رفتن به مطلب

amparsa

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط amparsa

  1. ممنونم از لطف و راهنماییتون
  2. ممنونم از راهنمایی های دقیقتون و همجنین تعهدات بجا و اصولیتون بنده قالب را از یکی از سایت های ایرانی خریدم به شرط اینکه دارای لایسنس هست و نمیدونم از کحا باید متوجه بشم که نال هست و یا نیست شاید درست نباشه اسم فروشنده را بیاورم ولی از آنجا که خودم نیز به این اصول معتقدم بهتون عرض میکنم از abzarwp خرید شده است.
  3. سلام در خصوص اینکه قالب تجاری هست باید عرض کنم که بنده با تحقیقی که کردم که کدام قالب انعطاف پذیری دارد زفایر را انتخاب کردم و اینکه بنده عکاس هستم و بیشتر در زمینه مستند خیابانی کار میکنم و از طرفی چون در زمینه طراحی سایت تازه قدم به این راه گذاشتم به راهنمایی و کمک دوستان نیازمندم . بهر حال ممنون میشم اگر امکان دارد راهنمایی بفرمایید و الا براتون آرزوی موفقیت دارم .
  4. سلام بنده سایتی را دارم راه اندازی میکنم درباره عکاسی با قالب زفایر میخواهم یک نمونه عکس از یک مجموعه را در صفحه اصلی قرار بدم و لینک آنرا به مجموعه مربوطه ارتباط بدم بفرمایید که برای هرکدام از مجموعه ها یک برگه بسازم ؟ یا یک برگه به عنوان گالری ایجائ کنم و کلیه تصاویر را درآن قرادهم ؟ یا یک برگه نوشته برای هر مجموعه ایجاد نمایم ؟ ممنونم
×
×
  • اضافه کردن...