رفتن به مطلب

saeidaspr

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط saeidaspr

  1. saeidaspr

    خرید المنتور پرو و یوآست پرمیوم ایرانی

    سلام .. صددرصد منظورم این نبود که اینا اصل هستند البته که ممنونم که راهنمایی کردید .. اما سوالم اینه باتوجه به قیمت خیلی بالای خارجی ها ، اگر ایرانی ها رو خرید کنیم چطور میشه جلوی خرابی احتمالی رو گرفت؟ اصلا کسی تابحال تجربه استفاده از این ایرانی ها رو داشته؟ اصلا خرابی دارن برای سایت یا خیر؟ سوال داخل پرانتز، خارجی ها رو از ایران چطوری میشه خرید؟
  2. saeidaspr

    خرید المنتور پرو و یوآست پرمیوم ایرانی

    سلام. سایتی مشابه https://elementorfa.ir/ یا https://iranelementor.com/ که المنتور پرو میفروشند و البته ظاهر بسیار موجهی دارند و سایر افزونه هایی که مهم هستند مثل یوآست، برای سایت امن هستند؟ سایت ویروسی یا مشکل دار نمیشه؟ قیمتهای خیلی مناسبی در قیاس با نسخه های اصلی دارند .. اما نگرانی من از اینه که این محصولات نال شده و دستکاری شده باشند .. آیا راهی هست که از این سایتها مطمئن شد؟ اصلا دوستان کسی از این دست سایتها استفاده کرده تابحال؟
  3. saeidaspr

    نام‌نویسی کاربر مجهول

    متشکرم .. به لطف و حسن مشاوره شما حل شد .. از همراهی تون ممنونم
  4. saeidaspr

    نام‌نویسی کاربر مجهول

    دوستان .. خیلی ممنونم از راهنماییتون .. همونطور که شما گفتید عمل کردم و کپچا ایجاد کردم ، فعلا تا الان که کاربر تازه‌ای از این دست که گفتم ایجاد نشده ظاهرا درست گفتید ربات بوده و مشخص نیست برای چی سایت منو مورد عنایت قرار داده بود ... بهرحال متشکرم از کاربران خوب این انجمن که باز هم به من کمک کردید
  5. saeidaspr

    نام‌نویسی کاربر مجهول

    سلام دوستان چند روزیه که مداوما نام نویسی ای دارم با این عنوان: test11429865 —ناشناخته test11429865@wintds.org مشتری نامهای مختلف فقط اون عدد تغییر میکنه بشرح زیر (این یک صفحه‌س صفحات دیگه هم دارم) دوستان ، این داستانش چیه؟ هکره؟ داره چیو تست میکنه؟ دایما یوزر میسازه بعد یکی دو ساعت پسورد عوض میکنه بعد باز یکی دیگه میسازه ... این اگه نیتش هک کردنه من چکار کنم که جلوشو بگیرم؟
  6. saeidaspr

    دایرکت ناخواسته به سایتی مجهول!

    با سلام به همه دوستان و اساتید محترم. با توجه به مشکلاتی که در این تاپیک مطرح کردم و اساتید راهکار دادند که پلاگین ها رو فط از مخزن اصلی وردپرس نصب کنم، برای توسعه سایت جدیدم که فروشگاهی هست و مساله ویروس بسیار دارای اهمیت، نیاز پیدا کردم که پلاگین المنتور رو بصورت کامل خریداری کنم .. این سایت https://elementorfa.ir نسخه فول رو برای فروش گذاشته اما باید دانلود و بصورت دستی آپلود و نصب کنم. سوالی که دارم اینه که نسخه فول افزونه ها رو از کجا و چطور اصولی خرید کنم که مطمئن باشم که افزونه کامل و بدون ایراد تهیه میشه؟
  7. saeidaspr

    خطا در ووکامرس

    سلام مجدد. متوجه شدم افزونه wp statistic با woocommerce تداخل داره و اینکتیو کردم و سایت درست شد. تداخل رو چطور میتونم برطرف کنم؟
  8. saeidaspr

    خطا در ووکامرس

    با سلام و عرض ادب. سایتم رو بتازگی بالا آوردم (دولوپر نیستم و اطلاعات اولیه‌ای دارم، وردپرس نصب کردم) و هنوز دیتایی روی سایت نیست فقط تم نصب کردم و افزونه‌ها رو از داخل مخزن اصلی وردپرس نصب کردم و درحال تنظیمات اولیه هستم. اما مشکلی که در همین مراحل ابتدایی وجود داره اینه که سایت با بروزر موبایل بالا نمیاد و ارور صفحه سفید وردپرس میده (پیوست) .. همه افزونه‌ها رو غیرفعال کردم با فعال کردن یکی یکی افزونه‌ها متوجه شدم ووکامرس مشکلی داره (افزونه‌ها رو فقط از مخزن اصلی وردپرس نصب میکنم) یعنی فقط زمانی که ووکامرس فعاله این مشکل پیش میاد. با هاست تماس گرفتم گفتند که سایتت منابع (رم و سی‌پی‌یو) ز
  9. saeidaspr

    دایرکت ناخواسته به سایتی مجهول!

    ممنونم از پاسختون. وقتی یک پلاگ‌این رو از جای دیگه‌ای میگیریم و بصورتی دستی آپلود و نصب میکنیم باز هم آپدیت رو از مخزن اصلی میگیره؟ یعنی با فرض بر اینکه یک افزونه آلوده باشه، باز هم اگر برای افزونه اصلی در مخزن آپدیت بیاد ، وردپرس اون آپدیت رو روی افزونه‌ای که دستی نصب کردیم بروزرسانی میکنه؟ اگر پاسخ مثبته ، سوال اینه که بعد از این بروزرسانی، اون افزونه اگر آلودگی داشته ، رفع ایراد میشه؟
  10. saeidaspr

    دایرکت ناخواسته به سایتی مجهول!

    سلام. یک سوال خیلی ابتدایی دارم. طبق فرمایش شما افزونه‌هایی که با هدف فول بودن از سایتهای مختلف گرفته بودم رو آنیستال و حذف کردم و تصمیم دارم از مخزن خود وردپرس بگیرم. سوالم اینه که اگر از داخل خود افزونه‌هایی که از داخل کنترل‌پنلم قابل دانلوده ، نصب کنم درواقع از مخزن وردپرس میگیره؟ من تصورم از اون محل ، چیزی شبیه گوگل‌پلی‌استوره که مستقیما از مخزن خود گوگل در گوشی دانلود میشه. این بخش جستجو و نصب افزونه از داخل کنترل‌پنل وردپرس هم مشابه گوگل‌پلی‌استور مستقیم از مخزن خود وردپرس میگیره یا اینکه برای دسترسی به پلاگین‌های استاندارد و بدون ایراد باید حتما از لینک‌های مستقیم خود دامنه وردپرس
  11. saeidaspr

    دایرکت ناخواسته به سایتی مجهول!

    قالب اصلی سایت و خود المنتور و یاست سئو هر سه فول ایرانی غیر مخزن هستند !! اینها رو حذف کنم کل سایت میخوابه ... المنتور رو از این سایت گرفتم یواست سئو رو از اینجا .. خود قالب رو هم از اینجا، همیار وردپرس گرفتم باقی افزونه ها از مخزن هستند.. این سه مورد که مجبور شدم از خارج از مخزن بگیرم سایتها نامعتبری هستند؟ سوال بعدی اینکه ، تو لیست افزونه ها راهی هست که مطمئن بشم کدوم افزونه رو از مخزن گرفتم کدام آپلود شده س؟
  12. saeidaspr

    دایرکت ناخواسته به سایتی مجهول!

    دوستان عزیز ممنونم از همراهیتون .. Wordfence رو نصب و اسکن کردم. حدود 40 مورد مشکوک پیدا کرده .. چطوری باید نتایج رو تحلیل کنم که اینها مخرب هستند یا خیر؟ نتایح رو اینجا بذارم؟ از رو نام میتونید بررسی و کمک کنید که پاک کنم یا خیر؟ یا کلا به نظرتون یه بک آپ بگیرم و کلش رو بدون بررسی حذف کنم بعد ببینم چی میشه؟ بکاپ ، بعدا مطمئن کل سایت رو بر میگردونه؟
  13. saeidaspr

    دایرکت ناخواسته به سایتی مجهول!

    سلام ممنونم از پاسخ سریع و کامل شما.. سوال اینکه ، تو وردپرس نظیر ویندوز آنتی‌ویروس داریم که بیاد و اتوماتیک کامل اسکن کنه بگه کجا مشکل بوجود اومده؟
  14. saeidaspr

    دایرکت ناخواسته به سایتی مجهول!

    با سلام و احترام. در هنگام لود سایت گاهی به آدرسی مجهول دایرکت میشود و نیاز هست تا مجدد رفرش شود تا وارد سایت اصلی بشود.. مشکل چیست؟ از پشتیبانی هاست پرسیدم این جواب رو داده: دوستان امروز خیلی فوری مهمه که این مشکل رفع بشه جایی هزینه کردم از امروز بازدیدکننده زیادی قراره بیاد به سایتم. لطفا راهنمایی کنید این مشکل رو رفع کنم.
  15. saeidaspr

    مشکل در ایجاد نامک

    ممنونم .. درست شد. البته نفهمیدم چرا 918000 رو نمیگرفت و 918000-2 ایجاد میکرد اما از همون دیتابیس و محلی که شما گفتید رفتم پست مربوطه رو پیدا کردم و در یکی از فیلدها 918000-2 رو به 918000 آنلاین ویرایش کردم درست شد ممنون
  16. saeidaspr

    مشکل در ایجاد نامک

    تو نوشته ها و سطل زباله نیست.. همون دیتابیسه .. راهنمایی کنید لطفا کجا چی رو چک کنم
  17. saeidaspr

    مشکل در ایجاد نامک

    سلام دوستان. وقت بخیر. نوشته ای ایجاد کردم از طریق یواست سئو و بخش ویرایش نامک عنوان 918000 را بصورت آدرس یکتای : site.ir/918000 برای اون نوشته ایجاد کردم. اما بعد از بروزرسانی به 918000-2 تغییر میکنه. البته وقتی آدرس site.ir/918000 رو میزنیم وارد اون پیج میشه اما دایرکت میشه به site.ir/918000-2 .. مشکل چیه؟ چطور میتونم این مورد رو رفع کنم؟ حدسم اینه که احتمالا این نامک رو قبلا استفاده کردم و جایی در منابع وبسایت ذخیره شده اگر اینطوره لطفا راهنمایی کنید کدام یک از بخشها رو باید ویرایش کنم که آدرس قبلی حذف بشه تا این نامک رو به این نوشته اختصاص بدم. پیشاپیش از همکاری و همفکریتو
  18. saeidaspr

    تغییر آدرس منو در صفحات دیگر

    موضوع تجاری نیست که !! وب سایت شخصی خودمه ! کدام بخشش تجاریه؟؟؟
  19. saeidaspr

    تغییر آدرس منو در صفحات دیگر

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمات همه اساتید. سایت وردپرسی بنده قالب تک‌صفحه‌ای (نام قالب screenr) دارد. منوی بالای صفحه طبق رویه همه قالبهای تک‌صفحه‌ای ، آدرسی به این شکل دارد: url/screenr/#features .. مشکلی که پیش آمده اینه که با ایجاد یک نوشته با آدرس مشخص url/text (وبلاگ) ، منوی بالای صفحه همچنان همان آدرس url/screenr/#features را دارد که با کلیک بر روی عناوین منو، ارور 404 میدهد. سوال این است که چطور میتوان آدرس منوها رو در صفحات دیگر ویرایش کرد که برای صفحه اصلی که تک‌صفحه‌ای میباشد همان آدرس را بدهد اما برای دیگر صفحات آدرسی دیگر و قابل ویرایش. با سپاس از همراهی اساتید.
  20. ممنونم از پاسختون .. مشکل رفع شده. آقای miladalizade لطف کردن و بررسی کردند ، مشخص شد ورژن php هماهنگ نبود. از 7.3 به 7.0 تغییر دادیم درست شد.
  21. مشکل رفع شده. آقای miladalizade لطف کردن و بررسی کردند ، مشخص شد ورژن php هماهنگ نبود. از 7.3 به 7.0 تغییر دادیم درست شد.
  22. ممنونم از حسن نظر شما ... برای شما پیام فرستادم لطفا بررسی کنید
  23. سلام .. کلا تازه دارم سایت رو لانچ میکنم. هیییچ دیتایی از قبل رو هاست نیست .. فایل نصب رو اکسترکت کردم و شروع به نصب کردم .. باز هم پلاگین رو رینیم کنم؟
  24. با سلام. موقع نصب ورژن 5.2.1 (از مخزن اصلی وردپرس گرفتم) پس از ورود اطلاعات دیتابیس و ارسال، با این خطا مواجه میشم: "سایت با مشکلات فنی دچار شده است" ورژن php در هاست اشتراکی 7.3 هست .. مورد دیگه ای به ذهنم نمیرسه برای تنظیم. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...