رفتن به مطلب

mahsa10

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mahsa10

  1. با سلام و خسته نباشید. من توی سایتم وقتی که میخوایم خرید آنلاین انجام بدم وارد درگاه زرین پال میشه و حتی پول هم از حساب کم میکنه ولی خرید ثبت نمیشه و به جای تایید خرید ارور -1 میده. اگه امکانش هست در این زمینه راهنمایی بفرمایید.
  2. mahsa10

    چگونگی کاهش تعداد ریکوئست های سایت

    ممنون از راهنماییاتون. من افزونه wp rocket رو به صورت اورجینال از ابزار وردپرس خریدم. به نظر شما کدوم یکی از این سه موردی که معرفی کردید میتونه بهتر از افزونه موشک باشه؟؟
  3. mahsa10

    چگونگی کاهش تعداد ریکوئست های سایت

    سلام. من از افزونه wp rocket استفاده میکنم ایا این افزونه تاثیر داره؟ میشه افزونه کش حرفه ای بهم معرفی کنید.
  4. mahsa10

    چگونگی کاهش تعداد ریکوئست های سایت

    با سلام و عرض خسته نباشید. سوالم در این رابطه است که چطوری می تونم تعداد ریکوئست های سایتم رو کاهش بدم؟ مثلا طبق ارزیابی که کردم تعداد عکس ها (images) خیلی زیاد بودن اگه میشه بهم یاد بدید که چطوری اینارو کاهش بدم. ممنون.
  5. mahsa10

    افزونه جدول مشخصات

    سلام و وقت بخیر. من افزونه ای برای جدول مشخصات محصولاتم نصب کردم به نام product specifications اما این افزونه بعد از هر به روز رسانی دچار مشکل میشه و کلا محو میشه و باید دوباره اطلاعات مربوط به هر محصولی رو وارد کنم. افزونه دیگه ای برای جدول مشخصات در ووکامرس اگه میشناسید لطفا معرفی کنید. ممنون.
  6. mahsa10

    رفع ارور های 404 در excluded

    سلام. من در سایتم یکسری صفحاتی که نمیخواستم رو حذف کردم و وقتی وارد سرچ کنسول می شوم در قسمت error مشکلی وجود نداره اما در قسمت excluded صفحاتی با ارور 404 نشون میده و میدونم که گوگل هر چند وقت یکبار این صفحات رو ایندکس میکنه. به نظرتون این صفحات رو ریدایرکت کنم به صفحه های مرتبط و یا صفحه اصلی سایتم؟؟ حدودا این صفحات 300 تا هستن. ریدایرکت کردن این صفحه ها اصلا کار درستی هست یا این که امتیاز منفی ایجاد می کنه؟ و سوال دیگم این هست که اگه ریدایرکت کردن کار درستی نیست چیکار کنم که گوگل اینجور صفحه ها رو دیگه ایندکس نکنه؟
  7. mahsa10

    حذف برچسب های غلط در وردپرس

    سلام. این برچسب هایی هستند که هیچ ورودی ندارند و مثلا یک کلمه ای که جز دسته بندی هست به عنوان برچسب هم عنوان شده که این کار غلطیه. من یکسری از برچسب های غلط رو حذف کردم و یکسری رو هنوز دارم. می خوام بدونم که اگه این برچسب ها حذف بشن(410) به عنوان صفحه ای که ارور not found میده از طرف گوگل ایندکس میشه یا نه؟ و اگه ایندکس میشه باید چیکارشون کنم؟
  8. mahsa10

    حذف برچسب های غلط در وردپرس

    ممنون از راهنماییتون. برچسب هایی که دارم خیلی زیادن و حتی بعضیاشونو به اشتباه پاک کردم. راه دیگه ای به غیر از این موردی که گفتین وجود نداره؟؟
  9. mahsa10

    حذف برچسب های غلط در وردپرس

    سلام وقت بخیر. من در سایتم یکسری برچسب های غلط دارم که متوجه شدم به درد نمیخوره و میخوام که حذفشون کنم. سوال من این جاست که آیا با حذف کردن این برچسب ها آسیبی به سئو سایتم میرسه؟ و این که باعث ایجاد صفحات 404 میشه؟ اگه میشه راهنماییم کنید که باید چیکار کنم. ممنون.
  10. mahsa10

    آنالیز نشدن سایت توسط gtmetrix

    ممنونم.
  11. mahsa10

    آنالیز نشدن سایت توسط gtmetrix

    ممنون از راهنماییتون.
  12. mahsa10

    آنالیز نشدن سایت توسط gtmetrix

    سلام. خیلی ممنون. https://anborche.com/
  13. mahsa10

    آنالیز نشدن سایت توسط gtmetrix

    سلام وقت بخیر. من سایتم رو وقتی توی gtmetrix وارد میکنم با ارور زیر مواجه میشم. میشه کمکم کنید که بدونم مشکل از کجاست؟
×
×
  • اضافه کردن...