رفتن به مطلب

t-51

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    77
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط t-51

  1. t-51

    از دست دادن سطح دسترسی مدیریت

    باید از اساتید محترم واقعا تشکر کرد
  2. t-51

    درخواست های عجیب وب سایت

    سلام عزیزان . واقعا قابل تقدیر هست از سازندگان این انجمن تشکر کرد . دوستان یک مشکل عجیب دارم که سر در نیوردم و گفتم با شما مطرح کنم شاید شما علت رو متوجه شدید و به بنده کمک کردید . خب ما قبلا قالب ودمارت و داشتیم و پاک کردیم بجاش قالب اسرانی اوردیم که بهتره واقعا حالا موقع تست سرعت میبینیم درخواست فونت از ودمارت میکنه به شکل لینک زیر https://kigashop.ir/wp-content/themes/woodmart/fonts/yekan/woff/iranyekanwebregular.woff حالا ما این این مسیر و اصلا نداریم دیتا بیس و هم پاک سازی کردیم و افزونه وی پی راکت هم سایت هست اما این فونت 6 ثانیه زمان گرفته از سایت ! در حالی که
  3. t-51

    خدمات باز پرداخت

    سلام وقت بخیر عزیزان. آقا یه مشکلی داریم ما افزونه دکان رو هم نصب کردیم تو افزونه دکان قسمت گارانتی و اینا است که فروشنده میتونه تعیین کنه فقط! حالا ما قانون خاص خودمون داریم برا خدمات باز پرداخت يعني میخوایم کاربر این اجازه رو داشته، باشه که محصول رو بتونه عودت بده! این امکان چجوری میشه فعالش کرد دکان و ووکامرس یعنی قاونو تابت خودمون باشه و قابل تغییر نباشه افزونه زیاد دیدم اما زیاد جالب نیستن! ممنون میشم کسی بتونه در این زمینه راهنمایی کنه!
  4. t-51

    اشغال فضای هاست

    خب مسائله اینه که من عکس هایی با اندازه بالا آپ میکنم و در فوتر ازشون استفاده نمی کنم! در واقع قسمتی هست برای بازی مخصوص و عکس ها و فیلم ها و مقالات مربوط به اونو اونجا میتونی ببینی. حالا من میخوام برای این این حالا حداقل فقط برای عکس فورت باشه چکار کنم؟ من مقادیر زیادی عکس آپ میکنم اینجوری نمی شه که
  5. t-51

    اشغال فضای هاست

    سلام وقت بخیر همکاران عزیز. من یه مشکلی داشتم و اونم این هست من مقادیر زیادی عکس، آپلود می‌کنم روی سایت! شايد روزی بین 500 تا هزار اما مشکل اینجا است همه این عکس ها که در سیستم محلی خودمون ذخیره شده هستن کمتر از 4 گیگ هستن اما تو هاست 7 گیگ اشغال کردن و جالبه ما همه اونا رو هم اپلود نکردیم! از چند جا سوال کردم ظاهرا گفتن که وردپرس نسخه برداری میکنه از هر عکسو و تبدیل به سه یا دو میشه دقیقا نمی دونم چقدر درسته این حرف اما شما نظری یا راه حلی ندارید؟
  6. t-51

    دریافت محصول از کاربر

    سلام وقت بخیر . عزیزان من میخواهم از کاربران خودم یک سری اطلاعات دریافت کنم ! من میخواهم اطلاعات حساب بازیشون و برام بفرستین و قطعا هر بازی و فروشگاه یک سری اطلاعات مربوط به خودشو داره یعنی فرم کامل عوض میشه ! آیا افزونه یا کار خاصی برای انجام این مورد هست ؟
  7. t-51

    لینک کردن دو سایت

    سلام وقت بخیر . ببخشید من نیاز به یه خورده راهنمایی دارم . من میخواهم ساب دامین shop.killer-gamers.ir به سایت اصلی یعنی killer-gamers.ir وصل کنم . یعنی اینکه کسی که در سایت اصلی حساب داره با وارد شدن به حسابش دیگه نیاز نیست تو ساب دامین وارد بشه و همینکه بره اونحا لاگین شده باشه ! با افزونه امتحان کردم اما خطای Error contacting the remote site: Payload error – Syntax error افزونه ای که استفاده کردم هم WP Remote Users Sync و جواب نداد حالا لاگ بلند بالای میده که نفهمیدم چیه پیگیری کردم مشکل از فایل json هست ظاهرا که نمی دونم چیه ! میخواستم ببینم راه حلی پیشنهاد نمی کنید ؟ ممنون میش
  8. t-51

    عدم نصب شدن ووکامرس

    درود،از وردپرس ۵.۲ ویژگی‌های درونی برای تشخیص اینکه چه موقع یک افزونه یا پوسته در سایت شما دچار خطای مهلک شد، و با این ایمیل خودکار به شما اطلاع دهد، وجود دارد.در این مورد، وردپرس خطایی با یکی از افزونه‌های شما گرفت، WooCommerce.اول، سایت خود ( https://killer-gamers.ir/) را ببینید و برای هر خطای قابل رویتی بررسی نمایید. سپس، برگه‌ای که خطا در ان رخ داد را ببینید ( https://killer-gamers.ir/wp-admin/plugins.php?_wpnonce=9269631e4e&action=activate&plugin=woocommerce/woocommerce.php) و برای هر خطای قابل رویتی بررسی نمایید.لطفا برای کمک بیشتر درخصوص بررسی این مشکل با میزبان خود تماس بگیرید.
  9. t-51

    عدم نصب شدن ووکامرس

    یه نکته دیگه من روی ساب فولدر وردپرس نصب کردم ووکامرس هم روشه میتونه مشکل از اون باشه ؟
  10. t-51

    عدم نصب شدن ووکامرس

    با سلام خدمت شما عزیزان . بنده نشمل کاملا خاصی درام و احتمالا کسی مواجه نشده است با این مشکل . بنده موقع نصب ووکامرس سایت از دسترس خارج میشه کاملا ! با قالب پیش فرض هم همین مشکل رو داره با هیچ کدوم از افزونه ها هم تداخل نداره ! پایگاه داده رو جدول های ووکامرس و پاک کردم دوباره نصب کردم نصب میشه فعال نمیشه ! لطفا اگر کسی بتونه کمکی کنه هنری بس کرده است ! توی فیلم نشون دادم ! bandicam 2021-10-13 18-38-34-950.mp4
  11. t-51

    مشکل از کار افتادن سایت موقع نصب ووکامرس

    سلام صفحه سفیده ! البته من ووکامرس و از مخز بزنم دانلود میزنه خطا در بروز رسانی اما خودم اپلود میکنم کامل کل سایت میپره ! قالب هم نه خریداری کردم ، از مخزن نیست تو ایران که چیزی نمی شه مثل آدم به صورت قانون گرفت !
  12. t-51

    مشکل از کار افتادن سایت موقع نصب ووکامرس

    سلام وقت بخیر . ببخشید منو وب سایتی دار ه نیاز به نصب ووکامرس دارم اما متاسفانه بعد نصب سایت از دسترس خارج میشه نمی دونم مشکل از کجا است میشه راهنمایی بفرمایید واقعا نیاز دارم !
  13. t-51

    افزونه فروش اکانت

    سلام . من فروش اکانت دارم یعنی پسورد و یوزر نیم و میدم به کاربر بعد خرید . یه افزونه میخواهم همین کار رو برام انجام بده سراغ ندارید ؟ واقعا نیاز دارم . یا اینکه خودش به IBSng وصل بشه و اتومات کارشو انجام بده ممنون میشم راهنمایی کنید
  14. t-51

    خطای get_currentuserinfo

    خودش که رایگانه اما جانبی رو خریدم
  15. t-51

    خطای get_currentuserinfo

    این صفحه ورود به سایت هست افزونه ورود یعنی میتونه از اون باشه تقریبا بعد از بروز رسانی وردپرس این مشکلات پیش اومد ممکن هست از ناهمخوانی باشه؟
  16. t-51

    خطای get_currentuserinfo

    با سلام خدمت همه عزیزان . متاسفانه با مشکل عجیبی رو به رو شدم و نمی دونم این خط کد دقیقا مال کدوم قسمت هست و کجا باید بگردم برا همین یک عکس گرفتم در زیر تا شما هم ببینی شاید بتوانید کمکی کنید و ممنون هم میشم .
  17. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    سلام ببخشید درست شد به شکل عجیبی
  18. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    افزونه Enable jQuery هم جواب نداد!
  19. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    امتحان کردم نه از افزونه است نه از قالب! در واقع این مشکل از قبل داشتم با این فرق که قبلا باید زیاد صبر میکردم تا ثبت بشه و اذیت می‌کرد. یه مدت درست شد باز خراب شد و علت نامعلوم نمی دونم بجز من هم این مشکل را دارد یا نه. حال سوال اینه ممکنه از منابع سایت هم باشه؟ یعنی سخت افزاری؟
  20. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    برسی شد از قالب نیست
  21. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    مطمئن هستید؟
  22. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    برسی شد مشکل از افزونه نیست
  23. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    به چه روشی باید برسی شود ؟
  24. t-51

    ثبت نشدن برچسب ها

    بله خطا مرتبط هست با برچسب ها راه حلی برای رفع پیشنهاد میکنید ؟
×
×
  • اضافه کردن...