رفتن به مطلب

686868

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    345
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط 686868

  1. با سلام و وقت بخیر . میخواستم بدونم ، 1-  سایت های فروشگاهی که یک دوره خاصی رو میفروشن در صفحه جزییات محصول بخشی هست به اسم "سر فصل ها "که از  اونجا میشه دانلود کرد / مثل تصاویری که فرستادم ! میخواستم بدونم از چه روشی استفاده میشه ؟ آیا افزونه خاصی هست یا روش های دیگه ای داره?

     

     2- و سوال دوم اینکه جزیات محصولی که وجود داره (مانند تصاویر پیوست شده) ، همون ویژگی های محصول (در ووکامرس) هستن؟ یا کاستوم فیلد هستن؟ اگر ویژگی های محصوله پس اون آیکون ها چیه ؟ که برای هر آیتم یه آیکون متفاوت هست ؟

    امیدوارم متوجه منظورم شده باشید !

    f1.jpg

    f2.jpg

    f3.png

    f4.jpg

  2. سلام و خسته نباشی خدمت همه عزیزان . من میخواستن بدونم چطور میشه برای فهرست ها توضیح و نهایتا یه تصویر هم قرار بدیم. مثلا لینکی که به منوی فهرست اضافه میشه بتونیم یک توضیح مختصر هم به آن اضافه کنیم . حتی یک تصویر به عنوان آیکون . کد یا روشی اگه هست لطفا راهنمایی کنید.

    مانند عکس زیر.

    lg0hle2r93rf9hpupsvz.jpg

  3. دوست من الان دوتا سوال برام پیش اومده / اول اینکه کد مربوطه رو کجا باید بذارم ؟

    و دوم اینکه آیا میشه کاری کرد که زیر دسته های دسته مورد نظر هم از این قالب جداگانه پیروی کنند بدون ذکر نامشان و یا آیدیشان / منطورم اینه که همون آیدی دسته مادر رو که وارد کردیم زیر دسته هاش رو هم شامل بشه ؟

  4. سلام . این آموزش هایی که مربوط میشه به قالب جداگانه برای یک دسته خاص .میخواستم سوال کنم که چطور میشه که این قالب برای زیر دسته های اون دسته هم لحاظ بشه .بدون اینکه آیدی زیر دسته ها را هم در نام فایل ذکر کنیم.

    ممنون از راهنماییتون

  5. سلام خدمت دوستان.

    میخواستم وقتی مطالب مربوط به یک دسته خوانده میشه (یعنی وقتی در فایل category.php) هستیم. زیر همون مطالب ، در همون فایل ، مطالب مربوط به زیر دسته همون دسته هم نمایش داده بشه !

    در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.ممنون

    امیدوارم متوجه منظور شده باشد

  6. سلام و عرض ادب من میخواستم یکی از دسته ها استایل جداگاه بخوره ! تا این جا مشکلی ندارم ! اما میخوام ادامه مطلب همون دسته هم استایل جداگانه بخوره ! یعنی با ادامه مطلب اصلی فرق داره . میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم ؟

×
×
  • اضافه کردن...