رفتن به مطلب

social24

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره social24

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. social24

    تنظیمات فریم در html

    سلام ما یه اپ کار کردیم (اندروید) که توی بخش هایی ازش ناچار شدیم فریم هایی بگذاریم که یه فایل html رو ازونجا بخونه و توی فریم نمایش بده به کاربر. خود فریم خب ابعادش رو از دیوایس می گیره. مشکل من الان توی بخشیه که فایل html رو باید تنظیم کنیم. ینی باید اون فایل html طوری باشه که توی فریم تعریف شده ی اپلیکیشن که میاد ابعادش بهم نریزه و با اون فریم تنظیم شه خودش. (فایل html هم یه متنه که یه سری عکس توش هست. همین. و باید به صورت html نوشته شه تا اپ بخونه و توی یه فریم نمایش بده)
  2. social24

    رفتن به صفحه اشتباه در محصول

    ممنونم از این که وقت گذاشتید و دارید کمک میکنید افزونه رو از سایت المنتور فارسی خریداری کردم. Elementorfa.ir البته برای سایت دیگه ای استفاده کردم و نمیدونم محدودیت استفاده داره یا خیر دامنه و هاست رو از نیم‌چیپ گرفتم و قالب یه قالب رایگان هست که از پیشخوان وردپرس گرفتم و نصب کردم. مشکلات استفاده از افزونه و قالب نال شده رو میدونم و خب درگیرش بودم قبلن. استفاده از یک افزونه خریداری شده برای چند تا سایت مشکل ایجاد میکنه؟(هر چند استفاده کردم و این اولین باره این اتفاق میفته)
  3. social24

    رفتن به صفحه اشتباه در محصول

    Zobika.com این لینک محصوله: https://zobika.com/product/500-fake-members/
  4. social24

    رفتن به صفحه اشتباه در محصول

    سلام. من محصولاتی رو در ووکامرس ایجاد کردم. ولی وقتی کلیک میکنم روی هر محصول،میره به یکی از برگه ها. این اتفاق برای همه ی محصولات میفته و همه به یک برگه ی مشابه میرن.
×
×
  • اضافه کردن...