رفتن به مطلب

مسعود

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره مسعود

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. مسعود

    نظرات محصولات در ووکامرس

    با سلام من یه مشکل عجیب و غریبی با بخش نظرات مشتری در ووکامرس پیدا کردم. من از قالب زفایر و ووکامرس استفاده میکنم. اون اوایل که داشتم محصولات رو به ووکامرس اضافه میکردم، از طریق تنظیمات بخش دیدگاه ها رو غیرفعال کرده بودم و برای هیچ یک از محصولات اضافه شده نمیشد کامنت گذاشت. بعد من اومدم نظرات رو فعال کردم تا همه حتی بدون ثبت نامم هم بتونن نظر ثبت کنن منتهی الان فیلد مربوط به نظرات در اون سری از محصولاتی که منتشر شده و در اون موقع نظرات غیر فعال بوده نمایش داده نمیشه!!!! و فقط محصولات جدیدی که منتشر میکنم فیلد نظرات به کاربر نشون داده میشه. حتی محصولات قدیمی رو هم ویرایش کردم گفتم ش
  2. مسعود

    Inline small JavaScript

    با سلام دوستان من جهت رفع خطای Inline small JavaScript سایت Gtmetrix باید فایل های جاوای در خواستی رو به هد سایت منتقل کنم تا سرعت لود سایت افزایش پیدا کنه ، should inline the following small resources: /plugins/add-to-any/addtoany.min.js /themes/company-elite-yekan/js/custom.min.js /themes/company-elite-yekan/js/skip-link-focus-fix.min.js خب من هم این کارو انجام دادم و محتوی هر سه فایل رو به اینصورت به قسمت head در فایل header.php منتقل کردم. <!-- addtoany.min.js --> <script>"function"==typeof jQuery&&jQuery(document)
  3. مسعود

    loop نمایش پست ها

    مرسی ، می تونید بیشتر راهنمایی کنید، حلقه که درست بسته بشه به چه صورت میشه؟ چون اون خروجی که توی سوالم گذاشتم دقیقا با همین کد گرفته شده.
  4. مسعود

    loop نمایش پست ها

    توی فایل ایندکس قالب فقط همین کد رو نوشتم.
  5. مسعود

    loop نمایش پست ها

    با سلام من توی یک دوره انگلیسی در رابطه با قالب وردپرس که دیدم. در مراحل اول کار با کد زیر <?php while(have_posts()) { the_post(); ?> <h2> <?php the_title() ?> </h2> <?php the_content(); ?> <hr> <?php } ?> نتیجه ای که به طرف میده این هستش ولی وقتی من از همین کد استفاده میکنم به جای خروجی مثل بالا که نوشته ها رو برگردونه، با اینکه من تعداد زیادی هم نوشته دارم خروجی مثل عکس زیر به من میده، دوستان میتونید بگبد علت چیه؟ من از وردپرس نگارش 4.9.6 و xampp v3.3.2 استفاده میکنم.
  6. مسعود

    نحوه نمایش پست های یک دسته خاص

    نه ،ببینید با صفحه اصلی کاری ندارم. در منو ها مجبور شدم یه دسته رو قرار بدم ، خب می خوام با کلیک روی اون دسته بصورت Width:100% و بطورکامل نمایش داده بشه. همونطور که خودتون تو خط دوم دقیقا گفتید:
  7. مسعود

    نحوه نمایش پست های یک دسته خاص

    بله،می خوام مطالب یک دسته خاص با یک شیوه مجزا از بقیه دسته های دیگه نمایش داده بشه، که در عکس دوم نشون دادم چه جوری می خوام نشون داده بشن، مطالب بطور کامل نشون داده بشه مثل عکس دوم ، خلاصه نباشن که اول خلاصه نمایش داده بشه بعد بازدن روی دکمه ادامه مطالب، مطلب بطور کامل نشون داده بشه.
  8. مسعود

    نحوه نمایش پست های یک دسته خاص

    با سلام دوستان مشکل من در نحوه نمایش پست های دسته بصورت محدود هست .مثل عکس زیر، یعنی وقتی روی دسته مورد نظر کلیک میکنم تا مطالب اون دسته رو نشون بده میاد یک دکمه بیشتر قرار میده و نوشته ها با اینکه هیچ ابزارکی فعال نیست و layout همه نوشته ها روی no sidebar وسط قرار نمیگیره. در واقع من میخوام مطالب به صورت کامل ( بدون خلاصه و دکمه بیشتر) و وسط چین پشت سر هم قرار بگیره مثل تصویر زیر من از وردپرس نگارش 4.9.6 و قالب شرکتی Company Elite فارسی شده همیار وردپرس استفاده میکنم. آدرس دانلود قالب https://hamyarwp.com/company-elite/ با تشکر از شما
  9. با تشکر از شما مشکل رو برطرف کردم، علت عوض نشدن زبان هم این بود که باید علاوه بر تنظیمات وردپرس و زبان پروفایل ادمین هم تغییر کنه.
  10. الان روی یه هاست دیگه زبان روی انگلیسی انگلستان تنظیم کردم مشکل حل میشه ولی روی هاست خودم هر کاری میکنم پنل از فارسی به انگلیسی دربیاد؟ نمیشه که نمیشه. من برای اینکه افزونه Foogallery درست کار کنه باید پنل انگلیسی کنم و بعد از انجام کارام مجددا به فارسی برگردم. به خدا هرچی به فکرم میومد انجام کلی زبان از تنظیمات عوض کردم نشد حتی موقعیت جغرافیایی هم عوض کزدم بازم نشد.
  11. این موضوع ناشی از تداخل با افزونه های دیگه نیست، چون روی یک هاست دیگه این افزونه رو با همین ورژن وردپرس فارسی نصب کردم و باز مشکل کماکان هستش. اتفاقا به فکر خودمم رسید ولی با زبان انگلیسی هم باز مشکل کماکان پابرجاست ،فرقی نمیکنه.
  12. اسم این افزونه نمایش آمار تصادفی هست. TF Numbers Plugin
  13. سلام دوستان متاسفانه من موقع اضافه کردن عکس به گالری افزونه foogallery به مشکل عجیبی بر خوردم. در کتابخانه افزونه foogallery که به شما امکان انتخاب عکس رو میده ،عکس ها فقط در 2 ستون نمایش داده میشوند. البته نه همه عکس ها!!! انگار که قسمتی از تصاویر دچار هم پوشانی با سایر اجزا این پنچره شده باشه. مثل تصاویر زیر کسی بتونه راهنمایی کنه که این مشکل رو برطرف کنم ممنون می شم،واقعا باعث مشکل شده تو ساختن گالری ها.
  14. با سلام در دوتا سایت زیر ، قسمتی در بادی و قبل از فوتر گنجانده شده که تعداد محصولات فروش رفته و مشتری رو نشون میده. بصورت شمارنده لود می شه و روی عدد مشخصی متوقف میشه،حالا دوتا سوال دارم 1. اسم افزونه ای که میشه باش این کار و کرد چیه ؟ 2.آیا حتما باید از ووکامرس استفاده کنیم که بتونیم این فیلد رو داشته باشیم یا نه؟ http://drpixel.ir/ http://www.marinaweb.co/ امیدوارم که بتونید من رو راهنمایی کنید.مرسی
  15. با سلام برای اضافه کردن دکمه تلگرام داره قسمت follow طبق مراحل زیر عمل کنید. کد زیر را در فایل functions.phpقالبتان قرار دهید. (در پایین کد توضیحات مربوط به کد را حتما مطالعه کنید) اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری در وردپرس با افزونه AddToAny Share Buttons function addtoany_add_follow_services( $services ) { $services['example_follow_service'] = array( 'name' => 'Example Follow Service', 'icon_url' => 'https://www.example.com/my-icon.svg', 'icon_width' => 32, 'icon_height' => 32, 'href' => 'https://www.example.com/${id}', ); return $services; }
×
×
  • اضافه کردن...