رفتن به مطلب

حذف شدن سایت در گوگل


reza0118

پست های پیشنهاد شده

سلام و خسته نباشید و عیدتون مبارک :D

خب بریم سر مشکل ,وبسایت من چند وقت پیش با اررو پر شدن مموری برخورد کرد و مجبور به تغییر هاست شدم پس از تغییر هاست ک 1 هفته طول کشید ایمیل از طرف گوگل وب مستر اومد ک فایل robots.txt رو نمیتونه پیدا کنه وقتی من هاست رو انتقال دادم هواسم نبود و فکر کردم این فایل در فایها هست و مشکلی نیست ک پس از چند روز امار کم شد و ورودی گوگل .

من این فایل robots.txt رو دستی اپلود کردم و Fetch شد ینی تیک سبز کنارش اومد و این فایل رو شناخت حتی سایت مپ وبسایتم رو نصب کردم اما بعد از 2 روز کلا دیگه سایتم رو تو گوگل نشون نمیده حتی با وارد کردن کامل ادرس سایت .

حالا اگه کسی میدونه مشکل چیه ممنون میشوم کمک کنه ؟

ادرس سایت : www.gamevideo.ir

لینک به ارسال

@alilp

شما مطالب کپی استفاده میکردید؟

@hamedtahamtan

شما که سایتتون خیلی خوب ایندکس هست! الان هم ایندکس خوبی دارید

لینک به ارسال

متنی نیست که بخوائیم کپی و پیست کنیم ! ویدیو و عکس و مجله و ... هست که از سایتهای خارجی دانلود میکنیم و با نام خودمون ثبت میکنیم ! بعد لینک دانلود هم فقط واسه اعضا سایت نشان داده میشه !

ی اررور دیگه هم هست ! تو گوگل وبمستر !

02596757090963516720.jpg

لینک به ارسال

اون خطای یکه داده یعنی اصلا دسترسی نداشته

روی خطا بزنید ببیندچی میگه

لینک به ارسال

Server requires login or is blocking Googlebot

تا کلیک مور را میزنم

09288474521643484564.jpg

اینو میویسه که من از پشتیبانی هاست سایتم پرسیدم اینطوری جواب داد :

با سلام و تشکر از تماس شما،

3 مشکل در خصوص عدم دسترسی توسط گوگل محتمل بوده است:

1) وجود بخش لاگین در دسترسی به صفحات وبسایت و بخش public_html و به خصوص فایل robots.txt. ما در بخش public_html و فایل robots.txt بررسی کردیم که محدودیتی وجود نداشت کمااینکه لینک زیر بدون درخواست نام کاربری یا رمز عبور در دسترس است:

http://gamevideo.ir/robots.txt

اما در خصوص صفحات وبسایت لطفا بررسی فرمایید.

2) وجود یک Proxy یا شبکه داخلی در سرور که از اتصال به اینترنت خودداری می کند یا دارای محدودیت است که این مهم در سرور میزبان وبسایت شما وجود ندارد.

3) محدودیت در دسترسی گوگل و IP های آن در سرور و وبسایت شما.

در سرور محدودیتی در خصوص IP های گوگل وجود ندارد اما این محدودیت می توانید در فایل .htaccess اکانت باشد. پس از بررسی بخش های زیر در فال .htaccess یافت شدند. چنانچه این موارد از IP های گوگل هستند اقدام به حذف آن ها فرمایید.

--------------

گزینه ی 3 که در سایتم یکسری ای پی را من بلاک کرده بودم اما پس از جواب از طرف پشتیبانی من ای پی ها را انبلاک کردم ! اما هنوز مشکل پا برجاست !

حالا یک سوال دیگه من میتونم تو گوگل وبمستر دوباره سایتم رو اضافه کنم ؟ ینی سایت فعلی را حذف و دوباره از نو اینکار رو انجام بدم ؟

لینک به ارسال

سوال دیگه هم داشتم شرمنده من اینقدر سوال میپرسم :)

افزونه گوگل مپ رو نصب کردم اینطوری باز میشه http://gamevideo.ir/sitemap.xml اما با http://www.gamevideo.ir/sitemap.xml باز نمیشه ؟

ویرایش شده توسط alilp
لینک به ارسال

سوال دیگه هم داشتم شرمنده من اینقدر سوال میپرسم :)

افزونه گوگل مپ رو نصب کردم اینطوری باز میشه http://gamevideo.ir/sitemap.xml اما با http://www.gamevideo.ir/sitemap.xml باز نمیشه ؟

شما هرچقدر تونستید سوال بپرسید، اینجا اگه کسی بلد باشه کمک می کنه ;)

ببینید یکی از مواردی که تأثیر گزار توی سئو هست اینه که سایت فقط از یک راه باز شه، یا بدون www و یا با www، به انتخاب خودتون و اون یکی باید ری دایرکت بشه روش

سایت شما الآن بدون www باز میشه و اون یکی ری دایرکت میشه ، از این جهت سایت مپتون فقط روی اون حالت اصلی میاد بالا و این اصلا چیز بدی نیست

لینک به ارسال

سایت شما برای مدتی با ارور 403 مواجه بوده و گول دسترسی نداشته . با توجه به اینکه طبق گفته شما یک هفته ای این موضوع طول کشیده پس الان شما یک کارت زرد از گوگل گرفتید . باید مواظب باشید کارت زرد تبدیل به قرمز نشده باشه . اگر مشکلات رو برطرف کردید سایت و صفحاتتون رو FETCH کنید و مطمئن شید گوگل به تمامی صفحات شما دسترسی داره . سایت مپتون رو به بهترین نحو تنظیم کنید و با آپدیت منظم به گوگل بفهمونید که مسیر رو دارید درست طی میکنید . اشالله بعد از مدتی بازدید سایت شما به رو به افزایش میزاره . منوط به اینکه اصول سئو رو هم رعایت کنید .

اروری هم که در سایت مپ دارید هم به همین دلیل ارورهای 403 هست که گوگل دسترسی به سایت شما نداشته . میتونید سایت مپ رو دوباره سابمیت کنید یا ارورهای گرفته شده رو فیکس کنید .

لینک به ارسال

سلام ممنون از پاسخ

سایت مپ رو امروز تنظیم کردم ادرسش رو دوباره به وبمستر میدم !

چطوری مطمئن بشم گوگل دسترسی به تمامی صفحات داره ؟

و اینکه تنظیمات گوگل روبوت من درسته ؟

و بازهم تشکر :)

لینک به ارسال

از طریق ابزار fetch میتونید ببینید گوگل چطوری صفحات شما رو میبینه . در مورد روبوت تکست هم قبلاً نمونه های مختلفی رو در همین انجمن دوستان قرار دادن . فهم کار روبوت تکست اصلاً سخت نیست . شمایید که میگید گوگل به چه صفحاتی سر بزنه به چه صفحاتی سر نزنه . فقط باید دقت کنید طوری نباشه که یجا تگ ها رو بگید ایندکس کنه بعد بیاید تو روبوت بگید ایندکس نکنه . سیاست های شما در سئو باید مکمل و موید هم باشن و منافاتی با هم نداشته باشن .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...