رفتن به مطلب

morteza.norouzi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط morteza.norouzi

  1. خدایی درمورد محصولات نال شده درست میگی ولی اینهمه محصولات با کیفیت ایرانی تو این مارکت و مارکت های دیگه هست. من با قالب های فارسیشون کار کردم و با کیفیتن. منم قصدم طراحی محصول با کیفیته و یادگیری برنامه نویسی وردپرس و کاریم با مارکت ندارم. راستش زبانم اونقدر خوب نیست که دوره های یوتیوب را ببینیم.
  2. ممنون داداش راستش من میخوام یه دوره ای رو کار کنم که از بیس باشه.. html و css هم خیلی کم بلدم. یه جورایی 7 ماه بیشتر وقت ندارم و سربازم بعدش میخوام یه جورایی حرفه ای کار طراحی سایت و فارسی سازی را انجام بدم. حالا به نظر شما که تجربه هم داری مقایسه دوره های برنامه نویسی راست چین و 7 لرن کدومش بهتره. قصد دارم از آموزشای دیگه که شما میگی بعدا برای تکمیل اطلاعاتم استفاده کنم.
  3. سلام دوستان قصد دارم دوره برنامه نویسی وردپرس را تهیه کنم. خودم طراحی سایت با وردپرس انجام میدم و الان قمیخوام که با برنامه نویسی وردپرس آشنا بشم تا بتونم شخصی سازی کنم و تو مراحل بعدی بتونم قالب و افزونه فارسی سازی کنم. تو نت که گشتم به دوره برنامه نویسی وردپرس مستر کلاس راست چین و دوره متخصص وردپرس 7 learn برخورد کردم . توضیحاتشونو دیدم. هر دو تا قیمتشون زیاده و نمیدونم کدومو بخرم که ارزششو داشته باشه. از دوستان اگه کسی تجربه خرید هر کدوم از دوره ها را داره لطفا تجربشو از خرید دوره بگه.
×
×
  • اضافه کردن...