رفتن به مطلب

layadolatabadiam

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط layadolatabadiam

  1. جناب آقای اسدیان ضمن تشکر مجدد از همه کمک ها و راهنمایی هاتون.

    الان سوالم اینه که با این اوصافی که گفتم، آیا پیشنهاد میکنین سایر افزونه هایی که توی لیست شما بود رو هم تست کنم یا افزونه پولی بخرم؟ که البته بصورت پولی فقط WPML موجوده اونطور که سرچ کردم.

    چون به تجربه فهمیدم که اون دو شرط مهم (قابلیت اضافه کردن حداقل دو زبان و وجود امکان ویرایش ترجمه ها) با هم در یک افزونه وجود نداره.

    سپاس مجدد

  2. سپاس فراوان جناب آقای گوهری.

    حقیقتش من تمام مراحل فعال سازی Polylang رو طبق راهنمای خودش رفتم (گام به گام و  دقیق). یعنی از بالای نوار ابزار انتخاب نکردم. برگه هایی که از بین رفت هم، برگه های نمونه کار بود که از اول بصورت Default در قالبم بود و به محض اینکه Polylang رو غیرفعال و حذف کردم، برگشتن!

    ضمناً قالبم رو هم از جای واقعا معتبری گرفتم (هم شناخته شده است و هم پشتیبانی بسیار قوی داره). همونطور که نوشتم، در همون اسلایدر این جابجایی لایه ها پیش میاد که البته چون بالای هوم پیج و اولین منظره سایته، خیلی ناجوره.

    در همین سایت و روی همین قالب هم چپ چین شدن برای زبان انگلیسی در بعضی از این افزونه هایی که امتحان کردم، انجام میشد و در بعضی هاشون نه.

    بازم خیلی ممنونم از راهنمایی تون

  3. ممنونم از راهنمایی تون آقای اسدیان. ببینید دقیقا این موارد رو من میخوام:

    1. یا ترجمه خودکار نداشته باشه، یا اگه داره، امکان ویرایش ترجمه توسط ادمین وجود داشته باشه.

    2. قابلیت اضافه شدن حداقل دو زبان رو داشته باشه.

    3. به افزونه های کمکی و سرویس های حرفه ای نیاز ندارم.

    4. به صورت خودسر جایجایی عناصر و کاراکترهای صفحات رو انجام نده (در هوم پیجم از اسلایدری استفاده کردم که لایه های داخل اون جابجا و بهم ریخته میشه).

  4. بعد از اینکه نام دامنه سایتم رو تغییر دادم، بعضی از افزونه های وردپرس در ظاهر امر فعال هستند اما کار نمی کنند و محتوای آنها در پنل ادمین هم دیده نمی شود.
    علاوه بر این، کلا در قسمت افزونه ها، سرچ افزونه جدید انجام نمی شود. آیا کسی دلیل این مشکل رو میدونه؟ ممنونم

  5. بعد از تغییر نام دامنه سایتم کتابخانه پرونده های چند رسانه ای کلا در دسترس نیست و امکان آپلود فایل جدید هم وجود ندارد. آیا در این زمینه کسی از دوستان اطلاعی دارن؟

  6. در 7 ساعت قبل، ehsanfotoo گفته است :

    سلام

    قالبتون را با چی ریسپانسیو کردین؟

    آیا از bootstrap استفده کردین؟

    سلام و ممنون. اصلا ریسپانسیو نکردم. خودش در دیفالتش تقریبا ریسپانسیو بود. البته کمی توی موبایل مشکل داشت. ولی بعد از اعمال تغییرات ظاهری با Yellow Pencil بیشتر ریسپانسیوش بهم خورد :(

  7. سلام.
    یعنی لینک ها کار نمی کنن. برای اینکه درست شه، افکتی رو که بعد از اعمال کردنش، لینک ها از کار افتادن (احتمالا همون فریز کردن هدر). این افکت رو غیرفعال کردم و بعد اون لینک ها رو از اول ایجاد کردم اما مشکل حل نشد.

    فریز کردن هدر یعنی هدر به اون بالا بچسبه و با اسکرول کردن صفحه، تا هر جا که پایین میایم، بازم هدر رو ببینیم. مثل فریز هدر در اکسل.

    ممنونم

  8. سلام و وقت بخیر

    من میخوام برگه ای که در فهرست سایتم، سر منو هست و زیرمنو داره رو حذف کنم اما عنوانش در فهرست بعنوان مادر زیرمنوها باقی بمونه. یعنی وقتی کاربر روی عنوان اون سرمنو کلیک میکنه، صفحه ای براش باز نشه. راه حلی وجود داره؟

×
×
  • اضافه کردن...