رفتن به مطلب

peyman002

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط peyman002

  1. سلام من یک کد می خواهم که این کار را از طریق faction پوسته انجام دهد. نمایش متن پس از نام برای کاربر خاص در بادی پرس. کاربر خاص را با شناسه یا همان ID کاربر وارد می کنم. هر جا که نام کاربر در سایت نشان داده شود، این متن نیز باید در مقابل نام نشان داده شود.
  2. peyman002

    مشکل صفحه بعد از ثبت سفارش

    مشکل از افزونه المتور پرو بود که نال شده دانلود کرده بودم خراب بود. من اصلا از المتور هیچ استفاده ای تو هیچ کجای سایتم نکردم. اصلا فکرشو نمیکردم که بخواد اینجوری تداخل ایجاد کنه.
  3. peyman002

    مشکل صفحه بعد از ثبت سفارش

    باسلاممن به یه مشکلی برخوردم. بعد از ثبت سفارش صفحه داره بدون checkout لود میشه. همه تنظیمات رو چک کردم. افزونه ها و پوسته را غیر فعال کردم که تداخلی نداشته باشه. آخرین نسخه وردپرس و ووکامرسی را دارم.بعد از ثبت سفارش داره این لینک را میارهhttps://teraket.org/order-received/9274/?key=wc_order_gFVEh6XE5SKAM&wc_status=successولی باید اینجوری بیارهhttps://teraket.org/checkout/order-received/9274/?key=wc_order_gFVEh6XE5SKAM&wc_status=successواقعاً گیر کردم. میتونید مشکل را حل کنید؟
  4. peyman002

    پروکسی در وردپرس

    باسلام من افزونه ای جهت نمایش مطالب شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک نصب کردم و هاستم ایران هست. این افزونه اتصال برقرار نمیکنه بخاطر فیلتر بود، طبق خود اموزش وردپرس کدهای پروکسی را در فایل wp-config.php قرار دادم، پروکس هم فعال است ولی تاثیری نداره، چطور بفهمم پروکسی داره کار میکنه رو سايت؟ ایا ای پی سایت رو تغییر میده که از ای پی چکر چک کنم ؟ چرا کار نمیکنه ، ایا تنظیمت دیگری میخواد ؟ از طرف هاستینگ هم مشکلی نیست، تایید کردن.
×
×
  • اضافه کردن...