رفتن به مطلب

smp68

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره smp68

  • درجه
    تازه کار
  1. سلام دنبال افزونه ای هستم که به صورت خودکار رسانه های آپلود شده را دسته بندی کند
  2. سلام، به دنبال افزونه ای هستم که بتونه مطالب را خودکار از سایت وردپرس بگیره و در اینستاگرام منتشر کنه. افزونه های موجود از کار افتادند !!!
  3. smp68

    مشکل ورود به وبلاگ ها پس از اتصال دامنه

    [26-Aug-2013 20:24:49] خطای Table 'smp_bank.wp_3_statistics_visit' doesn't exist در پایگاه‌داده وردپرس برای دستور SELECT * FROM wp_3_statistics_visit ORDER BY `wp_3_statistics_visit`.`ID` DESC ساخته شده توسط require('wp-blog-header.php'), require_once('wp-load.php'), require_once('wp-config.php'), require_once('wp-settings.php'), include_once('/plugins/wp-statistics/wp-statistics.php'), Hits->Visits [26-Aug-2013 20:24:49] خطای Table 'smp_bank.wp_3_statistics_visit' doesn't exist در پایگاه‌داده وردپرس برای دستور INSERT INTO `wp_3_statistics_visit` (`last_visit`,`last_counter`,`visit`) VALUES
  4. smp68

    مشکل ورود به وبلاگ ها پس از اتصال دامنه

    از ابتدا روی همین دامنه نصب بوده. حتی برای اینکه نکنه مشکل از درون ریزی اطلاعات باشه وبلاگی را ساختم و دامنه را بهش متصل کردم و مشکل مثل وبلاگ قبلی بود! نیازی به تغییرات اضافه درون فایل htaccess یا wp-config که نیست؟ درضمن فایل error_log از وقتی که وردپرس شبکه را نصب کردم هر روز حجم قابل توجه ای را به خودش اختصاص میده با اینکه دو روز قبل پاکش کردم امروز حجمش 24 مگابایت شده! بنظر شما با نصب مجدد وردپرس میتونه درست بشه؟
  5. smp68

    مشکل ورود به وبلاگ ها پس از اتصال دامنه

    برای اینکه بتونم وردپرس شبکه را نصب کنم وردپرس قبلی را به صورت کامل حذف کردم و نسخه 3.6 فارسی را از خود سایت وردپرس دانلود و نصب کردم. برای اتصال دامنه نیازی به نصب افزونه که نیست؟ چون دامنه داره کار میکنه و تنها مشکل، مسئله ورود به سایتی هستش که دامنه روش فعال شده.
  6. smp68

    مشکل ورود به وبلاگ ها پس از اتصال دامنه

    سلام اصلا وارد نمیشه و صفحه ورود را به نمایش در میاره و درخواست ورود می کنه. برای ورود همونطور که گفتم باید به حالت اولیه یعنی زیردامنه برگرده تا وارد پیشخوان بشم.
  7. سلام چند روزی میشه که وبلاگ و دو وبسایتم را با وردپرس شبکه تجمیع کردم اما مشکلی که وجود دارد این است که پس از اتصال دامنه به زیر دامنه یکی از سایت ها برای ورود به صفحه پیشخوان سایت صفحه ورود نمایان می شود و اجازه ورود به بخش های مختلف را نمیدهد. برای ورود و ارسال پست تنها می بایست مجدد دامنه وبلاگ را به آدرس اصلی خودش برگردانیم تا مشکل برطرف شود. این مسئله را چطور می شود حل کرد؟
  8. smp68

    اضافه کردن تاریخ قمری

    این کد یک مشکلی داره اونم اینکه یک روز از تاریخ اصلی جلو تره و برای حل آن باید خط 32 فایل GDate.php عدد 355 رو به 354 تغییر داد
×
×
  • اضافه کردن...