رفتن به مطلب

dona

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط dona

  1. طراحی وب سایت رایگان جمله ای بسیار وسوسه برانگیز و تبلیغاتی است که توسط بسیاری از افراد و برخی از شرکت ها در متن تبلیغات آنها به چشم می خورد.

    حتما این سوال در ذهن شما پیش خواهد آمد که آیا طراحی سایت رایگان امکان پذیر است ؟ و اگر امکان پذیر نیست پس پاسخ تبلیغ کنندگان طراحی سایت رایگان چیست؟

    طراحی وب سایت یک دانش کاملا تخصصی و حرفه ای است که طراحان سایت پس از سالها مطالعه ، تحصیل در دانشگاه ، شرکت در کلاسهای آموزشی طراحی سایت و استفاده از تجارب کاری در پروژه های مختلف بدست آورده اند. شاید برخی از افراد در حین گذراندن دوره های فوق جهت کسب تجربه و اعتبار با هزینه های ناچیز به کار طراحی سایت مشغول شوند اما این به دور از ذهن است که فرد یا گروهی که طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند پس از سالها وقت گذاری و صرف عمر باارزش خود در جهت فراگیری تخصص

    طراحی سایت بخواهند که به صورت کاملا رایگان کار طراحی وب سایت انجام دهند.

    اما پس واقعیت کار تبلیغ کنندگان طراحی سایت رایگان چیست ؟

    - برخی از این افراد در ابتدا یک دامین (

    دامنه چیست ؟) را برای شما ثبت کرده و آن را به یک وبلاگ لینک می دهند و پس از مدتی کنترل سایت را از دست مشتریان گرفته و به بهانه های مختلف از آنها هزینه های بالایی را دریافت می کنند.

    - در برخی از موارد منظور از طراحی سایت رایگان ثبت دامین و هاست رایگان می باشد .

    - در بسیاری از موارد هم منظور از طراحی سایت رایگان قالب آماده سایت می باشد که قبلا طراحی شده و برروی اینترنت منتشر شده است سپس آن ها را جستجو کرده و به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند تا نظر مشتریان را در جهت خرید هاست و دامین از آنها جلب نمایند.

    همانطور که گفته شد : طراحی سایت و

    بهینه سازی سایت، فعالیتی علمی و كاملا تخصصی می باشد كه نیاز به توان فنی و تجربه كاری بالایی دارد، از این رو كاری هزینه بر نیز می باشد.

    برچسب ها:طراحی سایت آماده، طراحی سایت رایگان،مشکلات طراحی سایت رایگان،سایت رایگان و آماده

  2. عصر حاضر عصر اطلاعات و شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است. وب سایت به عنوان یک مدل ارتباطی قدرتمند در اینترنت محصوب می شود، به طوری که اغلب سازمان ها، ادارات، شرکت ها، موسسات و حتی افراد تمایل به سفارش طراحی سایت برای خود یا سازمان مطبوعشان دارند. تا از طریق آن خودشان را به دنیا معرفی کنند. این موضوع یک اجبار است و همه به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور در اینترنت، از دنیای ارتباطات عقب خواهند ماند.

    طراحی وب سایت با جوملا

    شما اگر بخواهید سایتی پویا داشته باشید نیاز به یک سیستم مدیریت محتوی (CMS) برای سایت خود دارید. با در نظر گرفتن هزینه، کیفیت، ایمنی و به روز آوری نتیجه منطقی استفاده از سیستم های مدیریت محتوی متن باز (open source) است. این سیستم ها به علت متن باز بودن رایگان هستند همچنین به علت اینکه هزاران نفر در دنیا کد این سیستم ها را دارند و بر روی آنها کار می کنند از قدرت، ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از موفق ترین این سیستم ها جوملا! می باشد. که به سرعت توانسته به محبوبیت بالایی بین کاربران وب دست پیدا کند. امروزه جوملا در سراسر دنیا برای راه اندازی و طراحی هر سایتی، از یک صفحه شخصی ساده تا وب سایت های تجاری، سازمانی، دولتی، مجلات، آموزشی و ... استفاده می شود. بسته جوملا! طوری طراحی شده که هر کاربر عادی می تواند بدون برخورد با مشکلی از آن استفاده کند.

    اما چه دلایلی باعث شد جوملا! به یک نرم افزار مهم و قابل توجه برای طراحی سایت توسط جوملا تبدیل شود؟

    امکان استفاده بسیار آسان توسط کاربر

    انعطاف پذیری بسیار بالا برای ایجاد هر نوع سایت

    داشتن بیش از 7000 افزونه (که هر روز بر تعداد آن افزوده می شود)

    مشارکت بیش از 45000 توسعه دهنده وب در پروژه جوملا!

    شما برای استفاده از جوملا! نیاز به فراگیری زبان برنامه نویسی ندارید

    گروه سایت سازی تجربه ای فراوان و تخصصی بالا در طراحی سایت با جوملا ، به شما این اطمینان را می دهد که سایت شما را می تواند با جوملا به یکی از سایتهای معتبر در اینترنت طراحی کند. همین امروز برای طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید!

    تعدادی از سایت های طراحی شده توسط جوملا:

    سایت گروه بهمن

    سایت شبکه 1 تلوزیون جمهوری اسلامی ایران

    سایت شبکه 2 تلوزیون جمهوری اسلامی ایران

    Harvard University (Educational) -

    http://gsas.harvard.edu

    و..

    منبع:http://www.rasbco.com

    • امتیاز 1
  3. مرورگرهای اینترنت نسبت به گذشته تغییرات پیشرفته ای داشته اند. با وجود معیارهای جدید این مرورگرها به سمتی میروند که بتوانند وب سایت ها را مانند یک برنامه معمولی نصب شده روی سیستم به مخاطبان نشان دهند.

    یکی از این معیارها و استانداردها اچ تی ام ال ۵ است. با استفاده از اینها وب پیج ها میتوانند فارغ از افزودنی هایی چون ادوب فلاش یا میکروسافت سیلورلایت به چیزهایی مثل وبکم یا میکروفون دسترسی داشته باشند. اپرا ۱۲ اولین مرورگری بود که از این استاندارد استفاده کرد.حدودا همزمان با او گوگل کروم نیز از او پیروی کرد. اپرا پیش نمایشی از استفاده وب کم با استفاده از این معیار را رواج داده است که به گفته این شرکت تا مرحله تکمیل شدنش خیلی مانده است.

    وجود تسهیلاتی مانند آنچه در برنامه های کاربردی دیده میشوند دلیلی بر تشابه سایت ها به برنامه های کاربردی نیست، ترجیحا باید سرعت برنامه های کاربردی باشد.مثلا اینترنت اکسپلورر ۹ مایکروسافت از پردازنده گرافیکی کامپیوتر برای رسیدن به سرعت بالاتر در پردازش های گرافیکی،رسیم ها و کارهای دیگری استفاده میکند.این روش رتبه ی برنامه های کاربردی در استفاده از امکانات سخت افزاری سیستم را به وب سایت ها نیز می دهد.

    فایرفاکس تقریبا از اینترنت اکسپلورر ۹ پیروی کرده است و گوگل کروم نیز عقب نمانده است.سازنده اپرا نیز از امکانات سخت افزاری کامپیوتر میزبان فقط در رندر صفحات وب سایت استفاده نمیشود،بلکه در تمام بخش ها استفاده میشود.

    بعد از این مقدمه، این سوال پیش می آید که امروز شما از مرورگرها چه توقعاتی دارید؟ می خواهید که سریع باشند، سایت هایی که تماشا میکنید را به درستی نمایش دهند؟ و سوالاتی از این قبیل.دو برنامه شناخته شده هست که چیزی بیش از این ارائه میکنند: اپرا امکانی به نام توربو که برای بالابردن سرعت وب های کم سرعت استفاده میشوند و امکان استفاده از تورنت ها را معرفی کرده است.

    در ادامه مطلب بروزرهای شناخته شده در سرعت، پشتیبانی از استانداردها و وضوح محیط کاربری مقایسه میشوند.مرورگرها را به ترتیب رتبه مورد بررسی قرار می دهیم.

    google%20korom.jpgگوگل کروم:

    سرعت به معنای واقعی کلمه! این بروزر آنقدر سریع است که میتوان گفت قبل از اینکه تایپ کردن آدرس تمام شود وب سایت تان آماده است! این برتری در استفاده از HTML5 باعث شده است که این مرورگر برای آینده آماده باشد، سایتها را مثل برنامه های کاربردی نشان دهد و از امکانات سخت افزای برای سرعت بیشتر استفاده کند.در سرعت،هیچ مرورگری به پای گوگل کروم نمیرسد اما امکان وبگردی به طور پنهانی وجود ندارد؛چیزی که در اکثر مرورگرهای امروزی به چشم می خورد.

    firefox.jpg

    فایرفاکس:

    فایرفاکس مانند گوگل کروم، در سری های جدید با سرعت زیاد ارائه میشود. تیم های گسترش این مرورگر تغییراتی مهم در آن به وجود آورده اند: تغییراتی مثل سرعت شروع اجرا شدن،استفاده از حافظه از اصلی و صد البته تغییرات امنیتی.این مرورگر سبک، سرعت بالا و مخاطب پسند است و به وسیله سرعت گرافیکی سخت افزاری و پشتیبانی خوب از HTML5از رقیب های خود پیروز باشد.enternet%20expelorer.jpg

    اینترنت اکسپلورر:

    نسخه آخر مرورگر مایکروسافت، سبکتر، سریعتر و با HTML5 همسازتر است .همینطور تعدادی از تسهیلات بی نظیر با این مرورگر عرضه شده است.اما در نسخه های به روز آن خیلی دیرتر ارائه میشود و تنها به کاربرنده ی ویندوز ویستا و سون امکان استفاده از آن را دارند.

    opera.jpgاپرا:

    این بروزر هم مثل بقیه سرعت بالایی دارد، با HTML5 سازگار است و فضای کاربری آسان و ساده ای دارد. از اولین مرورگرهایی که از بخش getUserMedia که در HTML5 قرار دارد استفاده کرده اند، اپرا بود. این امکان به صفحات وب سایت اجازه میدهند به وب کم شما دسترسی داشته باشند. خصوصیت توربو در اپرا با استفاده از کش کردن صفحات باعث زیاد کردن سرعت در اینترنتهای کم سرعت میشود. تمام بروزرها افزودنی دارند اما تعداد آنها در اپرا منحصر بفرد است.

    safery.jpg

    سافری:

    اپل از سری ۶ به بعد این بروزر را برای ویندوز عرضه نکرده است و کاربران آنرا به عنوان یک گزینه برای انتخاب مرورگر از دست داده اند.سافری یک مرورگر سریع و با شکلی خوب است که مانند مکثون از حالت Reader پشتیبانی میکند. این مرورگر از HTML5 هم طرفداری می کند.مزیت های سافری: استایل خوب،سیستم بوکمارک قوی،RSS Reader معایب: نسبت به بقیه بروزرها سرعت پایینی دارد،کارایی کند و از شتاب دهنده گرافیکی در ویندوز حمایت نمی کند.

    منبع:www.sitesazi.com

    • امتیاز 1
×
×
  • اضافه کردن...