رفتن به مطلب

TruthPraiser

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط TruthPraiser

  1. سلام

    به دو مورد افزونه به شرح زیر نیاز دارم:

    1. افزونه ای به منظور فهرست کردن زیر دسته بندی های یک دسته خاص در یک برگه
    2. ایجاد امکان امتیازدهی به نوشته هایی خاص در وبلاگ

    عملکرد افزونه درخواستی اول شبیه افزونه Posts list هست، با این تفاوت که اون افزونه نوشته های یک دسته بندی خاص رو در یک برگه فهرست می کرد، با این تفاوت که بنده به افزونه ای برای فهرست کردن زیر دسته بندی های اون دسته خاص تو یک برگه نیاز دارم.

    مشابه عملکرد افزونه اول هم موارد زیادی وجود داره ولی بنده قصد ندارم امکان امتیازدهی رو برای همه نوشته ها قرار بدم، قراره این امکان فقط برای نوشته های یک دسته خاص فعال باشه، اگر افزونه ای برای امتیازدهی باشه بطوریکه برای قرار دادن اون در نوشته ها بشه از shotcode هم استفاده کرد مشکل کاملا برطرف می شه.

    متشکرم

  2. کاری به نوع و قالب بندی نوشته ها ندارم، اصلا در حالت عادی ارسال کنه، فقط مشکل سر اینه که چطوری می شه تو آدرس دهی ها اون بخش رو از بقیه قسمت ها متمایز کرد؟

    پوسته ای که دارم ازش استفاده می کنم بصورت پیشفرض از چند custom post type پشتیبانی می کنه.

    مثلا تو افزونه Pricing Table، این دیگه نوع نوشته نیست، ولی همه آدرس هایی که به جداول ایجاد شده نسبت می ده به این صورته:


    domain.ext/pricing-table/table-name

  3. سلام دوستان

    تعداد زیادی نوشته دارم که می خوام به نحوی اون هارو تو سایت قرار بدم که بشه از امکان برچسب یا دسته بندی (فقط یکی از اون ها) برای دسترسی به بایگانیشون استفاده کرد، با این وصف که نمی خوام دسترسی به این نوشته ها و بایگانی اون ها مثل سایر نوشته های سایت باشه و بشه بوسیله تغییر تو پیوند یکتا این دو گروه نوشته هارو از هم متمایز کرد، مثلا:


    domain.ext/short/archive/archive-name
    domain.ext/short/post/post-name

    که در حالت عادی تو سایت به این صورت استفاده می شه:


    domain.ext/archive/archive-name
    domain.ext/post/post-name

  4. فکر نمیکنم همچین چیزی باشه مگر اینکه بیاید از خروجی یکی از افزونه های rss اینکار رو انجام بدید

    چطوری؟

    الان بنده قصد دارم از خروجی RSS چند وب سایت فقط نوشته هایی رو تو وب سایت خودم درج کنم که تو متن یا عنوانشون کلیدواژه خاصی وجود داشته باشه، این نوشته ها هم بعد درج تو وب سایت بایگانی بشن، راهی هست برای این مورد؟

    • امتیاز 1
  5. سلام

    1. عنوان پیوندهای تازه ای که بوسیله بوکمارک تولید شده: افزودن به لینکدونی ارسال می شه بعد از انتشار ناقص نشون داده می شه.
    2. انکدینگ عنوان نوشته تازه و پیام هایی که بعد از انتشار موفق یا ناموفق تو پنجره پاپ آب افزودن به لینکدونی نشون داده می شه درست نیست.
    3. بعضی وقت ها پیوند تازه با وجود اینکه تکراری نیست بوسیله امکان افزودن به لینکدونی ارسال نمی شه.

  6. به افزونه ای برای ایجاد یک لینکدونی نیاز هست با قابلیت هایی مثل افزونه myLinksDump، با این تفاوت که بتونه از اطلاعات RSS هم برای ارسال پیوند تازه (فقط عنوان و پیوند اینترنتی) استفاده کنه، البته اگر قبل انتشار پیوند تازه امکان بازنگری و تایید پیوندها هم باشه خیلی بهتره.

    نیاز هست که بشه همه پیوندهای منتشر شده رو تو برگه ای جدا مثل کاری که افزونه عنوان شده انجام می ده فهرست کرد.

    متشکرم

    • امتیاز 1
  7. سلام

    به افزونه ای برای ایجاد یک لینکدونی نیاز هست با قابلیت هایی مثل افزونه myLinksDump، با این تفاوت که بتونه از اطلاعات RSS هم برای ارسال پیوند تازه (فقط عنوان و پیوند اینترنتی) استفاده کنه، البته اگر قبل انتشار پیوند تازه امکان بازنگری و تایید پیوندها هم باشه خیلی بهتره.

    نیاز هست که بشه همه پیوندهای منتشر شده رو تو برگه ای جدا مثل کاری که افزونه عنوان شده انجام می ده فهرست کرد.

    متشکرم

    • امتیاز 1
  8. سلام

    به افزونه ای برای نمایش وقایع و رویدادهای روز نیاز دارم، اگر بصورت ابزارک باشه بهتره، ترجیحا بشه تاریخ شمسی رو بهش اضافه کرد، به تقویم نیازی ندارم، فقط در این حد باشه که مثلا:

    ۱ آبان روز آمار و برنامه ریزی

    تاریخش هم بسته به تاریخ سیستم کاربر نباشه که احیانا غلط نشون بده.

    متشکرم

  9. هم می تونید فایل لاگین سایت مقصد رو در فایل سایدبار وردپرسی اینکلود کنید - هم می تونید فریم بسازید و درون فریم فرم لاگین مقصد رو قرار بدید - و هم فرم جدیدی در ساید وردپرس ایجاد کنیدکه دیتارو به دیتابیس سایت مقصد ارسال کنه

    ممنون دوست عزیز،

    فریم رو خیلی راحت می شه انجام داد ولی مسئله اینه که چون فرم ورود به یه پنل کاربری هست، وقتی کاربر وارد شد یه بخشی از پنل کاربری تو فرم نشون داده می شه، ولی اگر می شد کاری کرد که بعد از وارد شدن کاربر یه نوشته ای نشون داده بشه مثل اینکه شما وارد شده اید یا چیزی شبیه به این عالی بود، ولی فکر می کنم خیلی سخت باشه.

  10. سلام! (ببخشید علیک السلام!)، ورودتون رو به انجمن خوشآمد میگم... ببخشید عزیز این طرز ایجاد تایپیک هست؟ نه سلامی نه ... انگار ما یه چیزی بهت بدهکار هستیم!! ;)

    ممنون از پاسخ و محبت شما دوست عزیز

    فکر نمی کنم جایی در قوانین چه اینجا و چه هر انجمن دیگه ای نوشتن عبارت سلام جزو شروط ایجاد موضوع و ارسال اول باشه

    بنده شمارو نمی شناسم و مطمئنا شما هم بنده رو، که کسی بخواد به دیگری بدهکار باشه یا ازش طلبکار، شما هم خودتون برای پاسخ دادن به موضوع و راهنمایی فنی زحمت کشیدین که به همین دلیل بنده ازتون متشکرم

    خوبه بنده در پایان ارسالم عبارت متشکرم رو به کار بردم وگرنه معلوم نیست چه برداشت بدتری می فرمودید

    با عرض پوزش از دوستانی که بعد از شما ارسالتون رو نقل قول کردن، فکر می کنم به اینطور ارسال ها اسپم گفته بشه

    موفق باشید

    سایت مقصدتون چیه؟ اونم از جنس وردپرسه ؟ توضیح بیشتر بدید

    نه دوست عزیز، وردپرس نیست، سرویس عمومی هم نیست، یه برنامه ای که نوشته شده و یه فرم ورود هم در آدرس دیگه ای داره، ولی قصدم این بود که برای ورود سریعتر به پنل اون برنامه یه فرم ورود هم تو سایت خودمون داشته باشیم که کاربر مجبور نباشه دوباره وارد برگه ورود اون برنامه بشه

    • امتیاز 1
×
×
  • اضافه کردن...