رفتن به مطلب

javidplus

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

1 دنبال کننده

درباره javidplus

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام باعرض معذرت از خدمت اساتید که من جواب میدم. از توی دیتابیس، جدول wp_options باید ولیوهای دوتا آپشن siteurl و home رو آدرس سایت خودتون رو درج کنید. این کارو انجام دادید؟
  2. javidplus

    انتقال کاربران پرستاشاپ به ووکامرس

    ممنون. ولی مگه میشه md5 رو decrypt کرد؟ چطوری؟
  3. javidplus

    انتقال کاربران پرستاشاپ به ووکامرس

    ممنون از پاسختون استاد عزیز مطالب شما کاملا درست. من هم احتمال دادم اطلاعاتم درست نباشه عرض کردم تا جایی اطلاع دارم اینطوریه حالا فهمیدم اطلاعاتم ناقص بوده. اما فعلا چیزی که مهم هست اینه که وردپرس همین md5 رو قبول می کنه گرچه با اولین ورود رمزنگاری خاصی انجام بشه. پرستاشاپ هم همین md5 هست. فقط یه کدی به اولش اضافه می کنه. حالا میخوام ببینم چطور میشه پسورد کاربران رو از پرستاشاپ منتقل کرد. چون افزونه ای هست که این کارو انجام میده (غیر رایگان). پس حتما راهی داره. این قسمت رو متوجه نشدم.
  4. javidplus

    انتقال کاربران پرستاشاپ به ووکامرس

    البته یه چیز دیگه هم هست که من متوجه نشدم. مثلا فرض کنید ما بخواهیم پسورد مدیریت وردپرس رو از طریق دیتابیس تغییر بدیم. مثلا به 12345. خب یوزر رو توی دیتابیس پیدا می کنیم و ادیت می زنیم و Function رو روی md5 قرار میدیم و در فیلد Value همون 12345 رو تایپ می کنیم و Go رو میزنیم. اینجا پسورد به 12345 تغییر کرد. پس هش md5 پسورد 12345 برابر هست با: 827ccb0eea8a706c4c34a16891f84e7b ولی وقتی یه بار لاگین کنیم و مجدد وارد دیتابیس بشیم می بینیم پسورد شده این: $P$BH2NhjwcvrmToRjJ1bT.FSWx7RPGcs/ حالا چطور شد که اینطور شد؟ ممنون میشم کسی میدونه به ما هم یاد بده.
  5. javidplus

    انتقال کاربران پرستاشاپ به ووکامرس

    سلام و ممنون از پاسختون تا جایی که اطلاع دارم هردو md5 هستند و تنها تفاوتشون همینه که عرض کردم خدمتتون. من این مورد و این ترکیبی که عرض کردم رو کامل تست کردم. همچنین افزونه ای هست که محصولات رو از پرستا به وو منتقل می کنه. این افزونه کاربران رو هم با پسوردها منتقل می کنه. فکر می کنم راهی باشه که این افزونه استفاده می کنه.
  6. javidplus

    انتقال کاربران پرستاشاپ به ووکامرس

    سلام خدمت همه مدیران و کاربران وردپرس پارسی من یه سؤال داشتم میخوام محصولات و کاربران یک سایت رو از پرستاشاپ به ووکامرس منتقل کنم. در انتقال محصولات مشکلی نداشتم و تونستم حتی محصولات متغیر رو منتقل کنم. کاربران سایت رو هم منتقل کردم ولی مشکل اینجاست که میخوام کاربران بتونن با همون پسورد پرستاشاپ توی وردپرس و ووکامرس وارد بشن. پسوردها رو هم از دیتابیس پرستاشاپ منتقل کردم ولی مشکلی هست که توضیح میدم: ببینید توی پرستاشاپ یه کد ثابت هست (توی فایل Config) که با پسورد کاربر ترکیب میشه و md5 اون در دیتابیس ذخیره میشه به عنوان پسورد. مثلا کد ثابت این هست: PfeNISdlUybsasdA
×
×
  • اضافه کردن...