رفتن به مطلب

سافت سرا

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    441
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط سافت سرا

  1. سافت سرا

    نمایش تصادفی 5 تا از محصولات

    سلام و وقت بخیر. من می خوام 5 تا از تمام محصولاتم رو به صورتی تصادفی در یک برگه نمایش بده مشابه این تبلیغات که با یه اسکریپت 5 تا تبلیغات رو تصادفی نمایش میده. راهی هست؟
  2. سافت سرا

    افزونه Yoast Seo

    سلام دوستان. وقت بخیر. من به سوال در مورد افزونه Yoast Seo دارم. وقتی ما اطلاعات سئو رو وارد می کنیم این افزونه مشکلات رو به ما گوشزد می کنه. مثلا میگه شما هیچ لینک داخلی یا خارجی ندارید. ولی من تو صفحه نهایی تو سایت لینک دارم. مثلا لینک نرم افزارهای مرتبط که زیر پست نمایش داده میشه و لینک داخلی هست. یا سایت شرکت تولید کننده نرم افزار که لینکش تو صفحه هست. ولی خوب افزونه سئو نمی تونه شناساییشون کنه. سوال من اینه که این لینکها تاثیری روی سئو سایت دارند و یا نه حتما باید داخل پست یعنی جایی که افزونه سئو شناسایی می کنه باشن؟
  3. سافت سرا

    ویرایش لینک نمایش نوشته

    آیا امکان انجام این کار نیست؟
  4. سافت سرا

    ویرایش لینک نمایش نوشته

    سلام. در بخش مدیریت/ویرایش پست وقتی پستی ذخیره میشه میشه بالای صفحه می نویسه: نوشته به‌روز شد. دیدن نوشته که دیدن نوشته لینک میشه به صفحه پست مربوطه در سایت. من می خوام این لینک رو ویرایش کنم و در واقع بهش ID بدم تا به صورت خودکار به بخش مورد نظر بره. راهی هست؟
  5. سافت سرا

    همکاری برای خرید Yoast SEO Premium license

    یکی دیگر از امکاناتش اینه که امکان استفاده از چند کلمه کلیدی رو میده.
  6. سافت سرا

    برنامه قرعه کشی

    سلام. اگر دنبال برنامه آماده می گردید برنامه های زیادی (تحت ویندوز و اندروید) برای این کار هست.
  7. سافت سرا

    گوگل آنالیز و کد مخرب(مهم)

    سلام. امروز برای ما هم این اتفاق افتاد اما تنها سایت ما نیست بسیاری از سایتهایی که از گوگل آنالیز استفاده می کنن اینجوریه. جالبه اگر آدرس زیر رو هم در مرورگر باز کنید باز هم انتهاش کد مخرب مربوطه وجود داره. تنها احتمالی که می مونه اینه که یا سیستم آلوده باشه یا ISP این کد مخرب رو برمی گردونه که از نظر من منتفی است چند من رو چند تا سیستم دیگه و همچنین روی یک سرور خارج از کشور هم تست کردم و همین مشکل وجود داره. البته رو بعضی سیستمها هم اینجوری نیست که واقعا عجیبه. www.google-analytics.com/analytics.js
  8. سلام. بعید می دونم فیلتر شدن سایت روی حذف صفحات در گوگل تاثیری داشته باشه. البته رو بازدید و رتبه الکساتون تاثیر داره اما ربطی به ایندکس یا حذف صفحات نداره. چون در واقع سایت شما برای گوگل فیلتر نیست.
  9. سافت سرا

    چندتا سوال درباره سرور مجازی

    سلام. ظاهرا شما سرور رو تنها برای یک سایت گرفتید. پیشنهاد می کنم به جای سرور مجازی از هاستهای پر بازدید استفاده کنید. سرور مجازی دردسر و هزینه های جانبی زیادی داره.
  10. سافت سرا

    ریکاوری حافظه داخلی گوشی

    سلام. نرم افزار Wondershare Dr.Fone for Android
  11. سلام. خیر. روزی 150.000 تومان برای یک طراح حرفه ای وب سایت با روزی 6 ساعت کار اصلا هم بالا نیست ولی مشکلی که هست اینه که معمولا طرحهای وب بر روی یک پروژه وردپرسی کلا 4 ساعت هم وقت نمیزارن. مگه اینکه خیلی پروژتون پیچیده باشه و امکانات زیادی داشته باشه که اونم با یک میلیون انجام نمیشه. ضمنا گول اسم معتبر رو نخورید، بعضی ها در زمینه طراحی قالب وردپرس خیلی اسم در کردن، اما کار کردن باهاشون به غیر از پشیمونی و از دست دادن وقت و پول هیچ چیزی به دنبال نخواهد داشت.
  12. سلام. ساده ترین روش همین ساخت ساب دامین و نصب مجدد وردپرس هست.
  13. سلام. می تونه به صورت پیش فرض فقط افزونه های محبوب رو در بر بگیره و یه صفحه هم باشه تا بقیه افزونه ها را نمایش بده و کاربر گزینه هایی رو که می خواد رو به دلخواه دریافت و اضافه کنه.
  14. سافت سرا

    اموزش انلاین

    سلام. متاسفانه با این توضیحات بسیار مختصر با طراحان عزیز به مشکل می خورید. شما باید دقیق و کاملا جزء به جزء بفرمایید چه چیزی می خواید وگرنه در نهایت کاری که به شما میدن بسیار ضعیف خواهد بود و هر چیزی هم بگید میگن در درخواستتون نبوده.
  15. سلام. بله با افزونه مگامنو می تونید چنین منویی بسازید.
  16. سافت سرا

    ترجمه ی جمله ای به انگلیسی

    enter with smile
  17. سافت سرا

    بروز رسانی افزونه UberMenu

    برای من هم همین مشکل وجود داره باید به تولید کننده ایمیل بزنم ببینم چی میگن؟
  18. سافت سرا

    قطع سرور هنگام اتصال به vpn

    سلام. روی سرور مجازی نمی تونید از وی پی ان استفاده کنید. چون آی پی سرور عوض میشه.
  19. این کد رو به استایلتون اضافه کنید. می توانید اندازه، رنگ و ظاهرش رو هم عوض کنید: .size-medium { border: solid 8px #ddd; }
  20. ببینید این صفحه از چند iframe تشکیل شده و هر بخش هم یک آدرس رو نمایش میده. در واقع شما باید در صفحه بندی مطالب سایتتون اینرو تعریف کنید.
  21. فکر می کنم شما یه همچین چیزی می خواید؟!
  22. سافت سرا

    توضیحات دسته در وردپرس

    ببینید به صورت پیش فرض توضیحات دسته در قالب نمایش داده نمیشن، شما باید کد مربوط به توضیحات دسته رو در صفحاتی که می خواید توضیحات نمایش داده شه اضافه کنید. ضمنا این افزونه (ظاهرا) محدودیت کارکتر نداره یا بیشتر از 160 کارکتر هست. می تونید تو تصاویر نمونه افزونه ببینید.
  23. سافت سرا

    توضیحات دسته در وردپرس

    چیز خاصی نداره. شما تو بخش دسته ها و در فیلد توضیح باید متن مورد نظرتون رو بنویسید فقط مزیتی که داره اینه که شما می تونید از html و به تبع آن از تصویر، ویدیو و ... هم استفاده کنید. چه مشکلی دارید؟
  24. سافت سرا

    ساخت دانشنامه

    خوب دوست عزیز شما برای انجام هر کاری باید نیازمندیهاش رو داشته باشید. البته روشهای دیگه ای هم هست اما هزینه اش از خرید 100 مگابایت فضای اضافی بیشتر میشه.
  25. سافت سرا

    توضیحات دسته در وردپرس

    پلاگین آموزش
×
×
  • اضافه کردن...