی سایت رایگان،مشکلات طراحی سایت رایگان،سایت رایگان و آماده

لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...