mehrabi 2 ارسال شده در مرداد 92 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 92 با سلامدر مورد افزونه پشتیبانی همیار تیکتینگ چندتا سؤال داشتم:1. آیا میشه فیلد براش تعریف کرد. یعنی فرم رو خودمون طراحی کنیم. اگه می شه چطوری؟ حتی به صورت دستی.2. می شه افزونه رو طوری تغییر داد که کاربران عضو بتونن تیکت های خودشون رو ببینند و غیر اعضا نتونن تیکت ارسال کنند. نیاز به کد پیگیری و اینا هم نباشه، کاربر که وارد می شه تیکت های خودش رو تو صفحه تیکت ها بتونه ببینه.3. چطور می شه چندتا فرم درست کرد. یعنی چندتا صفحه جدا باشه.و در مورد افزونه support ticket:این افزونه خیلی عالی هست ولی مال اعضا نیست. همچنین کسی که تیکت ارسال کرده نمیتونه تیکت خودش رو یا پاسخ اون رو ببینه. چطور می شه تغییراتی داد که وقتی کاربر عضو، وارد می شه بتونه تیکت ها و پاسخ های اون رو ببینه؟ فکر نکنم کار سختی باشه برای کسانی که کدنویسی و برنامه نویسی بلدند.بنده خودم یه چیزایی بلدم ولی کامل نیست لذا بعضی وقتا به مشکل می خورم خسته می شم.اگه کسی از دوستان بتونه کاریش بکنه خیلی ممنون می شم.آیا افزونه ای برای پشتیبانی هست که قابلیت افزودن فیلد رو داشته باشه و مخصوص اعضا باشه یعنی هر کس تیکت های خودش رو بتونه ببینه؟تشکر فراوان نقل قول لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 92 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 92 در مورد همیار صبر کنید تا دوستان برنامه نویسش پاسخ بدندر مورد افزونه دوم هم کدنویسی داره و کلا در کدنویسی سخت نداریم، اما بجاش وقتگیر و دردسر دار داریم که این همون هست! 1 نقل قول لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .