رفتن به مطلب

مشکل با سرور آبتین وب


پست های پیشنهاد شده

چه جالب !!

من همین 2 یا3 روز پیش بود که بهشون تیکت دادم که میخام ازتون هاست بگیرم قیمت ها و شرایطشون رو گفتن !انگار دوستان قبل هم خیلی تعریف کرده بودن !!

خب الان دوستان به چه هاست هایی میشه اطمینان کرد ؟یا مثلا هاستینگی نیست که فقط سایت های مذهبی فرهنگی رو پشتیبانی کنه ؟

در قسمت بحث آزاد تاپیک هایی وجود داره که دوستان تجربیات خودشون از شرکت های مختلف رو بیان کردند. با خوندن اون تاپیک ها میشه تا حدودی تصمیم گرفت که کدوم شرکت ها مناسب هستند

بنده چند روزی صبر میکنم ببینم این ماجرا به کجا ختم میشه. اگه حل نشد چاره ای جز اسباب کشی نداریم دیگه !

لینک به ارسال

آبتین وب شرکت خوبیه فقط اگر همین مشکلات این چند روز اخیر رو بتونه حل کنه!

من رفتم روی میهن هاست اون تقریبا همون خدمات و سرویس های آبتین وب رو ارائه میده

ضمن اینکه از آبتین معتبرتر هم هستش

بحث اعتبار همیشه به این نیست که دوتا مشتری اضافه تر داشته باشند یا اینکه اسم میهن دانلود روشون باشه

اعتبار در عمل و پایدار بودن هست

لینک به ارسال

من امروز علاوه بر قطعی هاست با یه یه مشکل جدید مواجه شدم.

بخش مدیریت که میخوای بری خطای Internal Server Error میده و نمیشه توی مدیریت رفت!

من هم چند روز صبر میکنم و اگه مشکلات درست نشد منتقل میشم روی یه سرور دیگه

لینک به ارسال

بچه ها منم به مشکل خوردم و میخوام انتقال بدم

گزینه ای که مد نظرمه هاست نتورک هست

کسی از دوستان تا حالا از هاست نتورک سرویس داشته؟ یا میدونه کیفیت سرویس دهیشون در چه سطحی هست؟

شنیدم چند ماه پیش به مشکل خورده بودن ولی دقیقا نفهمیدم چه اتفاقی افتاده بوده، کسی از دوستان اطلاعی داره؟

لینک به ارسال

بچه ها منم به مشکل خوردم و میخوام انتقال بدم

گزینه ای که مد نظرمه هاست نتورک هست

کسی از دوستان تا حالا از هاست نتورک سرویس داشته؟ یا میدونه کیفیت سرویس دهیشون در چه سطحی هست؟

شنیدم چند ماه پیش به مشکل خورده بودن ولی دقیقا نفهمیدم چه اتفاقی افتاده بوده، کسی از دوستان اطلاعی داره؟

اگه بازدیدت بالاست بهتره بری میهن وب هاست یا نت افراز

اگه نه صبر کن مطمئنا آبتین وب این مشکلات رو حل میکنه

لینک به ارسال

و امروز این پیامی است که در سایت ما قابل مشاهده است!

502 Bad Gateway

nginx

آدرس سایتت چیه آقا سجاد؟
لینک به ارسال

مشکل رو رفع کردن الان سایتم بازه

آقا جلال آدرس سایتمو p.m کردم

ویرایش شده توسط sajjadnajafi
لینک به ارسال
  • 1 ماه بعد...

دوستان نتیجه این تاپیک چی شد؟

همه رفتن از آبتین وب؟ کسانی هستند که مونده باشند و مشکلشون رفع شده باشه؟

لینک به ارسال

سلام جلال جان

من هنوز نرفتم!

مشکل تا حدود زیادیش رفع شده ولی باز بعضی از روزا مصرف میزنه بالا ولی خیلی کم شاید در ماه 2 یا 3 روز

لینک به ارسال

دوستان نتیجه این تاپیک چی شد؟

همه رفتن از آبتین وب؟ کسانی هستند که مونده باشند و مشکلشون رفع شده باشه؟

دکتر جان مشکل ظاهرا رفع شده .. من بعد از این جریان دادم پوسته سایتمو بهینه کردن آخه خیلی حجم داشت و سرعت کند بود و به سرور فشار میومد. در نهایت بعد از بهینه سازی سایت و.. اوضاع سایت ما که خیلی خوب هست و الان هیچ مشکلی نداریم.. الحمدلله

و اما بابت استفاده از رم و سی پی یو : در 15 روز گذشته بیشترین استفاده سایت ما از سی پی یو 0.37 بوده و بیشترین استفاده از رم در 15 روز گذشته 0.04 بوده.

موفق و پیروز باشید

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

و امروز این پیامی است که در سایت ما قابل مشاهده است!

502 Bad Gateway

nginx

برای من هم دقیقا این مشکل بوجود اومد

فعلا آبتین وب مجدد دچار مشکل شده و یا ارتباط با دیتابیس قطع میشه یا سایت دان میشه! من چند وقت دیگه بازدید سایتم بیشتر بشه میرم نت افراز یا vps

لینک به ارسال

برای من هم دقیقا این مشکل بوجود اومد

فعلا آبتین وب مجدد دچار مشکل شده و یا ارتباط با دیتابیس قطع میشه یا سایت دان میشه! من چند وقت دیگه بازدید سایتم بیشتر بشه میرم نت افراز یا vps

بازدید روزانه سایتت چقدره؟ چند ای پی بازدید داری و در لحظه حداکثر چند انلاین داری؟
لینک به ارسال

با عرض سلام و احترام خدمت تمامی دوستان و کاربران ( بنده موسوی هستم پشتیبانی شرکت آبتین وب )

طی ماه ها و روز های گذشته کاربران زیادی به ما این صفحه را اطلاع دادند، که از حقوق آبتین وب در برابر لطف برخی دوستان به شرکت آبتین وب و اظهاراتشان دفاع کنیم.

ولی به دلیل اینکه ماهیت واقعی برخی کاربران ما در این صفحه به صورت حتمی مشخص نمی باشد و پشتیبانی تنها از طریق تیکت انجام می شود سعی شده است در چنین تاپیک ها و سایت هایی پاسخ گویی از طرف ما انجام نشود و برخی افراد هم به راحتی چه کاربر ما باشند چه نباشند نظر خود را ذکر کنند (البته برای برخی دوستان سوء تفاهم نشود) - که البته چه از آبتین وب تعریف شده است چه نقاط ضعف این شرکت در انجمن های مختلف مانند انجمن وب هاستینگ ایران مطرح گردیده است باز هم این پاسخ گویی به این شکل و به غیر از تیکت انجام نشده است، تا به امروز که با ارسال تیکت مجدد برای این صفحه از طرف یکی از کاربران مجبور شدیم توضیحاتی در مورد اظهـــــارات برخی دوستان عرض کنیم. و متاسفانه یا خوشبختانه درصد افرادی که از یک شرکت راضی هستند و در انجمن ها درباره آن شرکت نظر می دهند، 10 تا 20 درصد نسبت به افراد ناراضی یا مخالف آن شرکت است که نظر خود را در انجمن ها بازگو می کنند.

هر شرکتی در ایران نقاط ضعف و قوتی دارد و مطمئنا آبتین وب هم بدون عیب نیست ولی تلاش می کنیم جزو بهترین ها باشیم و سرویس دهی مناسبی برای هر کاربری با حداقل هزینه ارائه کنیم.

-----------

1- موضوع این تاپیک بیشتر در مورد برنامه resource monitor و اختلالی است که طی 2 تا 3 ماه گذشته بر روی 2 سرور این شرکت به وجود آمد و علت آن هم ورژن جدید وب سرور بود که دارای باگ بوده است و بسیاری از شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات میزبانی دیگر که از این وب سرور استفاده می کردند را هم دچار مشکل کرد، با تمامی این صحبت ها، به صورت شبانه روزی از طرف قسمت فنی بر روی این مشکل در 2 ماه گذشته کار شد تا هرچه سریعتر این مورد رفع شود و به لطف خدا توانستیم این مورد را رفع کنیم و مشکل خاصی مانند قبل بر روی سرورها در حال حاضر وجود ندارد.

2- برنامه resource monitor یک ماژول جدید است که توسط سی پنل ارائه شده است و شرکت آبتین وب هم در همان روز های ابتدایی این ماژول را برای تمامی سرور ها خریداری و این امکان را برای کاربران به کنترل پنل های هاست اضافه نمود تا پردازش سایت ها از طرف کاربران هم قابل رویت و بررسی باشد.

3- این ماژول درصد خطای پایینی دارد و درصد نمایش داده شده برای هر هاست، از کـل منابع پردازنده، رم و دیتابیس یک سرور است | و میزان درگیر کردن هاست مورد نظر از این منابع به خود را نشان می دهد که پردازش هاست از هر منبع را طی یکماه به صورت میله ای ارائه می دهد.

4- هدف از اضافه کردن این مورد به کنترل پنل هاست کاربران این بوده است که کاربران تا حد امکان به بهینه کردن پردازش سایت خود از قسمت های مختلف کمک کنند و با آزمون و خطا و تست بر روی قالب + سیستم + افزونه و کد نویسی سایت این پردازش را به حداقل ممکن برسانند که لازم به ذکر است بسیاری از کاربران هم از این ماژول استفاده کرده و توانسته اند پردازش سایت خود را بسیار کاهش دهند و افزونه و مواردی که باعث استفاده بیش از حد از منابع سرور می شود را قطع و یا حذف کنند.

5- موارد جالبی در این تاپیک (مخصوصا از طرف کاربر دکتر مهندس) گفته شده است که در پایان به آن ها هم اشاره خواهم کرد.

6- شرکت آبتین وب این محدودیت و قانون را برای افرادی که در این شرکت پشتیبانی می دهند و مدیران سرور خود قرار داده است که تا حد امکان هیچ سایتی بدون اطلاع مسدود نشود >> به غیر از مواردی که سایت مورد نظر باعث اختلال بر روی سرور است و به صورت غیر طبیعی و غیر نرمال از منابع سرور استفاده می کند و نمی توانیم این اجازه را بدهیم که یک سایت باعث اختلال بر روی سرور یا چندین سایت دیگر شود و مطمئنا اگر سایت دارای اختلال مسدود نشود باعث نارضایتی صد ها کاربر دیگر به دلیل اختلال سایت یک کاربر خواهد شد. و در صورتی که پردازش بالای یک سایت قابل تحمل باشد از طریق ایمیل و پیامک به کاربر مورد نظر اطلاع رسانی می شود تا پردازش مورد نظر سایت خود را طی ساعت مشخص شده (و با راهنمایی های انجام شده از طرف ما) رفع و برسی کنند.

7-

یه روز قطع کردن سرویس من رو و بعدش که وصل کردن، مصرف منابع به دو درصد و این حدود رسیده بود ولی هی قطع میکردن و گیر میدادن و آخرش هم قطع کردن و تا 24 ساعت هم هیچ تیکت و تلفنی رو جواب ندادن منم گفتم بک آپ رو بدین تا رحل اقامت ببندم از سرور شما!

اونها هم گفتن که شماره کارت بده تا پولت رو واریز کنیم و بک آپ رو بهم دادن و منم رفتم میهن هاست!

نکته مهمش اینه که وقتی خودشون قبول کردن که پول رو بدن، میدونن که مشکل از خودشونه ولی نمیخوان اعتراف کنن

در مورد مسدود سازی توضیح داده شد - مطمئنا ما و هیچ شرکت دیگری دوست نداریم کاربری را از دست دهیم و یا کاربری از شرکت ما ناراضی باشد و تا حد امکان مشکل کاربر را حل خواهیم کرد و همچنین مطمئنا اگر مشکل از طرف ما باشد به کاربران به راحتی این مورد را اطلاع می دهیم تا کاربر در جریان مشکل ما قرار گیرد و اطلاع کاربر از مشکلات ما برای ما هم بهتر است تا کاربر با درک بیشتری منتظر رفع مشکل باشد و تعجب می کنم شما می فرمایید مشکل از ما بوده است ولی اعتراف نکرده ایم و سایت شما باز و بسته گردید و در آخر هم 24 ساعت مسدود شد و بک آپ و هزینه را به شما ارائه کردیم!!!- و البته بنده نام سایت شما را حتی نمی دانم تا دقیق مورد شما را بررسی کنم که چه مشکلی داشته اید که هزینه هاست به شما عودت داده شده است و آیا با درخواست خود شما بوده است یا خیر - و خوشحال می شوم اگر نام سایت خود را در همین تاپیک ذکر کنید تا موضوع شما بررسی و برای دیگر دوستان هم شفاف سازی شود.

8-

در روز 13 همین ماه میلادی مشکلات آبتین شروع شد. درست از همون روز هم لحن صحبت کردن آقایان پشتیبان هم عوض شد!!!

در قسمت پشتیبانی طی این چند سال هیچ گونه توهینی به کاربران انجام نشده است و حتی هر کاربری که به ما توهین کرده است و یا لحن نامناسبی داشته است سعی کرده ایم به گونه ای رفتار کنیم و مشکل را حل کنیم که لحن کاربر مورد نظر هم تغییر کند و دوستانه و مناسب باشد. و اگر هم در پشتیبانی با شما بد صحبت شد که بعید می دانم بنده به شخصه از همین جا از شما دوست عزیز عذرخواهی می کنم و بار ها شده است که اگر اشتباهی از طرف ما انجام شده یا کاربر به گونه ای از ما ناراضی است در همان تیکت از کاربر عذرخواهی کرده ایم و حق را به کاربر داده ایم

9-

آره دقیقا درسته روز سیزدهم بود که مشکل شروع شد! مساله اصلی تر اینه که آدم رو خر فرض میکنن و هرچی میگی آقا سرورتون مشکل داره، بجای اینکه حقیقتش رو بگن به شعور آدم توهین میکنن و میگن سایت شما مشکل داره!

پاسخ این متن شما را هم بنده در قسمت 7 دادم و در مورد این متن شما بنده نمی دانم دقیقا چه بگویم به دلیل اینکه این حرف شما تنها باعث بدبینی کاربرانی که این تاپیک را مشاهده می کنند و هیچ ذهنیتی به آبتین وب ندارند می شود و به گونه ای توضیح داده اید که به نظر می رسد ما در 2 ماه پیش قصد فریب کاربران خود را داشته ایم و مطمئنا کاربران بسیار باهوش تر و فهیم تر هستند که ما بخواهیم آن ها را فریب دهیم و برای حفظ اعتبار چندین ساله شرکت آبتین وب هم هیچگاه به صورتی که شما فرمودید عمل نخواهیم کرد.

10-

دقیقا همینه. منم واقعا ازشون راضی بودم خیلی خوب بودن ولی از وقتی این مشکل پیش اومده یهویی تغییر ادبیات دادن! البته فکر میکنم بخاطر این باشه که اعصابشون به حد کافی خورد هست از دست دیتاسنتر و حوصله کل کل با مشتری رو ندارن. بهرحال امیدواریم که مشکل این شرکت حل بشه چون واقعا شرکت خوبیه! حیفه که از دست بره و مثل وب دیتا و بقیه شرکتهایی که در اثر همین مشکلات نابود شدند، نابود بشه

اگر ما دارای مشکلی باشیم یا به قول شما اعصابمان خورد باشد ;) با کاربر خود خوب صحبت می کنیم و ادبیات ما در پاسخ به تیکت ها طی این مدت ثابت بوده است به دلیل اینکه ما هر وضعیتی خوب یا بدی داشته باشیم کاربر از ما توقع ندارد با لحن تند یا بی ادبانه با او صحبت کنیم حتی در بدترین شرایط. از لطف شما و آرزوی موفقیت شما برای ما هم تشکر می کنم دوست عزیز

11-

آبتین وب شرکت خوبیه فقط اگر همین مشکلات این چند روز اخیر رو بتونه حل کنه!

من رفتم روی میهن هاست اون تقریبا همون خدمات و سرویس های آبتین وب رو ارائه میده

ضمن اینکه از آبتین معتبرتر هم هستش

برای شما در تمامی لحظات آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم و شما مختار هستید بهترین هاستینگ را برای سایت خود انتخاب کنید و مطمئنا شایسته بهترین ها هستید.

12-

دوستان نتیجه این تاپیک چی شد؟

همه رفتن از آبتین وب؟ کسانی هستند که مونده باشند و مشکلشون رفع شده باشه؟

امیدواریم همه نرفته باشند :)

در پایان: بنده در این تاپیک به تمامی پست ها پاسخ نداده ام که بگویم ما طی 2 ماه قبل هیچ مشکلی نداشته ایم، تنها به دلیل لطف برخی دوستان و اظهار نظر ها و تیکت های پی در پی برخی کاربران که در این تاپیک از ما حرفی نزده اند بنده به تمامی پست ها پاسخ داده ام

از همین جا هم از برخی دوستان که دلخوری داشته اند یا دارند عذرخواهی می کنیم و به صورتی در تیکت ها پاسخ دهی انجام می شود که کاربر توجیح شود و مشکل او حل گردد - و امیدواریم قبل از ایجاد چنین تاپیک هایی برای هــــــر شرکتی ابتدا موضوع را به صورت واضح و تا حد امکان از شرکت مورد نظر جویا شوند و سپس با هر متن و بیانی که دوست دارند درباره یک شرکت توضیحات درج کنند. مطمئنا این تاپیک ها هستند که خوب و بد بودن یک شرکت را به کاربران جدید اطلاع می دهند ولی همانطور که عرض کردم تعداد کاربران راضی که در انجمن ها درباره یک شرکت تاپیک ایجاد می کنند بسیار بسیار کمتر از کاربران ناراضی از یک شرکت است و امیدوارم کمی عادلانه تر مشکلات یک شرکت را مطرح و بازگو کنیم.

***پاسخ گویی در این رابطه تنها از طریق ارسال تیکت انجام می شود و به هیچ عنوان پیام خصوصی در انجمن پاسخ داده نخواهد شد.

با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان و کاربران و آرزوی سربلندی و ارتقای سطح کیفیت برای تمامی شرکت های هاستینگ ایران

لینک به ارسال

ممنون که به این تاپبک جواب دادید..

اما یه نکته کوچیک ولی مهم هست:

اگر شما همون موقع راستشو به دوستان میگفتید الان چنین تاپیکی موجود نبود. و این چند کاربری که در این تاپیک اعلام کردن که رفتن رو هم از دست نمیدادید.

صداقت= بهترین راه

در مورد تغییر لحن هم که اون موقع محسوس بود. اما توهینآمیز نبود! :) بعد از چند روز ساسپند بودن سایت ما و عدم پاسخگویی به تیکت (من در این مدت در حال سکته زدن!) بالاخره جواب دادن شماره حساب بدید و از اینجا تشریف ببرید.. (فکر کنم عین حرف پشتیبانی رو قبلا تو همین تاپیک گذاشتم).

اون موقع اگر میگفتن اونها (هاستینگ) دچار مشکل شدن حرفی نبود، من و [به احتمال زیاد سایر دوستان] مشکلی با این مورد نداشتیم و صبر میکردیم و حتی کمک میکردیم تا مشکل حل بشه. اما گفتن مشکل از سایت شماست.. و دوستان و همچنین من دنبال این بودیم که آیا واقعا مشکل [و یا تنها مشکل] از سایت ما بوده یا..

به دوستان هم تاکید کردم که هر شرکتی یه فراز و نشیبی داره و در یک مدت کوتاه ممکنه مشکلاتی داشته باشه و این مشکلات کوتاه مدت نمیتونه دلیلی بر رد اون شرکت باشه .

در پناه حق

ویرایش شده توسط sajjadnajafi
لینک به ارسال

ممنون که به این تاپبک جواب دادید..

اما یه نکته کوچیک ولی مهم هست:

اگر شما همون موقع راستشو به دوستان میگفتید الان چنین تاپیکی موجود نبود. و این چند کاربری که در این تاپیک اعلام کردن که رفتن رو هم از دست نمیدادید.

صداقت= بهترین راه

در مورد تغییر لحن هم که اون موقع محسوس بود. اما توهینآمیز نبود! :) بعد از چند روز ساسپند بودن سایت ما و عدم پاسخگویی به تیکت (من در این مدت در حال سکته زدن!) بالاخره جواب دادن شماره حساب بدید و از اینجا تشریف ببرید.. (فکر کنم عین حرف پشتیبانی رو قبلا تو همین تاپیک گذاشتم).

اون موقع اگر میگفتن اونها (هاستینگ) دچار مشکل شدن حرفی نبود، من و [به احتمال زیاد سایر دوستان] مشکلی با این مورد نداشتیم و صبر میکردیم و حتی کمک میکردیم تا مشکل حل بشه. اما گفتن مشکل از سایت شماست.. و دوستان و همچنین من دنبال این بودیم که آیا واقعا مشکل [و یا تنها مشکل] از سایت ما بوده یا..

به دوستان هم تاکید کردم که هر شرکتی یه فراز و نشیبی داره و در یک مدت کوتاه ممکنه مشکلاتی داشته باشه و این مشکلات کوتاه مدت نمیتونه دلیلی بر رد اون شرکت باشه .

در پناه حق

با سلام و احترام

جناب آقای نجفی عزیز بنده تمامی تیکت های ارسالی شما را در 1 تا 2 ماه گذشته بررسی کردم : زمانی که مشکل از طرف ما بوده است و سایت شما از دسترسی خارج گردید خدمت شما به صورت واضح در هر تیکت مشکل عرض شد:

تیکت 666384 : فرمودید سایت برای شما نمایش داده نمی شود و علت مسدود شدن آی پی شما بر روی سرور بود

تیکت 190996 : این تیکت از طرف ما برای شما ایجاد و ارسال گردید و علت آن هم اخطار دیتاسنتر برای سایت شما در مسیر زیر بوده است

Time: Wed Apr 10 09:44:26 2013 +0400

Path: /home/tabas**/public_html/vs***t.ir

تیکت 191996 : مشکلی از طرف ما وجود داشت که سایت ها از دسترس خارج گردید به صورت کاملا واضح خدمت شما علت و وضعیت سرور عرض شد.

تیکت 480442 : از طرف سایت شما پردازش بیش از حد و اختلال بر روی سرور وجود داشت که توضیحات در تیکت ذکر شد و بعد از آن هم نمایش خطای 502 در سایت وجود داشت که این مشکل هم از طرف ما بوده است و خدمت شما عرض شد در حال بررسی و رفع مشکل هستیم و مجدد به شما عرض شد مشکل رفع شده است

تیکت 434425 : سایت شما از طرف ما به دلیل اختلال بر روی سرور برای دومین بار مسدود گردید و خدمت شما عرض شد این مورد را بررسی و رفع نمایید ولی همچنان شاهد این مورد بودیم - و ما برای هر هاست فرجه ای در نظر می گیریم و اگر سایت بیش از 3 بار باعث اختلال بر روی سرور شود یا از طرف دیتاسنتر برای سایت مورد نظر اخطار دریافت شود مجبور خواهیم بود هزینه هاست مورد نظر را عودت دهیم و بک آپ برای انتقال سایت ارائه کنیم (نه تنها ما شرکت های دیگر هم چنین قانونی دارند) - ولی با این وجود باز هم به سایت شما فرصت داده شد تا بررسی های لازم را انجام دهید و سایت شما در حال حاضر از سرور 4 ما خوانده می شود و موارد قبلی که باعث اختلال بر روی سرور از طرف سایت شما بوده است در حال حاضر وجود ندارد

تیکت 421918 : مجدد نمایش خطای 502 بر روی سایت شما وجود داشت که باز هم مشکل از طرف ما بوده است و به صورت واضح عرض شد این مورد بررسی و رفع گردید

بنده با استناد به شماره تیکت ها کلیه تیکت های شما را پیرامون این موضوع بررسی و درج کردم - در کدام تیکت به شما پاسخ گویی انجام نشد یا خدمت شما به صورت غیر شفاف پاسخ گویی انجام شده است ؟

لینک به ارسال

با سلام و احترام

جناب آقای نجفی عزیز بنده تمامی تیکت های ارسالی شما را در 1 تا 2 ماه گذشته بررسی کردم : زمانی که مشکل از طرف ما بوده است و سایت شما از دسترسی خارج گردید خدمت شما به صورت واضح در هر تیکت مشکل عرض شد:

تیکت 666384 : فرمودید سایت برای شما نمایش داده نمی شود و علت مسدود شدن آی پی شما بر روی سرور بود

تیکت 190996 : این تیکت از طرف ما برای شما ایجاد و ارسال گردید و علت آن هم اخطار دیتاسنتر برای سایت شما در مسیر زیر بوده است

Time: Wed Apr 10 09:44:26 2013 +0400

Path: /home/tabas**/public_html/vs***t.ir

تیکت 191996 : مشکلی از طرف ما وجود داشت که سایت ها از دسترس خارج گردید به صورت کاملا واضح خدمت شما علت و وضعیت سرور عرض شد.

تیکت 480442 : از طرف سایت شما پردازش بیش از حد و اختلال بر روی سرور وجود داشت که توضیحات در تیکت ذکر شد و بعد از آن هم نمایش خطای 502 در سایت وجود داشت که این مشکل هم از طرف ما بوده است و خدمت شما عرض شد در حال بررسی و رفع مشکل هستیم و مجدد به شما عرض شد مشکل رفع شده است

تیکت 434425 : سایت شما از طرف ما به دلیل اختلال بر روی سرور برای دومین بار مسدود گردید و خدمت شما عرض شد این مورد را بررسی و رفع نمایید ولی همچنان شاهد این مورد بودیم - و ما برای هر هاست فرجه ای در نظر می گیریم و اگر سایت بیش از 3 بار باعث اختلال بر روی سرور شود یا از طرف دیتاسنتر برای سایت مورد نظر اخطار دریافت شود مجبور خواهیم بود هزینه هاست مورد نظر را عودت دهیم و بک آپ برای انتقال سایت ارائه کنیم (نه تنها ما شرکت های دیگر هم چنین قانونی دارند) - ولی با این وجود باز هم به سایت شما فرصت داده شد تا بررسی های لازم را انجام دهید و سایت شما در حال حاضر از سرور 4 ما خوانده می شود و موارد قبلی که باعث اختلال بر روی سرور از طرف سایت شما بوده است در حال حاضر وجود ندارد

تیکت 421918 : مجدد نمایش خطای 502 بر روی سایت شما وجود داشت که باز هم مشکل از طرف ما بوده است و به صورت واضح عرض شد این مورد بررسی و رفع گردید

بنده با استناد به شماره تیکت ها کلیه تیکت های شما را پیرامون این موضوع بررسی و درج کردم - در کدام تیکت به شما پاسخ گویی انجام نشد یا خدمت شما به صورت غیر شفاف پاسخ گویی انجام شده است ؟

سلام و سپاس

من که در همین تاپیک شاید چند بار عرض کردم سایت ما مشکل داشته و چندین بار ساسپند شده و الان هم به همت مدیران این انجمن که برامون کار بهینه سازی قالب رو انجام دادن سرعت سایت بالا رفت و حجم سایت کم شد.

مشکل من این نبود که ساسپند شدم(چون خودم علتشو میدونستم) حتی اگر اخراج میشدم به شما حق میدادم اما شما یه بار دیگه تیکت شماره 434425 رو بررسی بفرمایید. شما میدونید که سایت ما خبری هست و همه دوستان میدونیم که حساسیت سایت خبری چقدره و اگر حتی یه ساعت بسته باشه چه شایعاتی در بین بازدیدکننده ها رد و بدل میشه.. بعد از ساسپند شدن، من در زمان : 2013/07/13 14:35 به پشتیبانی تیکت دادم. و در زمان 2013/07/14 17:43 پشتیبان شماره 2 که به گفته خودتون شما هستید تازه اومدید میگید: « [...] از چه سیستم های استفاده می کنید؟» و باز رفت که دیگه جواب بدید تا تاریخ و زمان: 2013/07/16 17:25 که فرمودید(پشتیبان 1) : «شما باید سایت رو منتقل کنید. امکان ارائه خدمات به سایت شما وجود ندارد.» خب اگر شما میخواستید ما رو بیرون کنید چرا بعد از سه روز اینو گفتید!! آخه شما که بهتر میدونید من تا بخوام هاستینگ دیگه ای پیدا کنم و انتقال بدم حداقل سه چهار روز طول میکشه و این ینی یه هفته سایت خبری تعطیله! در نهایت در تاریخ2013/07/17 19:18 سایت ما رو باز کردید.(البته با قول من که قالب رو بهینه کنم یا عوض کنم که بهینش کردم) دوستان توجه کردید از 13م تا 17م ساسپند..

اما به جز اون روزهای تلخ در کل راضی هستم و اتفاقا دو سایتی که برای مشتریانم طراحی کردمو در هاستینگ شما بر پا کردم.(که یکیش بعد از اون قضایا بود و این ینی من به شما اعتماد دارم.. )

امیدوارم همیشه پایدار باشید و سرفراز :)

لینک به ارسال

سلام و سپاس

من که در همین تاپیک شاید چند بار عرض کردم سایت ما مشکل داشته و چندین بار ساسپند شده و الان هم به همت مدیران این انجمن که برامون کار بهینه سازی قالب رو انجام دادن سرعت سایت بالا رفت و حجم سایت کم شد.

مشکل من این نبود که ساسپند شدم(چون خودم علتشو میدونستم) حتی اگر اخراج میشدم به شما حق میدادم اما شما یه بار دیگه تیکت شماره 434425 رو بررسی بفرمایید. شما میدونید که سایت ما خبری هست و همه دوستان میدونیم که حساسیت سایت خبری چقدره و اگر حتی یه ساعت بسته باشه چه شایعاتی در بین بازدیدکننده ها رد و بدل میشه.. بعد از ساسپند شدن، من در زمان : 2013/07/13 14:35 به پشتیبانی تیکت دادم. و در زمان 2013/07/14 17:43 پشتیبان شماره 2 که به گفته خودتون شما هستید تازه اومدید میگید: « [...] از چه سیستم های استفاده می کنید؟» و باز رفت که دیگه جواب بدید تا تاریخ و زمان: 2013/07/16 17:25 که فرمودید(پشتیبان 1) : «شما باید سایت رو منتقل کنید. امکان ارائه خدمات به سایت شما وجود ندارد.» خب اگر شما میخواستید ما رو بیرون کنید چرا بعد از سه روز اینو گفتید!! آخه شما که بهتر میدونید من تا بخوام هاستینگ دیگه ای پیدا کنم و انتقال بدم حداقل سه چهار روز طول میکشه و این ینی یه هفته سایت خبری تعطیله! در نهایت در تاریخ2013/07/17 19:18 سایت ما رو باز کردید.(البته با قول من که قالب رو بهینه کنم یا عوض کنم که بهینش کردم) دوستان توجه کردید از 13م تا 17م ساسپند..

اما به جز اون روزهای تلخ در کل راضی هستم و اتفاقا دو سایتی که برای مشتریانم طراحی کردمو در هاستینگ شما بر پا کردم.(که یکیش بعد از اون قضایا بود و این ینی من به شما اعتماد دارم.. )

امیدوارم همیشه پایدار باشید و سرفراز :)

بله پاسخ گویی از طرف بنده و همکار دیگر بنده انجام شده است - سایت شما بعد از 2 بار اختلال بر روی سرور و یک اخطار از طرف دیتاسنتر، برای رفع مسدودیت مجدد باید از طرف مدیریت سرور به ما اجازه داده شود تا سایت شما را باز کنیم یا خیر

چرا؟ به دلیل اینکه سایت شما بر روی سرور اشتراکی است و باز شدن مجدد و سریع سایت شما یعنی اختلال مجدد بر روی سرور و نارضایتی 100 ها کاربر که بر روی همان سرور هستند

پس بعد از این موارد نباید توقع باشید سایت شما مجدد سریعا رفع مسدودی شود و همانطور که توقع دارید ما شما را برای سایت خبری خود درک کنیم ما هم از شما توقع داریم این مورد را درک کنید.

از لطف مجدد شما ممنونم و برای شما دوست عزیز هم در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت می کنم

لینک به ارسال

هر میزبانی طی فعالیتش با فراز و نشیب هایی مواجه میشه مخصوصا" شرکت های ایرانی که با وجود تحریم ها شرایط سخت تری رو پیش رو دارن

تاپیک رو کامل نخوندم اما کندی و یا قطعی تو سرورهای اشتراکی امری اجتناب ناپذیره

تجربه ی کار با آبتین وب رو تا چند وقت پیش نداشتم و برای سرویس جدیدی که برای این سایت ازشون گرفتم بسیار راضی هستم که در مقایسه با شرکت های قبلی آبتین وب عملکرد بهتری رو از نظر کیفیت و پشتیبانی داشته

در نهایت آبتین وب رو میزبانی متفاوت میبینم و امیدوارم با احترام به حقوق کاربران به جایگاه های بالاتری دست پیدا کنه

لینک به ارسال

هر میزبانی طی فعالیتش با فراز و نشیب هایی مواجه میشه مخصوصا" شرکت های ایرانی که با وجود تحریم ها شرایط سخت تری رو پیش رو دارن

تاپیک رو کامل نخوندم اما کندی و یا قطعی تو سرورهای اشتراکی امری اجتناب ناپذیره

تجربه ی کار با آبتین وب رو تا چند وقت پیش نداشتم و برای سرویس جدیدی که برای این سایت ازشون گرفتم بسیار راضی هستم که در مقایسه با شرکت های قبلی آبتین وب عملکرد بهتری رو از نظر کیفیت و پشتیبانی داشته

در نهایت آبتین وب رو میزبانی متفاوت میبینم و امیدوارم با احترام به حقوق کاربران به جایگاه های بالاتری دست پیدا کنه

از لطف شما ممنونم دوست عزیز و امیدواریم همچنان خدمات شایسته و مناسبی به شما و تمامی کاربران خود ارائه کنیم.

لینک به ارسال

خوشحالم که تاپیک بجای بیراهه و رسیده به نقطه ای که اکثر تاپیک های انتقادی میرسه (جدل و توهین!) پایان خوب ومنصفانه ای داشت.

و برای دوستانمون در آبتین-وب هم ارزوی موفقیت دارم.

لینک به ارسال

با عرض سلام

خیلی شلوغش کردید دیگه!!!

جناب آقای موسوی پشتیبان دوم شرکت آبتین وب اگه یه نگاهی به صحبت های دوستان کنید هیچ کس از خدمات این شرکت ناراضی نیست. حتی همه دوستان در اوج ناراحتی بابت اختلالات باز هم از شرکت شما تعریف کردند!

به قول دوستان تنها مسئله قبول نکردن وجود مشکل از طرف شماست. در تمام تیکت هایی که در اون دوره من زدم هیچ کلمه و جمله ای از طرف شما برای بنده نیومد که در اون به بنده اطلاع بدید که مشکل از شماست. و ما که کاربرای غیر حرفه ای محسوب میشیم در این گونه موارد سر در گم و گیج خودمون رو به این در و اون در میزنیم تا مشکل بر طرف بشه چه بسا با دستکاری های نا به جا مشکلاتی هم برامون به وجود اومد! عده ای از دوستان با متحمل شدن هزینه های اضافی اقدام به ایجاد تغییراتی در سایت هاشون شدند.

تنها مشکل بنده و دوستان در اون روزها فقط همین بود که شما قبول نمی کردید که مشکل از شماست. و بنده مجبور شدم این تاپیک رو ایجاد کنم تا ببینم دیگران هم همین مشکل رو دارند و در کمال ناباوری دیدم که مشکل سراسری هستش!

ولی با این حال بنده باز هم روی سرور شما موندم و فعلا هم خواهم موند! تا حالا که راضی بودم به جز اون یه مورد که خودم به شخصه 2 هفته واقعا اذیت شدم.

همه ما قبول داریم آبتین شرکت خوبیه پس شما هم قبول کنید در اون دوره یه مقداری در حق تعدادی از مشترکین کم لطفی کردید.

بنده از همون اول تاپیک تا الان با وجود اینکه مشکل داشتم باز هم از آبتین تعریف کردم. به تمامی دوستانی که بعد از این هم میان این تاپیک رو میخونن اولین پیشنهادم شرکت آبتین هستش اول دلیلش هم وجود پشتیبانی بسیار عالی در این شرکت هست.

و امید وارم از این به بعد این نوع برخورد ادامه داشته باشه با صداقت خیلی بیشتر از طرف این شرکت.

جناب موسوی اگه خدای نکرده توهینی هم در این تاپیک به شما شد بنده خودم رو مسئول می دونم چون خودم این تاپیک رو شروع کردم و به نیابت از بقیه از شما عذر خواهی میکنم.

و حرف آخرم به تمام شما عزیزان : تنها راه پیشرفت چیزی نیست جز انتقاد سازنده. انتقاد کننده باید در جهت پیشرفت و هرچه بهتر شدن شرایط انتقاد کنه و انتقاد شونده هم باید روحیه پذیرش انتقاد رو داشته باشه. نه به خاطر شخصیت و ادب بلکه به خاطر پیشرفت و سود خودش.

آرزوی موفقیت برای تمامی شما دوستان رو دارم.

با تشکر

لینک به ارسال

با سلام و احترام مجدد

خوشحالم که تاپیک بجای بیراهه و رسیده به نقطه ای که اکثر تاپیک های انتقادی میرسه (جدل و توهین!) پایان خوب ومنصفانه ای داشت.

و برای دوستانمون در آبتین-وب هم ارزوی موفقیت دارم.

ابتدا از شما به شخصه برای تمامی زحماتی که طی این چند سال در انجمن های پشتیبانی مرتبط با سیستم وردپرس کشیده اید و به کاربران این سیستم تا حد امکان پاسخگو بوده اید ممنونم و بنده هم برای شما آروز موفقت می کنم.

با عرض سلام

خیلی شلوغش کردید دیگه!!!

کسی شلوغ نکرده است و ایجاد این تاپیک باعث شده است این پست ها ایجاد گردد و تنها بنده در این تاپیک (به درخواست بالای 20 کاربر از ما) پاسخ گو هستم که جواب شما (جناب آقای رادمرد عزیز) و یکی دیگر از دوستان (جناب آقای جلالیان) را در مقابل اظهاراتی که دارید بدهم تا به صورت شفاف در مورد موارد مطرح شده بحث و گفت و گو شود.

جناب آقای موسوی پشتیبان دوم شرکت آبتین وب اگه یه نگاهی به صحبت های دوستان کنید هیچ کس از خدمات این شرکت ناراضی نیست. حتی همه دوستان در اوج ناراحتی بابت اختلالات باز هم از شرکت شما تعریف کردند!

به قول دوستان تنها مسئله قبول نکردن وجود مشکل از طرف شماست. در تمام تیکت هایی که در اون دوره من زدم هیچ کلمه و جمله ای از طرف شما برای بنده نیومد که در اون به بنده اطلاع بدید که مشکل از شماست. و ما که کاربرای غیر حرفه ای محسوب میشیم در این گونه موارد سر در گم و گیج خودمون رو به این در و اون در میزنیم تا مشکل بر طرف بشه چه بسا با دستکاری های نا به جا مشکلاتی هم برامون به وجود اومد! عده ای از دوستان با متحمل شدن هزینه های اضافی اقدام به ایجاد تغییراتی در سایت هاشون شدند.

تنها مشکل بنده و دوستان در اون روزها فقط همین بود که شما قبول نمی کردید که مشکل از شماست. و بنده مجبور شدم این تاپیک رو ایجاد کنم تا ببینم دیگران هم همین مشکل رو دارند و در کمال ناباوری دیدم که مشکل سراسری هستش!

یک مورد را در ابتدا بنده به صورت کلی برای پاسخ به تمامی موارد مطرح شده ی شما بدهم: بنده تمامی تیکت های شما را بررسی کردم جالب است بدانید شما که این تاپیک را ایجاد کرده اید مشکلاتی که داشته اید هیچ ارتباطی به دو سرور دیگر شرکت که دوستان دیگر بر روی آن سایت داشته اند و مشکلات اعلام شده، نداشته است و سرور های دیگر برای هاست های سالانه بوده است و سایت شما ماهانه است و به صورت کلی، هم سرویس هم سرور شما با دیگر دوستان فرق می کند و در طی این مدت هیچ گونه مشکلی بر روی سرور شما مانند سرور دیگر دوستان وجود نداشته است که ما بخواهیم برای آن از شما عذرخواهی کنیم یا بگوییم مشکل از ما است که علت آن را هم خدمتتون عرض می کنم. . . ولی برای مورد دیگر دوستان که کاملا حق با آن ها است بنده در اولین پست خود در این تاپیک توضیحات کامل را ذکر کردم و عذرخواهی هم در این تاپیک و هر تیکت ارسالی از کاربران انجام شده است که فعلا تنها آقای جلالیان بر روی این دو سرور سایت داشته اند و دارند

1- شما در تمامی تیکت های خود برای حل هر مشکلی به ما درخواست پشتیبانی ارسال کرده اید و در هر تیکت هم گفته اید مشکل مورد نظر را بررسی کرده اید و دوستان دیگر و اساتید دیگر فرموده اند مشکل از میزبان یا هاست شما است.

2- تیکت 502361

تاریخ ایجاد Monday 25th February at 13:56

در این تاریخ بر روی سرور و دیتابیس سرور شما برای دقایقی کوتاه اختلالی به دلیل ارتقای سرور وجود داشت که خدمت شما علت آن به همین شکل از طرف خود بنده عرض شد.

3- تیکت 185675

تاریخ ایجاد Saturday 9th March at 01:26

اطلاعات دیتابیس شما و فکر می کنم یکی از جداول دیتابیس شما در سایت نمایش داده نمی شد و در این تیکت فرمودید هیچ تغییری ایجاد نکرده اید و طبق بررسی و پرسش های انجام شده مشکل را از هاست و میزبان خود اعلام فرمودید - در حالی که هیچ گونه تغییری از طرف ما هم بر روی سرور یا هاست شما ایجاد نشده بود و به غیر از شما هیچ کاربر دیگری به این شکل چنین مشکلی را اعلام نکرده بودند و طی چند تیکت پی در پی و پاسخ های ردو بدل شده در نهایت برای شما بک آپ یک روز یا یک هفته قبل را ریستور کردیم و مشکل شما حل شد. و آیا همچنان هم برای این مورد فکر می کنید مشکل از ما بوده است؟

4- تیکت 277934

تاریخ ایجاد ay 13th March at 02:11

شما مشکلی با فشرده سازی فایل های خود داشته اید، که سیستم استفاده شده ی شما یکسری فایل ها را فشرده کرده سپس بعد از پرداخت توسط کاربر لینک یکتا را به کاربر نمایش و ارائه می دهد.

این مشکل خود را هم مانند مورد قبلی فرمودید طبق بررسی های شما افراد دیگر و اساتید دیگر می گویند مشکل از هاست است که ادامه این موضوع در تیکت 912465 بررسی می شود.

5- تیکت 912562

تاریخ ایجاد Saturday 13th April at 10:19

شما سایت خود را در لینک زیر برای بررسی خطا های سایت وارد فرمودید و مشکل این بود که این لینک سایت شما و خطاهایی که داشته است را نمایش نمی دهد و باز هم فرمودید این مورد می تواند توسط میزبانی هاست بررسی و رفع شود در حالی که بنده برای اثبات این مورد لینک سایت دیگری که بر روی سرور شما وجود داشت را ارائه کردم و مشاهده فرمودید نمایش خطا برای آن سایت انجام می شود!

http://validator.w3.org/

6- تیکت 424656

تاریخ ایجاد Saturday 13th April at 10:19

در این تیکت دو مشکل وجود داشت (عدم ارسال ایمیل به یاهو + نمایش خطای 500)

مشکل ایمیل را فرمودید بر اساس بررسی های انجام شده و پاسخ سایت پارس پال از بلاک شدن آی پی سرور است در حالی که آی پی سرور شما بلاک نشده بود و این مورد با استناد به شما ارائه گردید

سپس از شما رمز ایمیل درخواست شد تا این مورد دقیق تر بر روی ایمیل شما بررسی شود و ادامه همان تیکت مشکل دیگر خود را که خطای 500 بود ذکر فرمودید: فایل core و error_log در هاست شما هم در حال پر شدن بود - و مجدد فرمودید مشکل ارسال ایمیل برای شما وجود دارد ولی مشخص نشد و پاسخ ندادید این مورد در همان زمان رفع شد یا خیر (در حالی که تغییری از طرف ما قبل و بعد از مشکل ایمیل بر روی سرور ایجاد نشده بود)

مشکل خطای 500 هم با ریستور بک آپ برای شما حل شد.

7- تیکت 912465 (ادامه شماره 4)

تاریخ ایجاد Thursday 16th May at 11:34

مشکل عدم دانلود فایل های فشرده شده شما ( که توسط سیستم، فشرده سازی انجام و با لینک یکتا در سیستم ذخیره شده می شود) در این تیکت مجدد بازگو شد. و فرمودید در ابتدای خرید هاست از ما یکبار این مشکل برای شما به وجود آمد و رفع شد ولی بعد از چند ماه مجدد این مشکل به وجود آمده است و یکی از لینک ارسالی شما از طرف ما بررسی شد و فایل مورد نظر دانلود و باز گردید.

سپس مسیر اصلی فایل مورد نظر که سیستم آن را کد می کند را از شما درخواست کردیم و فایل اصلی هم دانلود و باز شد . مجدد فرمودید یکسری فایل پس از فشرده سازی و کد گذاری به فایل اصلی اضافه می شود

در این تیکت فرمودید مشکل 100 درصد از هاست است و ارتباطی به کد گذاری سیستم ندارد و فرمودید مشکل ایمیل ها را هم ما به قسمت فنی خود ارجا داده ایم و قسمت فنی ما رفع کردند در حال که در بالا هم عرض کردم ما تغییری قبل و بعد از مشکل ایمیل شما ایجاد نکرده ایم - و فرمودید ما شرکت پارس پال را مقصر دانسته ایم در حالی که ما اصلا هیچ حرفی درباره این شرکت در تیکت های خود نزده ایم

باز هم فکر می کنید مشکل ایمیل و کد گذاری فایل های شما از طرف ما بوده است که به صورت اتفاقی به وجود می آید و مجدد به صورت اتفاقی رفع می شود؟

8- تیکت 864623

تاریخ ایجاد Thursday 20th June at 17:23

مشکلی بر روی سرور به وجود آمده بود که این مورد به صورت شفاف عرض شد در حال بررسی مشکل هستیم و به صفحه . . . برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید

9- تیکت 776299

ایمیلی برای سایت شما ایجاد و ارسال گردید و از طریق پیامک هم خدمت شما این ایمیل اطلاع داده شد: که خدمت شما عرض شد پردازش سایت شما بیش از حد مجاز است و راهنمایی های لازم در تیکت برای بررسی و رفع مشکل عرض شد و سوال و جواب هایی در این تیکت انجام گردید

10- تیکت 908170

تاریخ ایجاد Tuesday 16th July at 00:46

مجدد برای رفع پردازش فرمودید بررسی های لازم را طی یک هفته انجام داده اید و از متخصصین کمک گرفته اید و تمامی افراد گفته اند مشکل از هاستینگ است!!!

و فرمودید با تغییر قالب به قالب پیشفرض وردپرس و غیر فعال کردن تمامی افزونه ها باز هم این پردازش و نمودار ها فرقی نکردند، در حالی که بنده به شما پاسخ دادم و پردازش سایت شما را طی همان روزها بررسی میکردم و پردازش سایت شما طی تنها یک روز که قالب و افزونه های خود را تغییر دادید به یک دوم از پردازش قبلی رسید ولی مجدد فرمودید یک روز این مورد ادامه نداشته است و طی 4 تا 5 روز قالب پیشفرض و افزونه های غیر فعال بوده است و نه تنها کاهش پردازش با این تغییرات انجام نشده است بلکه افزایش هم داشته است (با غیر فعال کردن افزونه ها و تغییر قالب به قالب پیشفرض و با وجود تنظیمات و بازدید قبلی هیچگاه پردازش سایت بالا نمی رود ) در حالی که بنده با ورود به سایت شما قالب قبلی شما را مشاهده می کرده ام (خوشحالم خود بنده پیگیر این مورد شما بوده ام و کاملا مورد شما را به خاطر دارم)

مورد دیگری که در این تیکت مطرح شد برای xcache بوده است که بر روی سرور شما این مورد فعال نمی باشد .

11- تیکت 286395

Friday 19th July at 01:11

سایت شما زمانی با یک مشکلی روبرو بود که به گفته خود شما هم (این یک هفته سایت من آماج انواع مشکلات بوده) انواع مشکل را داشته است و ما هم از این همه مشکل تنها بر روی سایت شما متعجب شده بودیم و سایت شما یک صفحه html را به سیستم بازدید کننده برای دانلود ارسال و ارائه می کرد

در این تیکت فرمودید پردازش سایت شما با تغییرات داده شده کسر نشده است هیچ بلکه افزایش هم داشته است + فرمودید صفحه html که برای دانلود نمایش داده می شود هم به دلیل موضوع کش سرور است : بنده سایت شما را بررسی کردم و مشکلی که داشتید از افزونه supercache و کد هایی که در htaccess وجود داشت بوده است و مورد شما رفع گردید - که در همین تیکت بنده خدمت شما عرض کردم چندین سایت دیگر با سیستم وردپرس بر روی سرور هستند و چنین مشکلاتی را ندارد و سیستم و موارد نصب شده بر روی سیستم خود را دقیق تر بررسی کنید و شما تنها همین یک جمله از حرف بنده و پاسخ 10 خطی بنده را کپی و در این تاپیک درج کرده اید که اگر کسی این همه توضیحات بنده را نخواند و تنها به صحبت های شما اکتفا کند مطمئنا می گوید شرکت آبتین وب . . . .

و وقتی مشکل شما را بنده بررسی و حل کردم آیا پاسخی ارسال فرمودید که مورد رفع شده است و یا یک تشکر کردید؟ (البته به تشکر شما نیاز نبود ولی به صورت کلی عرض می کنم)

12- تیکت 391291

Wednesday 7th August at 12:35

در این تیکت فرمودید فایل های بالای 10 مگابایت آپلود نمی شود و خدمت شما عرض شد از نرم افزار های ftp استفاده کنید - مجدد فرمودید از همین نرم افزار ها استفاده می کنید و باز هم هنگام آپلود امکان قرار دادن فایل بیش از 10 مگابایت وجود ندارد: بنده یک فایل 40 مگابایتی برای شما بر روی هاست بدون فشرده سازی و از سیستم شخصی خود آپلود کردم و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت - و فرمودید مشکل رفع شد . . .

ببینید موضوع طرز فکر کاربران در مورد سرور و شرکت های میزبانی است تنها شما نیستید 100 ها کاربر دیگر هستند که روزانه به آن ها پاسخ می دهیم و به ندرت پیش می آید شرکت های هاستینگ و معتبر در ایران به چنین تاپیک هایی پاسخ دهند به دلیل اینکه وقت کافی برای پاسخ گویی به چنین مواردی را خارج از تیکت ندارند - بنده در همین تاپیک از بین 3 کاربر ناراضی، مشکل یا مورد 2 کاربر را با استناد به تیکت ها و با ذکر دلیل عرض کردم و مشاهده فرمودید که دلیل نارضایتی شما و یکی دیگر از دوستان (جناب آقای نجفی) چه بوده است!!!

ولی با این حال بنده باز هم روی سرور شما موندم و فعلا هم خواهم موند! تا حالا که راضی بودم به جز اون یه مورد که خودم به شخصه 2 هفته واقعا اذیت شدم.

همه ما قبول داریم آبتین شرکت خوبیه پس شما هم قبول کنید در اون دوره یه مقداری در حق تعدادی از مشترکین کم لطفی کردید.

بنده از همون اول تاپیک تا الان با وجود اینکه مشکل داشتم باز هم از آبتین تعریف کردم. به تمامی دوستانی که بعد از این هم میان این تاپیک رو میخونن اولین پیشنهادم شرکت آبتین هستش اول دلیلش هم وجود پشتیبانی بسیار عالی در این شرکت هست.

و امید وارم از این به بعد این نوع برخورد ادامه داشته باشه با صداقت خیلی بیشتر از طرف این شرکت.

جناب موسوی اگه خدای نکرده توهینی هم در این تاپیک به شما شد بنده خودم رو مسئول می دونم چون خودم این تاپیک رو شروع کردم و به نیابت از بقیه از شما عذر خواهی میکنم.

و حرف آخرم به تمام شما عزیزان : تنها راه پیشرفت چیزی نیست جز انتقاد سازنده. انتقاد کننده باید در جهت پیشرفت و هرچه بهتر شدن شرایط انتقاد کنه و انتقاد شونده هم باید روحیه پذیرش انتقاد رو داشته باشه. نه به خاطر شخصیت و ادب بلکه به خاطر پیشرفت و سود خودش.

آرزوی موفقیت برای تمامی شما دوستان رو دارم.

با تشکر

به قول معروف همیشه حق با مشتری است ولی خواهشن شما که مشتری هستید برای یک لحظه خود را جای ما نه، :) جای شرکت های دیگر هستینگ بگذارید سپس اقدام به ارسال چنین تاپیک هایی برای هر شرکت هاستینگ کنید. البته این تاپیک بسیار خوب است که ایجاد شده است و از شما جناب آقای رادمرد عزیز تشکر می کنم - ولی زمانی خوب است که فرد مورد خطاب (هاستینگ شما) به شما پاسخ دهد نه اینکه به هر شکلی که می خواهیم موارد را بیان کنیم و افراد دیگر هم به شما بپیوندند - و قبلا هم گفته ام اگر شرکتی مشکل یا محاسنی داشته باشد بهتر است در همین تاپیک ها به صورت واقعی و شفاف بازگو شود تا کاربران جدید از تمامی عیب و محاسن یک شرکت اطلاع پیداکنند (شرکت آبتین وب هم بی عیب نیست) - و مورد دیگری که وجود دارد این است ما کاربران (بنده خودم را به شخصه عرض می کنم) بیشتر دوست داریم معایب یک شخص، ارگان یا شرکت را بیان کنیم تا اینکه محاسن او را بازگو کنیم. به همین دلیل در چنین تاپیک هایی تعداد افراد ناراضی به افراد راضی به نسبت 80 به 20 است

ما از هر انتقاد سازنده ای خوشحال هم می شویم و این مورد را خدمتتون لازم می بینم عرض کنم: در ماه چندین کاربر به ما انتقاد می کنند یا پیشنهاد می دهند و باور کنید با انتقاد ها و پیشنهاد های کاربران است که ما (تا هر سطح کیفی که در حال حاضر هستیم) به این سطح رسیده ایم.

نکته دیگر در مورد جناب آقای جلالیان است : ابتدا از ایشون بسیار ممنونم که به ما در این تاپیک لطف داشته اند و لازم به ذکر است که ایشون جزو کاربرانی بوده اند که به شخصه برای سرویس دهی ما تیکت ارسال کرده اند و از ما تشکر کرده اند - ولی موضوع اصلی که بنده در این تاپیک پاسخ گو هستم این است به گونه ای از شرکت آبتین وب توضیح داده شده است که خود ما از توضیحات دوستان تعجب کرده ایم و مجدد از جناب آقای جلالیان (با همه ی فرمایشاتی که کرده اند) برای مشکلات چند ماه گذشته بنده عذرخواهی می کنم.

بنده را ببخشید که این همه در این تاپیک توضیحات نوشتم و تنها هدف بنده توضیح کامل در مورد مشکلات بازگو شده است و باز هم می گویم اگر مشکلی از طرف ما وجود داشته باشد چه از طریق تیکت چه در این تاپیک از کاربران خود عذرخواهی می کنیم و مشکل یا هر مورد را به کاربر اطلاع می دهیم.

جناب آقای رادمرد بنده سعی کردم با توضیحات کامل مشکلات شما را عرض کنم اگر باز هم ابهام یا مشکلی وجود داشت در خدمت شما دوست عزیز هستم

---------------------------------------------------------

با آرزوی بهترین ها برای شما

ویرایش شده توسط abtinweb
لینک به ارسال

بنده نمیخوام بیشتر از این تاپیک ادامه پیدا کنه چون به قول مرتضی تو اینجور تاپیک ها آخرش کسانی میان و جو رو بهم میزنند و میترسم همه چی رو سر من خراب بشه!!!

ولی جناب موسوی باور بفرمایید در اون برهه زمانی همه ما تنها یک مشکل داشتیم اونم مصرف بالای منابع بود. به هر حال تموم شد و رفت.

و در حال حاضر بنده 2 سایت روی سرور آبتین دارم تا ببنیم خدا چی میخواد!

بنده و باقی دوستان هم برای شما آرزوی موفقیت و سر بلندی رو داریم.

با تشکر از همه دوستان

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...