رفتن به مطلب

mmnaderi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mmnaderi

  1. mmnaderi

    فریمورک Milligram RTL

    در صفحه اصلیش توضیح داده شده.
  2. mmnaderi

    فریمورک Milligram RTL

    سلام، چند وقت پیش فریم‌ورک ‌Milligram را دیدم که خیلی ازش خوشم اومد، الان این فریم‌ورک سبک را راست‌به‌چپ کردم و غالب مستنداتش هم فارسی کردم. می‌تونید مراجعه کنید به: http://mmnaderi.ir/milligram-rtl و صفحه‌ی گیت‌هاب: https://github.com/mmnaderi/milligram-rt
  3. mmnaderi

    مشکل در سیستم وبلاگدهی

    سلام. میشه توضیح بدید؟
  4. mmnaderi

    مشکل در سیستم وبلاگدهی

    سلام. من برای سیستمی که دارم میسازم یک مشکل دارم. اگر بخواهم همه‌ی مطلب های همه‌ی وبلاگها در یک table در دیتابیس ذخیره بشوند که سرعت خیلی میاد پایین؟ باید چی کار کنم؟ اگر هم کسی تونست یک ساختار خوب از table کاربران، مطلب ها، دسته بندی ها بده که کلاً مشکلاتم حل میشه.
  5. سلام. یک پلاگین جی کوئری برای validate کردن فرم html که هم کم حجم باشه و هم استفاده اش سریع و آسون باشه، به من معرفی کنید. جست و جو کردم ولی چیز جدیدی پیدا نکردم.
  6. mmnaderi

    پرسش در مورد لایسنس وردپرس

    بله هسته‌ی وردپرس رو تغییر دادم. میدونم انفاق ناجوری نمی‌افته. می‌خواهم ببینم از نظر لایسنس وردپرس و GPL اشکالی نداره؟ یعنی حق این کار را به من دادن؟
  7. mmnaderi

    پرسش در مورد لایسنس وردپرس

    سلام من تغییراتی در وردپرس (انگلیسی) دادم و مثلاً می‌خواهم اسمش را بزارم LetterPress. میتونم با توجه به لایسنس وردپرس و GPL لوگوی خودم را روی پنل مدیریت بزارم و هر جا Wordpress هست به LetterPress تغییر بدهم یا مثلاً پایین قالب بنویسه Powered by LetterPress ؟ یا این که کدوم یکی رو میتونم و کدوم یکی رو نه یا کلاً چه کارهایی می‌تونم بکنم؟
×
×
  • اضافه کردن...