رفتن به مطلب

d-t.c

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    558
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط d-t.c

  1. d-t.c

    فروش دامنه - قیمت توافقی

    با سلام دامنه: delta-theme.com با قیمت توافقی به فروش میرسد. برای پیشنهاد قیمت و خرید دامنه از طریق پیام خصوصی تماس حاصل فرمایید.
  2. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    سلام. بله حرف شما صحیح و اما توضیح: ((هاستی که تصاویر روی آن ها قرار گرفته اند داون شده و نیاز به برسی و تعمیر دارد که اصلا وقتش را ندارم و حاظرم موقع فروش مبلغی رو برای فیکس کردن این مشکل از خریدار دریافت نکنم یا حداقل هنگام پیدا شدن مشتری و اطمینان خاطر از به فروش رفتن سایت تصاویر را درست کنم.)).((همان طور که گفتم وقت برای بنده خیلی مهم است و به همین دلیل کمبود وقت توانایی طراحی قالب را ندارم و برای همین مشکلات ظاهری قیمت سایت بسیار پایین است ولی کجاست مشتری؟!.)) ------------------- اگر این اسپم ها نباشند این تاپیک حتی روزانه 1 بازدید هم نخواهد داشت! در ضمن این دلیل نمیشود که قوانین را نقض
  3. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    {8} به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از پنج روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  4. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    {7} به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از دو روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  5. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    {6} به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از دو روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  6. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    {5} به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از دو روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  7. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    {4} به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از دو روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  8. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    بالاترین قیمت پیشنهاد شده تا الان 350 هزار تومان هستش...
  9. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    {3} به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از دو روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  10. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    بالاترین قیمت 5 ریال نیست. اگه اگر بالاترین قیمت این بود چشم...
  11. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    {2} به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از دو روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  12. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    به دلیل پیدا نشدن مشتری مورد نظر تا اکنون این تاپیک بعد از دو روز برای پیدا کردن مشتری های بیشتر دوباره آپ میشود.(با عرض پوزش از مدیران زحمت کش)
  13. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    به بالاترین قیمت حتی اگه 5 ریال باشه فروخته میشه. لطفا سریع فقط
  14. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    اطلاعات بیشتر سایت: http://delta-theme.com/sell-dtc
  15. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    این سایت ها اطلاعات نسبی مفیدی رو بهتون میدن: http://www.alexa.com/siteinfo/delta-theme.com http://www.urlrate.net/www/delta-theme.com
  16. d-t.c

    فروش سایت قالب وردپرس

    سلام. دلیل اصلی من برای فروش این سایت نداشتن وقت کافی برای مدیریت آن و لطمه خوردن سایر کار های من با رسیدگی به این سایت. آدرس سایت در امضا هست. رتبه ها هم که مشخصه. قیمت هم توافقی... برای فروش سایت عجله دارم و هر روز که میگذرد به دلیل کمبود وقت رتبه سایت افزایش میابد(مثلا هفته پیش 6100 بود اما الان 8006) و بنده دلم نمیخواهد سایت بیش از این صدمه ببیند. چون برای فروش عجله دارم حتی یک چهارم قیمت اصلی سایت هم امکان فروش هست... برای اطلاعات بیشتر و فنی تر پ.خ بدید... (سایت در امضا هست)
  17. d-t.c

    اسکریپت کامل کننده فید های ناقص

    از جایی که خواستن توانستن است با جستجو یافتم! http://delta-theme.com/rss/
  18. d-t.c

    اسکریپت کامل کننده فید های ناقص

    خوب بود مرسی کار یکی از عزیزان رو راه انداخت. این عزیز فرمود شاید حداقل روزی ده بار کارش به سایت شما بیفتد پس به هیچ وجه نباید خدایی نکرده سایتتان دود شود و برای اطمینان حاصل فرمود اگر میخواهید هاست در اختیارتان بگذاریم که روی آن این سرویس را راه بیندازید که اطمینانش بیشتر است یا حداقل اسکریپت را به ایشان اعطا فرمایید و یا با یک قول مردانه وی را از همیشگی بودن این سرویس مطلع سازید.
  19. d-t.c

    در خواست قالب

    قالب سایت اول atrinweb.com مولتی نیز هستش. قالب سایت فکر آبی هم فکر کنم خودشون طراحی کردن و کلا چیز خاصی نداره ساده و سبک هستش. شما میتوانید از قالب هایی استفاده کنید که از ووکامرس پشتیبانی میکنند.
  20. d-t.c

    استفاده بیش از حد از مموری !

    بله خب ولی فارسی ساز ووکامرس شدید با بقیه افزونه ها اخت شده و اگه غیر فعالش کنم ده هزارتا خطا از افزونه ها و فانکشن میاد که یکیش هم افزونه parsidate و بقیه افزونه هامه. به هر حال یک افزونه دیگه رو غیر فعال کردن درست شد ولی خب فارسی ساز ووکامرس خیلی مصرف میکنه. مرسی بابت پاسخگویی با تشکر از شما دوست گرامی
  21. d-t.c

    استفاده بیش از حد از مموری !

    بله خب 23 درصد مصرف فقط برای افزونه ووکامرس فارسی هست که آخرین نسخه هم هست و نمیشه غیر فعالش کرد! راه دیگه ای نیست؟
  22. d-t.c

    استفاده بیش از حد از مموری !

    Akismet: 3.1.1 All In One WP Security: v3.9.5 Gravity Forms: 1.9.8 Hacklog Remote Attachment: 1.3.0 Jetpack by WordPress.com: 3.5.3 MyMail - Email Newsletter Plugin for WordPress: 2.0.22 P3 (Plugin Performance Profiler): 1.5.3.9 Persian Gravity Forms: 1.7.1 Speed Booster Pack: 2.7 TinyMCE Advanced: 4.1.9 WooCommerce: 2.3.8 WooCommerce Checkout Manager: 3.6.6 Woocommerce Remove Quantity: 0.1 WordPress Importer: 0.6.1 WordPress SEO: 2.1.1 WP-Parsidate: 2.1.3
  23. d-t.c

    استفاده بیش از حد از مموری !

    سلام. [16-May-2015 08:14:07 Asia/Tehran] PHP Fatal error: Allowed memory size of 293601280 bytes exhausted (tried to allocate 71 bytes) in /home4/wpfpwir/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 2218 این خطا! چند وقتی هست که ثانیه به ثانیه تکرار میشه که فکر کنم دلیلش استفاده بیش از حد از مموری برای یک اسکریپت مشخص باشه ولی خب چطوری بفهمم وردپرس با کدوم افزونه اینطوری به مموری فشار میاره؟ راهی هست که مشخص بشه کدوم افزونه چقدر مصرف داره؟ ممنون از دوستان
  24. d-t.c

    فروش سایت کسب درآمد

    با سلام. یکی از دوستان یک سایتی داشت قصد فروشش رو داشت تصمیم گرفتم کمکش کنم: http://www.binrank.ir این سایتشه برای بهبود رتبه و کسب درامد و این حرفاست. میگه انتقال میدم و هاست رو هم نمیدم قیمت هم گفته حدودای 150 خودش میگه: اگر خریدار بود پ.خ بده بهش وصلش کنم
  25. d-t.c

    سرعت لود دلتا تم

    کد گوگل آنالیزو برداشتم کد وبگذر گذاشتم سرعتم بیشتر بشه بد تر شد. عجب! مدیر گرامی ببندش
×
×
  • اضافه کردن...