رفتن به مطلب

baladchi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    50
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط baladchi

  1. baladchi

    آپدیت نشدن نتایج گوگل

    یه جست و جو بکن ، تاپیکهای زیادی با همین عنوان در انجمن وجود داره مثل : نبودن آدرس سایت در نتایج گوگل ( شاید بلک لیست ) حذف از نتایج گوگل یا مطالب دیگه ی انجمن . موفق باشید .
  2. baladchi

    ارور XMl site map

    فقط گفته پروسه ی ساخت سایت مپت در دفعه ی قبل کامل نشده و احتمالا وسط ساخت سایت مپ کنسل کردی یا خارج شدی و یا ... که باعث توقف پروسه ی ساخت شده و بعد هم میگه که 59.75MB از فضای memory هاستتو استفاده کرده و ... ارور و مشکل فجیعی نیست ، یه بار دیگه امتحان کن نتیجشو بگو تا یا من یا دیگر دوستان جوابتو بدن .
  3. baladchi

    در خواست کد منو متحرک و تبلیغ گوشه ای

    به اینجا برید ، جواب اولتون رو پیدا می کنید . جواب سوال دوم هم اینه که توی style های قالبتون یا function همون کدی که دوستان گفتند رو بزارید و یا از تگ زیر استفاده کنید : <div style="position:fixed"> Your menu </div>
  4. این گزینه ها فقط مخصوص همین قالبه که به وردپرستون اضافه شده و اگه قالبتون رو حذف کنین این امکانات هم حذف میشه .
  5. حالا چرا اعصابتون رو خورد می کنید . من فقط نظرم رو اعلام کردم ، راستیتش رو بخواین دوستان ، من اصلا از هیچکدام اینا استفاده نمی کنم و از یه سایت خارجی استفاده می کنم و فقط تجربه ی دیگران رو نه خودم رو بهتون گفتم ، اصلا میخواید نظر من رو بدونید ، یه هاست توی یه شرکت خارجی ، توی خارج از کشور بگیر که هم پشتیبانی خوبی داشته باشه هم سرعت خوبی !
  6. baladchi

    افت شدید رتبه سایت به چه علت؟

    البته زمان ایندکس شدن مطالب گاهی بالا پائین میشه ، که با بروز رسانی در ساعات و روز های دقیق و برنامه ریزی کامل درست میشه .
  7. دو تا چیز : اول اینکه بعد از اینکه افزونه super cache رو نصب کردید این مشکلات پیش اومد یا قبل از اینکه این مشکلات بوجود بیاد این افزونه رو داشتید ؟ دوم هم اینکه پارس وی پی اس دیتاسنترهاش و سرورهاش توی آلمان و آمریکا و غیره هستند ، پس تا حدودی میتوان گفت که این مشکل بخاطر کند بودن سرور های خارجی در ایرانه ، ولی فکر کنم سرعت سایتتون بخاطر سرورتون پائین نیومده باشه ، چون از سرور خوبی هم استفاده میکنید و سایتی مثل gtmetrix از خارج از ایران به سایتتون وصل میشه و سرعتی رو که بهتون نشون میده مربوط به خارج از کشوره نه در داخل ایران ، پس یا مشکل از افزونه ی super cache هست و مثلا هاستتون از cache پشتیب
  8. میهن وب هاست و تا حدودی میهن هاست خوبن ، البته مهر هاستی که خودتون گفتید هم خوبه . البته من هم وی پی اس رو پیشنهاد میکنم .
  9. baladchi

    پریدن سایت

    فکر کنم بخاطر افزونه w3 total cache بالا نمیومد بخاطر اینه که احتمالا سرور هاستتون از GZip پشتیبانی نمی کنه و همین باعث میشه که سایتتون بالا نیاد . gzip همونطور که میدونید برای کاهش حجم صفحه است ولی یک سری از هاست ها و سرور ها از اون پشتیبانی نمی کنند . افزونه ی w3 total cache هم برای کم حجم کردن صفحات و در اصل استفاده از gzip هست . اول ببینید هاستتون از gzip پشتیابنی میکنه ، اگه نمی کنه باید افزونه ی w3 total cache رو پاک کنید .
  10. baladchi

    افت شدید رتبه سایت به چه علت؟

    منظورم ایندکس کردن سایت با استفاده از اونه
  11. راستشو بخوای هر هاستی خصوصیت خودشو داره ، یکی توی ایران کنده ولی توی خارج با بهترین سرعت کار میکنه و یا برعکس همینه ، یکی سرعتش خوبه ولی هی قطع و وصل میشه (یعنی بعضی از روز ها یا ساعت ها سرور کار نمیکنه ، مثل میهن هاست) ، یکی هم هست که هم سرعتش خوبه و هم قطع و وصل نمیشه ولی اگه ببین دامین و هاستت قیمتی شده ، بدونه اینکه بهت چیزی بگه دامین یا هاستتو به یکی دیگه میفروشه (هاست اختصاصی رو میگم) و از چنگ تو در میاره (مثلا ایران هاست دامین و هاست اختصاصی من رو ازم دزدید ، دیگه هم پس نداد ) . هر کدوم یه ایرادی دارند بستگی به کار شما و نوع هاستی که میخواین داره .
  12. baladchi

    کار نکردن افزونه XML Sitemap Generator

    افزونتونو بروز کنید .
  13. هاستتون مال چه شرکتی و کجاست ؟ اگر توی ایرانه که مشکل مربوط به خود سروره . اگر هم توی اروپا ، آمریکا و یا قطب جنوبه که بخاطر اینه که سرور های خارجی در داخل ایران کند هستند ولی در خارج از ایران سرعت بالایی دارند .
  14. baladchi

    افت شدید رتبه سایت به چه علت؟

    یک سری امکانات وبمستری در یک سری سایت ها وجود داره ، که مثلا به موتور های جست و جو اطلاع میده که سایتتون بروزه . ولی براحتی میتونید با حساب جیمیلتون وارد اکانت گوگلتون شید و در product های گوگل به دنبال وبمستر تولز بگردید و براحتی سایتتون رو ثبت کنید .
  15. وردپرس ، جدا تکه !

  16. چه بگم از این دنیای فانی !

  17. دوست عزیزم ، یک سری از افزونه های به اشتراک گذاری سرعت سایت رو پائین میاره ، درسته . ولی گاهی اوقات مشکل از افزونه نیست ، بلکه مشکل از اینیه که الان توشیح میدم : سایت هایی مثل فیس بوک و تویتر در حال حاضر فیلتر شدن و سرعت این سایت ها در ایران به شدت کاهش پیدا کرده . پس تمام دکمه ها و یا لینک هایی که از این سایت ها در سایت شما وجود داره به نوعی باعث کندی سایت شما میشه چون بیشتر اوقات عکسی که برای دکمه های به اشتراک گذاری استفاده میشه در هاست های همون سایت هاست . برای مثال میتونم گوگل پلاس رو براتون مثال بزنم . مطمئنا دیدید که وقتی موستون رو روی این دکمه می برید ، یه قسمت کوچیک بالا یا پائین این
  18. baladchi

    عدم ایندکس مطالب

    با نظر ایشون موافق ، فکر کنم مشکل همینه و زیاد جای نگرانی نداره .
  19. baladchi

    افت شدید رتبه سایت به چه علت؟

    در اولین فرصتی که مطلب رو ثبت کنید ، اگر سرعت ایندکستون بالاست ، که هیچی مشکلی پیش نمیاد ولی اگه طول میکشه تا ایندکس شه سریعا سایت مپتون رو بروز کنید و به گوگل وبمستر تولز و خود ربات گوگل خبر بدین که سایتتون بروزه . برای خبر کردن ربات هم یک سری سایت های وبمستری کمکتون میکنن . با این کار هر مطلبی رو که وارد میکنید ، گوگل میفهمه که منبع شمائید و سایت های دیگری که مطالب شما در سایشان است ، کپی برداری می باشد . البته اگر واقعا منبع شما باشید ، اگر نباشید و سایت دیگری قبل از شما آن مطلب را ثبت کرده باشد ، به ضرر سایت شماست ، یعنی در اصل کپی کردید و دارید گوگل را گول میزنید .
  20. baladchi

    عدم شناسایی سایت توسط گوگل!

    لینک های شما در سایت های دیگر ، البته سایت هایی که موضوعاتشان با سایت شما بخونه . هر چه در سایت های معتبر ، بیشتر لینک داشته باشید ، بهتره .
  21. baladchi

    عدم شناسایی سایت توسط گوگل!

    اگر برای سایتتون بک لینک داشته باشید خیلی روی رتبه و ایندکس شدن مطالبتون توی گوگل تاثیر گذاره .
  22. بله ، کاملا مفیده ، چون اونوقت شما مسئولیت تمام لینک های خراب و مضری که باعث کاهش بازدید و ورودی سایت شما میشه رو بر عهده ی خود لینک گذاشتید (در اصل لینکی که در آن از تگ nofollow استفاده شود هیچ ارزشی در رنکینگ و رتبه بندی گوگل شما ندارد.) و موتور های جست و جو گر به مطلب اصلی و سایت لینک دهنده توجه خواهند کرد و لینک ها را تا حدودی نادیده میگیرند و اگر مثلا سایت عصر ایران امتیاز منفی ای بگیره یا از نظر سئو ضعیف بشه و یا ... هزار تا چیز دیگر ، بر ضرر سایت شما نخواهد بود ولی اگر لینک ها follow باشند شما مسئولیت لینک ها را پذیرفتید و از صحت و درستی و مفید بودن انها اطمینان دارید و رتبه ها و رنکینگ
  23. baladchi

    نظرتون در مورد این قالب و دامنه چیه؟!

    رنگ های اصلی و منو هاتون خیلی بهتر از قبل شده ولی هنوز در گوشه و کنار و عناوین از رنگ های شارپ زننده استفاده میکنید . اصلا نیازی نیست سایت رنگارنگ باشه . به قول آقا سعید باید یه ست رنگی داشته باشین . سایتی رو که ایشون مطرح کردن رو حتما بهتون پیشنهاد میکنم . سعی کنید از چند طیف رنگی محدود استفاده کنید نه همه رنگ ها .
  24. baladchi

    عدم ایندکس مطالب

    دوستان عزیزم ، من قصد بدی نداشتم . از آقا علی میر هم کمال معذرت رو میخواهم . راستی سرعت سایت و رعایت قانون کپی رایت ، همونطور که میدونید خیلی خیلی روی بازدید تاثیر داره . البته یک سری مشکلات جدیدی رو هم ربات جدید گوگل ، گوگل پنگوئن داره که گاهی این اتفاقات رخ میده که گوگل تعهد کرده هر چه سریعتر گوگل پنگوئن ، ربات گوگل را کامل و بی اشکال کنه ، ولی نمی دونم که آیا مشکل شما نشاُت گرفته از همان اشکالات حل نشده گوگله یا از سایت خودتون که بر اساس چیز هایی که در این تاپیک گفتید فکر کنم ، مشکل از گوگله . چون به قول آقا مرتضی همچین مشکلاتی کم یاب و عجیبه . با تشکر و عرض معذرت . موفق باشید .
  25. baladchi

    حذف اطلاعات هاست

    یعنی : مکانی رو که بکاپتون در اون ذخیره شده یه آدرسی داره که با آدرس سایتتون شروع میشه ، مثلا : www.domain.com/backups/my-backup.zip . وقتی این آدرس رو گیر آوردید در سرچ بار مرورگر بزنید تا به صورت مستقیم بتونید دانلودش کنید .
×
×
  • اضافه کردن...