رفتن به مطلب

رحیمی

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    143
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط رحیمی

  1. سلام دوستان کسی میدونه چطور میشه نسخه ای از پلاگین های پولی رو به دست آورد؟ چون یادمه قبلا جایی دیده بودم که در مورد تم ها نسخه کرک شده شون رو بعضی سایت های خارجی می ذارن. من دنبال پلاگین گونزالس هستم. اینم لینکش کارش بهیه سازی سرعت سایت با حذف CSS/JS های غیرلازم هست. احیانا کسی مشابه اون رو هم سراغ داره؟ ممنون
  2. رحیمی

    مشکل در پاسخگویی سایت

    بله. yoast روی سایت فعال هست. فعلا مشکل اصلیم اینه که چطور ووکامرس رو در صفحات غیر از فروشگاه غیرفعال کنم؟ میتونم لود فایل های پلاگین رو غیرفعال کنم اما قالب سایت چند تا فایل مربوط به ووکامرس داره که اونا در هر صورت لود میشن.
  3. رحیمی

    حذف لود ووکامرس از صفحات غیرفروشگاهی

    سلام من به دلیل زمانی که لود برخی از جاوااسکریپت ها و css های مربوط به ووکامرس از زمان لود صفحات می گیره (حدود 20 درصد زمان لود کل صفحه به پلاگین ووکامرس اختصاص داره)، می خواستم این قسمت ها را محدود کنم به صفحات فروشگاهی و در بقیه صفحات سایت لود نشن. کد زیر رو توی چند سایت پیدا کردم و در functions.php قرار دادم. اما همچنان با فایرباگ می بینم که این فایل ها لود میشن. /** * Manage WooCommerce styles and scripts. */ function grd_woocommerce_script_cleaner() { // Remove the generator tag remove_action( 'wp_head', array( $GLOBALS['woocommerce'], 'generator' ) ); // Unless we're
  4. رحیمی

    مشکل در پاسخگویی سایت

    جسارتا از کجا هاست گرفتید؟ این سرورپارس ما که با فضای نامحدود و پهنای باند نامحدود که ارائه میده کلا مشکوک می زنه. به نظرم یه جای کارش می لنگه.
  5. رحیمی

    مشکل در پاسخگویی سایت

    سایت w3tc هم بوده که به دلیل اخطار سرور در مورد مصرف زیاد منابع، غیرفعال شده. ممنون از معرفی این پلاگین بسیار خوب نتیجه اش رو گذاشتم. ووکامرس خیلی عجیبه. در حالی که تعداد معدودی از صفحات بحث فروش هست اما با فایرباگ که چک کردم در همه صفحات لود میشه. از اون طرف پلاگین NextScript هست که با وجود این که فقط در زمان انتشار پست کار می کنه اما اون هم قسمتی از زمان لود صفحات رو می گیره. Wordfence هم موندم که بذارمش یا حذفش کنم. حداقل توی این 1-2 سالی که نصب بوده مشکل هک شدن سایت رو نداشتیم.
  6. رحیمی

    مشکل در پاسخگویی سایت

    سلام تقریبا چند ماهی هست که سایت ما با مشکل پاسخگویی روبرو شده. آمار بازدید از سایت اصلا بالا نیست و نسبت به گذشته هم فرقی نکرده و در ضمن هاست هم اشتراکی هست (=سرورپارس). قبلا با این مشکلات روبرو نبودیم. الان کافیه 4-5 نفر همزمان به سایت وصل بشن، دیگه صفحات به سختی باز میشن. داشبورد ادمین هم خیلی کند جواب میده. اضافه کردن پست یا تغییر تنظیمات در محیط داشبورد واقعا صبر ایوب می خواد. (از طریق صفحه اول Cpanel هم میشه دید که Cpu usage و virtual memory و بقیه به بالاترین حد خودش می رسه.) ابتدا تصور می کردم به خاطر پلاگین ها باشه، اما در صفحات داشبورد که هیچ پلاگینی لود نمی شه هم همین مشکل
  7. رحیمی

    تغییر رنگ لینک در پوسته

    ممنون از دوستان کاملا درست بود. a:hover هم اضافه کردم کامل تر شد. یه سوال یه مقدار متفاوت بپرسم: اصلا این که من لینک ها رو که پیشفرض مشکی هستند به آبی تغییر دادم این بود که فکر کردم با رنگ مشکی کاربر متوجه نمیشه که این ها لینک هستند و میشه روشون کلیک کرد. درست فکر کردم؟ (یه مقدار شک کردم که آیا اون دولوپر خارجی که این تم رو درست کرده اینقدر به فکرش نمی رسیده!؟ )
  8. رحیمی

    تغییر رنگ لینک در پوسته

    این یک نمونه لینک از صفحات سایت لینک های درون متن آبی اند بقیه لینک ها هم آبی شدند. توی تنظیمات اولیه پوسته همه مشکی بودند.
  9. رحیمی

    تغییر رنگ لینک در پوسته

    سلام من از پوسته ای استفاده می کنم که امکان تغییر رنگ لینک رو داره. اما وقتی رنگ لینک رو تغییر می دم همه لینک ها - از جمله لینک های درون ویجت ها - هم تغییر می کنند. دوستانی که css واردند، کدی هست که دستی به پوسته اضافه کنم و فقط رنگ لینک های درون متن رو تغییر بده؟ با تشکر
  10. رحیمی

    چرا استفاده از فونت ایران سانس؟

    خب الان برای کتاب و ... فونت هایی مثل لوتوس استفاده می شه. عجیبه واقعا؟ یعنی توی وب جواب نمی ده.
  11. رحیمی

    چرا استفاده از فونت ایران سانس؟

    سلام یک سوال داشتم: چرا همه از فونت ایران سانس استفاده می کنند؟ یعنی باوجود این که فونت های دیگه ای مثل نازنین، میترا و لوتوس هست که به صورت رایگان هم هست و در Word هم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند چرا توی وب اکثرا میرن سراغ ایران سانس؟ نکته خاصی داره؟
  12. سلام یک کاربر خاص هست که چون قبلا کامنت گذاشته، کامنت های جدیدش خودکار تایید میشن. راهی هست جلوی تایید خودکار کامنت هاش گرفته بشه؟ البته غیر از پاک کردن کامنت های قبلی اون.
  13. سلام من قصد دارم صفحه ای مشابه این صفحه با ویژوال کامپوزر درست کنم. کسی آموزش خوبی برای ویژوال کامپوزر سراغ داره؟ ویدئوهایی که توی سایت انگلیسیش هست همه اش در حد کلیک کردن اموزش میدن. ممنون
  14. رحیمی

    تغییرات در post type

    آخرش پیداش کردم. عجیبه متوجه اش نشده بودم. یک جدول قبل از wp-posts هست به اسم wp-postmeta . اطلاعات توی اونه.
  15. رحیمی

    تغییرات در پست تایپ

    آقا شما که واردی می تونی یه دست به ما کمک برسونی؟ تغییرات در post type من با وجودی که به برنامه نویسی آشنا هستم از ساختار پست تایپ سردر نمیارم
  16. آخ ببخشید. من فقط به عبارت topodin.com دقت کرده بودم که توی این کدها هست اما ظاهرا حروف روسی موجود در کد با هم فرق دارند. با یک براوزر دیگه هم امتحان کردم. همچنان سر جاش هست. افزونه ای چیزی وجود نداره که این لینک هایی که display:none دارند رو پیدا کنه؟ Anti-malware و wordfence رو وردپرسم دارم اما اسکن اونها چیزی پیدا نمی کنه.
  17. بله. همه مشابه هستند. <span style="font-family: Tahoma;"> </span><!--53f22acc149941408379596--> <div style="display: none;">А разновидностей и типов продвижения сайтов в Сети существует бесчисленное множество, <a style="display: none;" href="http:/topodin.com/test_final/consultant.php">Студия Topodin</a>, ...</div> <!--/53f22acc149941408379596-->
  18. کسی به بخش امنیت سر نمی زنه؟
  19. رحیمی

    تغییرات در post type

    ممنون از راهنماییتون مسیر فایل ها رو می دونم. ببینید من مثلا یک دسته از فایل ها دارم به این ترتیب: folder1\file1 - folder\file2 - folder1\file3 الان می خوام مسیر این فایل ها رو تغییر بدم به : folder2\file1 - folder2\file2 - folder2\file3 منتها چون تعداد فایل ها زیاده نمی تونم دستی و تکی این کار رو انجام بدم. چطوری می تونم توی این افزونه این کار رو انجام بدم؟ قاعدتا باید کار ساده ای توی افزونه های دانلود باشه. چون زیاد نیاز میشه. (تصور می کردم اگر بتونم مسیر فایل ها رو توی دیتابیس پیدا کنم، می تونم با دستورات SQL اون ها را آپدیت کنم.)
  20. رحیمی

    تغییرات در post type

    سلام من از افزونه download monitor برای دانلود استفاده می کنم که از post type خاص خودش برای مدیریت دانلودها استفاده می کنه. یعنی وقتی جدول wp-post رو نگاه می کنم رکوردهای خاص اون هست اما مسئله اینه که توی این رکوردها جز لینک هر دانلود چیز دیگه ای نیست. مثلا چیزی که من دنبالشم این که جایی منبع دانلود یعنی آدرس اون فایل تعریف شده باشه تا بتونم تغییرش بدم. اما فقط لینکی که کاربران با اون لینک فایل رو دانلود می کنن هست. چه جوری میشه فهمید مسیر قرارگیری فایل کجا ذخیره شده؟ (قصد دارم مجموعه فایل ها رو به جای دیگه انتقال بدم برای همین نیاز دارم یک تغییر در مسیر فایل ها ایجاد کنم.)
  21. سلام امروز موقع جستجو متوجه شدم یک سری لینک در برخی پست ها اینجکت شده. توی خود محتوای پست هست یعنی با ویرایش پست ها میشه حذفش کرد و توی فایل های سیستم نیست. میخواستم ببینم افزونه ای برای این کار هست؟ تعداد پست ها خیلی زیاده و ویرایش دستی اونها کار سختیه. ممنون
  22. رحیمی

    مشکل مشغول بودن سرور

    ممنون از شما والله ما تو این چند سال چند بار هک شدیم. هر بار هم کلی دردسر کشیدیم تا درستش کردیم. معمولا هم وردپرس و افزونه هاش رو به روز نگه میدارم. غیر از اون یک W3TC هست برای کش. اونم مشکل داره؟
  23. رحیمی

    مشکل مشغول بودن سرور

    حالا غیرفعال کردن Wordfence رو هم امتحان می کنم. این پلاگین رو بیشتر نصب کرده بودم برای جلوگیری از هک شدن سایت. ولی جالبه واسم. توی سایت های انگلیسی هم سرچ کردم دیدم هیچ راه حل ساده ای انگار برای محدود کردن دانلود منیجر ها وجود نداره -البته بدون دسترسی به روت و چیزهایی از این قبیل !!!
  24. رحیمی

    مشکل مشغول بودن سرور

    تعداد زیادی خطای PHP Fatal error: Out of memory هست و بیشتر از اون این خطا از Wordfence هست: wordpress.wp_wfNet404s doesn't exist من بیشتر منظورم از سوال این بود که قاعدتا باید راه حل هایی باشه که در هاست های Shared سرعت دانلود یا تعداد کانکشن دانلود را برای کاربران محدود کرد. این طور نیست؟
  25. رحیمی

    مشکل مشغول بودن سرور

    ببخشید از دوباره می پرسم. این چند روز که سرچ کردم به این نتیجه رسیدم که باید ببعضی mod ها در آپاچی نصب باشه تا بشه در htaccess از اون ها استفاده کرد کسی تجربه ای داشته؟
×
×
  • اضافه کردن...