رفتن به مطلب

sinaem

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2

درباره sinaem

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

933 بازدید کننده نمایه
  1. sinaem

    خطای nocache_headers

    با سلام روز گذشته پس از انتقال سایتم روی هاست جدید پس از باز کردن صفحه wp-admin با این ارور مواجه شدم: Fatal error: Call to undefined function nocache_headers() in/public_html/wp-admin/admin.php on line 33 البته ناگفته نماند صفحات دیگر سایت هم که باز میشن با خطاهایی از این دست مواجه میشم. میخواستم بدونم مشکل از کجاست و راه حل چیه؟ متشکرم.
  2. سلام من وردپرس رو میخوام روی سرور لینوکس (Cent OS) راه اندازی کنم! لوکال هاست که سادست!!
  3. با سلام و عرض خداقوت قصد دارم CMS وردپرس رو روی سرور در یک شبکه داخلی نصب کنم. سوال اینکه پیش نیازها و نرم افزار های مورد نیاز برای این کار چی هست و نصب نرم افزارهای PHP - APACHI , MY SQL به چه صورت انجام می گیره؟ در این زمینه دنبال آموزش کاملی بودم که پیدا نکردم و مطالبی که بود جسته گریخته و ناکافی بود. در این زمینه ما رو یاری بفرمایید. متشکرم.
  4. با سلام و عرض خداقوت در حال حاضر دو قالب وردپرسی دارم که برای هر کدام افزونه ویژوال کامپوسر ارائه شده است. با توجه به اینکه نسخه هردو افزونه مشابه هست در زمینه امکانات مدیریت محتوای افزونه در افزونه های ارائه شده در این دو قالب تفاوت زیادی وجود دارد. اینطور که برمیاد طراحان هنگام پیاده سازی امکاناتی به این افزونه مطابق نظرشون اضافه و یا ویرایش می کنند. سوال من این هست که برای ویرایش و یا افزودن یه سری قابلیت ها کدام قسمت سورس این افزونه رو باید ویرایش کرد؟ در این زمینه اگر اطلاعاتی دارید بنده رو راهنمایی بفرمایید. متشکرم.
  5. sinaem

    ساخت ساب دامین منفصل از وردپرس شبکه

    با سلام و عرض خداقوت با توجه به اینکه بعد از نصب وردپرس شبکه، ساب دامین ها به صورت مجازی ساخته می شوند، آیا امکان داره یک ساب دامنه ساخت که زیر مجموعه وردپرس شبکه نباشه؟ همانند ساب دامنه های معمولی بشه از پنل هاست مدیریتش کرد. به طور معمول بعد از نصب وردپرس شبکه این امکان وجود نداره. از چه راهی میشه این کار رو انجام داد؟ متشکرم
  6. سلام و درود از پاسخ شما متشکرم، اما منظور موردی که شما اشاره کردید نیست. منظور اینه که به عنوان مثال در پیوندک ارائه شده از سوی وردپرس برای پست یا برگه مورد نظر که عبارت : http://example.com/?p=1234 هست، به جای ?p=1234 (که معمولا ID پست یا برگه مورد نظر هستش) کاراکترهای تعیین شده از سوی ما قرار بگیره. همانند سیستم های کوتاه کننده لینک که درش آدرس http://example.com/exampleexample به http://example.com/fdo54d تبدیل میشه. متشکرم
  7. با سلام و عرض خداقوت سوالی در زمینه کوتاه کننده آدرس وردپرس یا همون "پیوندک" داشتم. اینکه چطور میشه نوع آدرس دهی اون رو تغییر داد؟ به این صورت که به جای نمایش ID ، بشه یه کد چند حرفی یا چند رقمی نمایش داده بشه. برای این کار از چه تابعی و در کجا باید استفاده کرد؟ متشکرم.
  8. سلام برای اتصال به هاست دانلود از چه افزونه ای رو پیشنهاد می کنید؟ متشکرم
  9. با سلام و عرض خداقوت سوالی در زمینه کوتاه کننده آدرس وردپرس یا همون "پیوندک" داشتم. اینکه چطور میشه نوع آدرس دهی اون رو تغییر داد؟ به این صورت که به جای نمایش ID ، بشه یه کد چند حرفی یا چند رقمی نمایش داده بشه. برای این کار از چه تابعی و در کجا باید استفاده کرد؟ متشکرم.
×
×
  • اضافه کردن...