رفتن به مطلب

parkict

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره parkict

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. parkict

    functions قالب

    با سلام؛ مشکل من همچنان سر جاست ، کسی هست که من اطلاعات هاست رو بدم این مشکل رو درست کنه ؟؟ من مشکل رو پیدا کردم از فانکشن هست ، قالب رو هم عوض کردم درست شد !! کسی هست درست کنه ؟؟
  2. parkict

    functions قالب

    فایل ارور لوگ هم پیوست کردم !! error_log
  3. parkict

    functions قالب

    سلام مشکل حل نمیشه !!! هر کاری میکنم درست نمیشه !!! اطلاعات هاست رو بدم خودتون یه نگاهی بندازید ؟؟
  4. parkict

    functions قالب

    سلام؛ مشکل حل نشد !!! همه پلاگین ها رو پاک کردم همون هستم !!!! با چهار تا سیستم هم رفتم همون مشکلرو داره!!!!!
  5. parkict

    functions قالب

    سلام دوباره ، الان دوباره میخواستم وارد سایت بشم که همون مشکل قبلی پیش اومد ، وقتی نام پوشه رو عوض کردم رفت !!!! بعد از خروج از مرورگر و دوباره وارد شدن خطای " خطاکوکی‌ها مسدود شده‌اند یا توسط مرورگر شما پشتیبانی نمی‌شوند. شما باید آن‌ها را فعال کنید تا وردپرس بتواند از آن استفاده نماید. " باز می آید ؟؟؟؟ این مشکل از کجاست ؟؟
  6. parkict

    functions قالب

    حرف شما متین ، ولی اینکارو میکنم وقتی تو ابزارک های سایت ورود هست از اونجا وارد می شوم صفحه ورود سفید میشه ولی با تایپ دستی در url مرورگر میره !!! این مشکل رو چیکار کنم ؟
  7. parkict

    functions قالب

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران محترم؛ بنده در ورود به مدیریت سایت مشکل "خطاکوکی‌ها مسدود شده‌اند یا توسط مرورگر شما پشتیبانی نمی‌شوند. شما باید آن‌ها را فعال کنید تا وردپرس بتواند از آن استفاده نماید." که برخی از تایپک های انجمن رو خوندم و در آخر به functions قالب رسیدم که دیدم مشکل از اینجاست ، بنده نام فایل functions رو تغییر دادم و مشکل ورود به پنل حل شد ولی در عوض ایندکس سایت بالا نیومد؛ الان functions قالب رو پیوست کردم تا شما سروران و مهندسان من functions را ویرایش، و مشکل من را حل کنید! با تشکر آدرس سایت : http://parkict.ir
  8. parkict

    functions قالب

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران محترم؛ بنده در ورود به مدیریت سایت مشکل "خطاکوکی‌ها مسدود شده‌اند یا توسط مرورگر شما پشتیبانی نمی‌شوند. شما باید آن‌ها را فعال کنید تا وردپرس بتواند از آن استفاده نماید." که برخی از تایپک های انجمن رو خوندم و در آخر به functions قالب رسیدم که دیدم مشکل از اینجاست ، بنده نام فایل functions رو تغییر دادم و مشکل ورود به پنل حل شد ولی در عوض ایندکس سایت بالا نیومد؛ الان functions قالب رو پیوست کردم تا شما سروران و مهندسان من functions را ویرایش، و مشکل من را حل کنید! با تشکر functions.php
×
×
  • اضافه کردن...