رفتن به مطلب

leotech

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط leotech

  1. leotech

    بک لینک مفید

    به نظر شما اینکه چند هزار نفر برن تو بخش نظرات یه سایت لینک سایتشون رو بزارن بیشتر به امتیاز منفی ختم نمیشه؟ حدودا چهار هزار نفر تو همین صفحه که گذاشتین لینک گذاشتن!
  2. leotech

    بک لینک مفید

    ممنون بابت پاسختون. میشه بپرسم منظورتون از سایت های edu چیه؟ منظورتون سایت های هست که دامین edu. استفاده میکنه؟ و چجوری میشه ثبت کرد.
  3. leotech

    رفع خطاهای 404

    سلام. من یه فروشگاه اینترنتی دارم که متاسفانه آدرسی که براش انتخاب کردم از قبل استفاده شده بود و من زمانی به این موضوع پی بردم که تو گوگل وبمستر 54 هزار تا خطای 404 دریافت کردم. که همشون پست ها و صفحاتی هستن که اصلا وجود ندارن حتی تو نتیجه گوگل. و من برای حل این مشکل تمام این صفحات رو با استفاده از برنامه Remove URL کردم و نسخه ای جدیدی از آدرس که اینبار https بود رو تو وبمستر ثبت کردم و بعد از حدود 2 ماه تمام ارورهای 404 از نسخه http پاک شدن ولی جدیدا دوباره 800 تا خطا تو https دریافت کردم که بازم مربوط به همون پست های قدیمی هست. جالب اینجاس که هیچ کدوم از صفحاتی که 404 دارن تو
  4. leotech

    بک لینک مفید

    سلام. من میخوام فرای فروشگاه اینترنتی لئوتک بک لینک های مفید تهیه کنم، لطفا دوستانی که تجربه دارن بگن بیشتر کدوم نوع سایت ها برای اینکار بهتره.
  5. فروشگاه اینترنتی لئوتک leotech.ir که با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس بر روی وردپرس ساخته شده، فروشگاه خیلی خوبیه.
×
×
  • اضافه کردن...