رفتن به مطلب

amerllica

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط amerllica

  1. amerllica

    مشکل لوپ redirect صفحه لاگین وردپرس

    با سلام به دلایل نامعلومی بعد از لاگین موفق در وردپرسم دوباره به صفحه خود redirect‌ میشه. مقالات زیادی خوندم و کارهای زیادی انجام دادم. حتی همه افزونه‌ها رو غیر فعال کردم. البته از طریق mysql ولی باز هم redirect میشه. تم رو هم تغییر دادم توسط تغییر نام directory ولی باز هم نشد. فایل .htaccess رو کلا پاک کردم نشد. موضوع به کش مرورگر هم ربط نداره چون با چندین مرورگر و دستگاه امتحان کردم. همه کارهایی که توی نت میشه رو امتحان کردم ولی نمی‌گذاره برم توی پیشخوان مدیریت. سایت من: https://insurance2176.com اگر کسی خواست دسترسی سایت یا حتی سی‌پنل رو هم بهش می‌دم.
  2. واقعاً از شما دوست گرامی متشکرم. ببنید دوست من، سایتی دارم که حدود 200 تا برگه(صفحه) داره، و نمی‌تونم برای هر برگه یک پوسته جدا بسازم. تا در یک ناحیه محتوا‌های متفاوت داشته باشم!!. این توضیحی که لطف کردید و برای من نوشتید، رو خودم می‌دونستم و الآن سایتم دو تا پوسته داره. کل صفحاتم از پوسته پیشفرض استفاده می‌کنه و فقط صفحه اولم از پوسته خاص خودش. سایت من رو می‌تونید توی اینجا ببینید. من ناحیه‌ای کناری دارم که با افزونه revolution slider می‌تونم در هر صفحه اسلاید‌های متفاوتی داشته باشم. چرا؟!! چون خود این افزونه این توانایی رو داره که اسلایدهای متفاوت بساره و به هر کدوم بگی که در کدوم صفحه قرار
  3. میشه کمی بیشتر توضیح بدید یا یک منوآل مربوط یه این موضوع بفرمایید. من درست متوجه نشدم. چطور میشه برای برگه‌ها در فایل page.php ویجت خاص تعریف کرد. آیا این موضوع می‌تونه کاربرپسند بشه؟ یا باید توسط افراد متخصص برگه‌ها اضافه بشه و هر دفعه کد اضافه بشه؟
  4. مرسی از نظرتون. اما این راهنمایی شما مناسب یک سایت با پنل آدمین نیست. شاید کاربر هیچ دانشی نداشته باشه و بیاد و یک برگه اضافه کنه، اونوقت مطالب دیگر صفحات رو می‌بینه. این درست نیست. من یک چیز کلی می‌خوام. باز هم ممنونم.
  5. amerllica

    نصب چند پوسته بروی یک وردپرس

    سلام این کار خیلی راحته. توی اون پست که I..R گذاشته، کاملاً توضیح داده شده و وقتی هم که توی پنل مدیریت میری راحت می‌تونی برای برگه‌هات تم‌های مختلفی داشته باشی.
  6. با سلام. در مورد سوالم بسیار جستجو کردم، اما به جواب مرتبط نرسیدم. من می‌دونم که وردپرس مثل جوملا و دروپال ماژولار نیست. تازه بش رو آوردم، دیدم خیلی باحاله، سریع تمرین کردم به پوسته ساختنش، از 0 تا 100 هم پوسته ساختم. یک ناحیه رو ویـجت خور کردم، می‌خوام که توی این ناحیه، در برگه‌های متفاوت، متن، افزونه یا مطالب متفاوت بگذارم، چیکار باید کنم؟ آیا باید افزونه خواصی نصب کنم؟ آیا این یک مسئله راحت مدیریت پنل آدمین وردپرس هست؟ لطفاً من رو راهنمایی کنید. متشکرم.
  7. amerllica

    نصب چند پوسته بروی یک وردپرس

    مرسی داداش من اصلاً دقت نکرده بودم به تاریخ پــُـست‌های قبلی. از این به بعد چشم. مرسی که این لینک‌ها رو در اختیار من گذاشتی، چون فکر می‌کردم که نمی‌شه. دارم کم کم به این مساله پی می‌برم که همه کاری توی وردپرس میشه کرد.
  8. amerllica

    نصب چند پوسته بروی یک وردپرس

    در مورد اون بخش که می‌خوایم صفحه اول یک تم داشته باشه و صفحات دیگه یک تم دیگه. کلاً دوتا تم استفاده میشه. می‌تونید این رو توضیح بدید تا ما هم از دانش شما مستفیض بشیم؟؟
×
×
  • اضافه کردن...