رفتن به مطلب

mani7

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mani7

  1. یک قیمت حدودی میفرمایید؟ طول و عرض و ارتفاع گرفته میشه و یک خورده محاسبه داره که سخت نیست در حد محاسبه مساحت و محیط هست و محاسبه طول اضلاع هست. بعد از اون روی یک شماتیک سه بعدی دو یا سه تا از نتایج رو چاپ کنه.
  2. سلام و درود، من هدفم این هست که یک سری اطلاعات از کاربر بگیرم و بعد از یک آنالیز در حد جمع و ضرب اونها رو به صورت یک عکس به کاربر نشون بدم. آیا افزونه ای میشناسید برای این کار؟
  3. mani7

    یک مدل منو کشویی در موبایل

    خیلی ممنون.
  4. mani7

    یک مدل منو کشویی در موبایل

    سلام، من میخوام منو ورژن موبایل سایتم رو مشابه سایت لینک شده باشه.( وقتی که روی لینک رتبه اول کلیک کرد، لنیکهای زیر مجموعه به اون صورت توی منو باز بشن یا حداثل مشابه به اون.) https://myscreenshot.io/f/ort1enNQiG https://www.lights.co.uk/ به این صورت که منویی که زیر مجموعه داشت کنارش یک فلش میاد که اگر روی فلش کلیک کنه میره تو زیر مجموعه و اگر روی خود لینک کلیک کرد که لینک باز بشه، در واقع یعنی من دنبال افزونه ای هستم که بتونه منوی کشویی اون مدلی بسازه. میتونید راهنمایی کنید که با چه افزونه ای میتونم این کار رو بکنم؟
  5. خیلی خیلی ممنون برای راهنمایی، حتما بررسی میکنم.
  6. خیلی متشکرم برای راهنماییهای شما، وقت میزارید و این موارد رو تایپ و مطرح میکنید.
  7. خیلی ممنون برای راهنمایی.
  8. یاد یک چیز دیگه افتادم، سایتهایی مثل آپلود بوی و اون قدیما رپید شیر (اگر این دومی یادتون نیست مشکلی نداره، این مال نسل ما دیال آپی ها هست.) اونها هم قبل از دانلود یک تاخیر میزارن برای نمایش لینک، اسکریپت یا سی ام اسی هست که مثل اونها عمل کنه؟
  9. سلام، ممنون برای وقت و جوابتون. و اما دور زدنش دو روش داره (الآن دوتاش یادمه که البته خیلی بیشتر هست)، که یکیش خیلی ساده هست و مطرح نمیکنم چون لو میره و چونچند سایت دارن از همین روش پاپ آپ استفاده میکنن، در حق اونها بی لطفی میشه. و اما روش دومی که سختتره و کاربر حرفه ای میخاد. میشه با گزینه inspect element کل بخشی که پاپ آپ شده رو تو کدهای صفحه پیدا کرد و پاکش کرد و تمام، لینک دانلود اون پشت آماده هست. این روش که گفتم رو همین الآن فکر کنم 20% کاربرهای ایرنترنت ایران بلدن. (من اولش فکر میکردم نیستند و ولی بعد خلافش رو دیدم.) با روش دوم برخی از سایتها که پاپ آپ میدن
  10. ممنون، لطف دارید. بله، درت میفرمائید، اما درآمد و هزینه سایت باید تامین بشه دیگه. بازم ممنون که وقت گذاشتید و جواب دادید.
  11. سلام خدمت تمامی دوستان عزیز، من میخام یک سایت راه اندازی کنم و یک سری فایل رو بزارم برای دانلود. و قبل از اینکه کاربر بتونه فایل رو دانلود کنه، حتما یک کلیپ 1-2 دقیقه ای رو اجبارا ببینه. یک روش بهم پیشنهاد شد که پاپ آپ بزارم بدون قابلیت بستن، که این رو اصلا نمیپسندم، چون خودم توسعه دهنده و کاربر کنجکاوی هستم، میدونم خیلی خیلی راحت این روش دور میخوره. سوالم اینجاست که آیا افزونه ای هست که بشه با ووکامس مچ کرد و این اتفاق بیافته؟ و یک مثال هم بزنم، طرف اومده یک فایل تم دانلو کنه تو فروشگاه، بعد از کلیک روی لینک دانلود (یا هر روش دیگه ای) الزاما 1-2 دقیقه کلیپ پخش
×
×
  • اضافه کردن...