رفتن به مطلب

baradarannikoo

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط baradarannikoo

  1. 350 پول دادم قالب از آریا وردپرس خریدم هر روز یجاش ایراد داره. وقتی هم که اعتراض می کنم میگن شما باید قرارداد پشتیبانی ببندید 400 تومن پول بدید.

    شده عین صنعت خودرو سازی کشور.. یه آشغال می خری خرابه پول بده درستش کنن.

    الآن تکلیف چیه؟

    چرا تا دو هفته سایت کار می کرد خوب و زیبا. قرارداد پشتیبانی که ننوشتم یوهو قالب بهم ریخته میشه.. نقشه گوگل ارور میده.. فونت صفحات بزرگ میشه و ... واقعا جریان چیه؟

    من جدیدم نمیدونم.. لطفا بگید آشنا بشم

    1. sajad

      sajad

      دوست عزیز

      هیچ یک از سایت های فروشگاه ایرانی که قالب و پلاگین های توسعه دهنده های خارجی رو برای فروش قرار دادن معتبر و قابل اعتماد نیستن. حتی همون فروشگاهایی که به ظاهر معتبر و پر مخاطب به نظر میرسند هم واقعا فعالیت مشخصی و قابل اعتمادی ندارن.

      شما محصولات رو همیشه باید از منبع اصلی خریداری کنید نه سایت های واسط ایرانی یا حتی سایت های واسط خارجی.

      شما اولین نفری نیستید که ناراضی هست. قطعا آخرین نفر هم نخواهید بود.

       

       

  2. baradarannikoo

    مشکل لود نشدن نقشه گوگل

    ببخشید منم پول دادم خریدم قالب رو اما نمیخام بابت این مشکلات فراوون قالب های فارسی شده پول برای پشتیبانی بدم. API گوگل رو در تنظیمات قالب هم وارد کردم. اما همچنان مپ رو مثل عکس پیوست نشون میده از افزونه Google Maps API KEY هم استفاده کردم.
  3. baradarannikoo

    مشکل لود نشدن نقشه گوگل

    با سلام و وقت بخیر. من تعداد زیادی از مطالب انجمن ها رو گشتم و نتونستم مشکل نقشه گوگل سایتم رو حل کنم چند هفته ای میشه با ارور This page can't load Google Maps correctly. مواجه شدم و این پیغام روی نقشه میاد. API گوگل هم در Yoast و چند افزونه دیگه تست کردم. اما جواب نگرفتم دوستان لطف می کنید راهنمایی کنید. برای مثال نقشه موجود در این صفحه: http://baradarannikoo.com/برج-های-آینده-ساز-کیش/
  4. من خیلی وقت گذاشتم و دنبال تنظیماتش گشتم ولی هیچی پیدا نکردم. نه در قسمت سفارشی سازی پوسته نه در تنظیمات.
  5. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز من یک سایت املاک با قالب Realhomeحالتmodern دارم. در صفحه نخست حالت Modern فقط تعداد 20 مورد از املاک نمایش داده می شود. اما در حالت classic امکان انتخاب صفحه بعدی وجود داره. میخواستم بپرسم چطور میتونم امکان انتخاب صفحه بعد رو در حالت modernهم فعال کنم. آدرس سایت: http://baradarannikoo.com
×
×
  • اضافه کردن...