رفتن به مطلب

مشکل در ایندکس شدن محتوای مطلب در گوگل


پست های پیشنهاد شده

سلام

من امروز بعضی از لینک مطالب خود را در گوگل جستجو کردم متوجه شدم با اینکه مطلب در گوگل ایندکس شده اما توضیحات آن در خلاصه نوشته گوگل فرق می کند.

یعنی چند پستی که من تست کردم همشون مطالب مربوط به سایدبار من را نشون می دادند. فکر می کنم این موضوع به سئو هم لطمه وارد می کند. چطوری می توانم این مشکل را رفع کنم ؟

نمونه تست :

https://www.google.c...a7%d8%b1%d8%aa/

آدرس سایت :

http://fa.ibforums.net/

لینک به ارسال

اون توضیحاتی که در صفحه نتایج گوگل نشون می دهد برای انواع جستجو با هم فرق می کنه شما اگر عنوان "استفاده بهینه از علوم کاربردی در تجارت تحول صنایع اروپایی | انجمن" این را چستجو کنید توضیحات صحیح مطلب شما را نشون میده ولی متا تگ توضیحات همین مطلب سایت شما یک مشکل بزرگ داره اون هم اینکه خیلی طولانی هست.


<meta name="description" content="می گویند رشته هایی از علوم کاربردی و فن آوری مثل نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی می توانند صنایع اروپایی را متحول کنند. اما نکته حیاتی شناخت دقیق و استفاده مناسب از تولیدات این علوم در بازار رقابتی است و این دقیقا کاری است که یک شرکت کوچک بلژیکی انجام داده است. این شرکت کوچک متخصص روغن کشی و عصاره گیری از مواد طبیعی برای صنایع مختلف از جمله عطر و مواد غذایی است. چند ماه پیش، کریس اشاتمن، مدیر این شرکت با چالشی جدی روبرو شد: «مشترکی از من خواست که یک سامانه عصاره گیری دو طرفه راه اندازی کنم. برای این کار نیازمند دستکم یک میلیون یورو سرمایه بودم و نخست می بایست این سامانه جدید را در مقایس نیمه صنعتی آزمایش کردم.» وی برای آزمایش، به یک کارخانه ویژه رفت که به صورت تخصصی انجام اینگونه آزمایشات را به عهده می گیرد. نتیجه بسیار سودمند و مفید بود. کریس اشاتمن توضیح می دهد: «اکنون در حال مذاکره برای امضای قراردادی چند میلیونی هستیم که می تواند درآمد سالانه ما را دو یا سه برابر کند و دستکم هفت فرصت جدید شغلی نیز در شرکت فراهم آورد. در سال ۲۰۰۸ سرمایه گذاری در بازار جهانی برای بهینه سازی علوم کاربردی و فنآوری ۶۴۶ میلیارد یورو بوده و قرار است در سال ۲۰۱۵ به هزار میلیارد یورو افزایش یابد. اینجا کارخانه ای است که کریس نمونه اولیه سامانه عصاره گیری شرکتش را آزمایش کرد. از سال ۲۰۱۰ تاکنون نزدیک به یکصد کارآفرین دیگر نیز از امکانات این کارخانه بهره جستند. وین سوتائرت، مدیرکل این کارخانه می گوید: «برای نمونه مشتریان بودند که برای یک سفارش ویژه، نیازمند تولید حجم زیادی از یک محصلند ولی نمی توانند در کارخانه خود این کار را بکنند، در نتیجه، ما اینجا این امکان را برایشان فراهم می کنیم.» حمایت های مالی اتحادیه اروپا، منطقه فلاندر بلژیک و هلند در پیشبرد این طرح ابتکاری موثر بوده است. طرحی چند منظوره که به شرکت های کوچک و متوسط کمک کرده و موجب افزایش سرمایه گذاری در بازار علوم کاربردی شده است. وین سوتائرت: «اگر مدیر شرکت کوچک و یا متوسطی هستید و می خواهید سفارشی را در مقیاس صنعتی بگرید. به جای اینکه کارخانه خود را بزرگ کنید و بیش از حد توان در آن سرمایه گذاری کنید، بیاید و از امکانات کارخانه ما استفاده کنید.» کریس اشاتمن اینگونه نتیجه می گیرد: «به نظر من، کلید موفقیت نخست مشاوره و همکاری با متخصصان، سپس آزمایش نمونه اولیه در مقیاس نیمه صنعتی، و سرآخر سرمایه گذاری هوشمندانه است.»" />

ویرایش شده توسط سعید شعبانی
لینک به ارسال

آره درسته. اما چرا اینجوریه ؟ چرا برای سایتهای دیگه که من انتخاب می کنم اینجوری نیست و محتوا را نشون میده ؟ رو سئو تاثیر نداره؟

من از افزونه all in seo pack استفاده می کنم کلیه محتوای مطلب را تو description l میذارم. ممکنه ایراد از اون باشه؟ تو توضحات متا چی بذارم بهتره؟

لینک به ارسال

آره درسته. اما چرا اینجوریه ؟ چرا برای سایتهای دیگه که من انتخاب می کنم اینجوری نیست و محتوا را نشون میده ؟ رو سئو تاثیر نداره؟

من از افزونه all in seo pack استفاده می کنم کلیه محتوای مطلب را تو description l میذارم. ممکنه ایراد از اون باشه؟ تو توضحات متا چی بذارم بهتره؟

برای توضیحات باید تا حداکثر 156 تا کاراکتر استفاده کنید و وقتی شما توضیحات را به درستی وارد کنید موتور های جستجو هم همون را نشون می دهند مگر اینکه بخواهند بخشی از مطلب شما که کلمه ای که جستجو شده هست را هم نشون بدند.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...