رفتن به مطلب

Farzane_WP

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Farzane_WP

  1. آخه خودش میگه فقط برای یک دامنه و زمانی که روی سایت نصب کردم لایسنس نخواست
  2. سلام دوستان من افزونه‌ای رو خریداری کردم و لایسنسش رو هم فعال کردم. بعد همون فایل رو روی سایت دیگه‌ای نصب کردم و فعال شده و کار میکنه. سوالم اینه آیا همچین چیزی ممکنه یا من اشتباه می‌کنم؟ و آیا درست داره کار میکنه و فقط برای آپدیتش به مشکل می‌خورم؟
  3. Farzane_WP

    اتصال به هاست دانلودی

    سلام دوستان من برای سایتمون یه هاست دانلودی خریداری کردم که با افزونه hacklog به هاست اصلی متصلش کردم. فایل‌های قبلی هم آدرسشون درست شده و روبراهند. مشکلم اینجاست در حال حاضر عکسی که داخل کتابخانه وردپرسم آپلود میکنم آپلود میشه اما فقط یه کادر خالی اشغال میکنه و تصویرش رو نشونم نمیده. از طرفی قبل از این فایل‌هایی که با فایل‌زیلا آپلود میکردم رو با افزونه add from server میتونستم به بخش رسانه‌ها اضافه کنم و ببینم‌شون اما الان این دسترسی رو ندارم و این افزونه فقط آدرس هاست اصلی من رو میشناسه. لطفا راهنمایی کنید به نظرتون مشکل آپلود شدن اما نمایش ندادن تصاویر از کجاست؟
  4. Farzane_WP

    لرن پرس learnpress

    سلام دوستان ما روی سایت‌مون افزونه لرن پرس نصب بود الان می‌خوام برای دوره‌هام کد تخفیف بذارم ولی کوپن ووکامرس روی دوره‌ها جواب نمیده گویا باید برای این افزونه یه سری ادد آن خریداری بشه ولی از این بابت مطمئن نیستم اگر از دوستان کسی آشنایی داره با لرن پرس ممنون میشم راهنمایی کنه یکی دو تا فروشگاه اینترنتی هم ادد آن‌ها رو برای فروش گذاشتند اما مطمئن نیستم از اعتبارشون و نمی‌خوام ریسک کنم
  5. Farzane_WP

    ترجمه قالب

    منظورتون از فارسی ساز چیاست؟ بله در قسمت ترجمه که سرچ میکنم عبارت ترجمه شده‌است ولی در سایت نشون داده نمیشه
  6. Farzane_WP

    ترجمه قالب

    چند مورد اضافه کردم دوتاش اعمال شد و بقیه بی‌نتیجه! هیچ خطایی هم نمیده
  7. Farzane_WP

    ترجمه قالب

    لطف می‌کنید و از این بابت بسیار سپاسگزارم مشکل سر کار نکردن لوکو و حلقه ترجمه ووکامرس فارسیه اگر نظری دارید ممنون میشم
  8. Farzane_WP

    ترجمه قالب

    مشکل اینه؟ خب من با قالب رایگان هم همین مشکل رو دارم الان میتونیم درموردش صحبت کنیم؟
  9. Farzane_WP

    ترجمه قالب

    سلام متوجه نشدم کدوم قسمت سوال من به محصولات تجاری مرتبطه؟ درمورد اینکه ترجمه یه جاهایی کار نمیکنه سوال کردم
  10. Farzane_WP

    ترجمه قالب

    سلام دوستان قالبی که خریداری کردم 100درصد ترجمه فارسیش انجام شده اما همچنان چندتا عنوان در سایت به انگلیسی هست. افزونه ها رو هم بررسی کردم و اون عبارت‌ها مربوط به قالب هستند و در لوکو هم ترجمه شده، اما داخل سایت همچنان انگلیسی نشون داده می‌شند. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  11. Farzane_WP

    مشکل پرداخت

    ممنون از شما تازه کار رو شروع کردم و سایت هم روی هاست رایگان هست. برای تست پلاگین نصب کردم ولی هیچ‌کدوم گزینه‌ها کار نمی‌کنند. سرچ هم کردم مشابه مشکلم رو پیدا نکردم.
  12. Farzane_WP

    مشکل پرداخت

    سلام مشکلی که من دارم در برگه تسویه حساب هست. زمانی که محصول رو انتخاب کردم و می‌خوام گزینه‌های پرداخت رو انتخاب کنم در حالت لودینگ مونده. نمیدونم مشکل از کجاست پلاگین زرین پال رو نصب کرده بودم که غیرفعال کردم بازهم همین مشکل رو دارم تصویرش رو هم گذاشتم ممنون میشم راهنمایی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...