رفتن به مطلب

sinaseraj

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره sinaseraj

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sinaseraj

    قالب زیبا برای فروشگاه

    ممنون از پاسخ شما دوست عزیز قالب این سایت چیه به نظر شما ؟ http://www.angoshtar.com/default.aspx اصل با ورد پرس درستش کردن؟
  2. sinaseraj

    قالب زیبا برای فروشگاه

    باسلام خدمت شما دوستان دو سوال دارم یکی اینکه دوستانی که تحربه دارند برای قالب زیبای ووکامرس ایا قالب خاصی را توصیه مب کنند برای قوی تر شدن سایت فروشگاه دوم اینکه به نظر شما قالب های سایت دی جی کالا و این سایت http://www.angoshtar.com/default.aspx چیه؟
  3. sinaseraj

    قالب زیبا برای فروشگاه

    سلام دوستان من قالب زیبای فروشگاه وو. کامرس می خوام کسی از دوستان تجربه خوبی برای این کار داره ت ا قالب معرفی کنه سوال دوم به نظر شما قالب دی جی کالا و این سایت http://www.angoshtar.com/default.aspx چی هسند؟
  4. sinaseraj

    گذاشتن محصول در زیر منو مربوطه

    یعنی انقدر کار جدی و سخته ؟ افزونه ای نیست برای ورد پرس که بشه این تنظیمات منو را توش انجام داد ؟ کد نویس چجوری پیدا کنم برای اینکار؟
  5. sinaseraj

    گذاشتن محصول در زیر منو مربوطه

    ببینید دوست عزیز همین طور که در عکس با لا هم معلوم هست من تو منو ی بالا یک ایتم دارم که به نام فروشگاه زیر مجموعه این فروشگاه اوازم صوتی و تصویری پوشاک و لوازم بدلیجات و ... حالا من می خوام محصولاتم رو که معرفی می کنم هر کدوم تو قسمت خودش نمایش داده بشه مثلا اگر گوشه و تبلت دارم بره تو زیر مجموعه منوی لوازم صوتی و تصویری اگر مانتو و لباس مرداه دارم بره تو زیر مجموعه خودش و همین طور که وقتی کاربر کلیلک کرد روی لوازم صوتی وتصویری و تبلت لیست تبلتهای توی فروشگاه براش نمایش داده بشه اگر روی پوشاک کلیک کرد اجناس پوشاک براش نمایش داده بشه
  6. sinaseraj

    گذاشتن محصول در زیر منو مربوطه

    با سلام به همه دوستان من یک سایت دمو فروشگاهی زدم که در اینده می خوام اونو دائمیش کنم الان می خوام محصولام رو در زیر منو های مربوط به خودشون بزارم مثلا وقتی می ریم بالا روی فروشگاه و منو باز می شه میرم روی گوشه و تبلت تبلتها در زیر منوی تبلت نمایش داده بشه و گوشه ها در زیر منو ی گوشه همش نیاید تو یه جا تو صفحه اول دوستان اگر راهنمایی کنند ممنونم عکس کارم براتون می فرستم
×
×
  • اضافه کردن...