رفتن به مطلب

noorionline

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط noorionline

  1. noorionline

    لاگ اشکالات PHP server

    ولی مشکل من ارور 403 نیست. این ارور هم روی سایت نمایش نمیده. تو لاگ ارورهای سرور نمایش میده فقط اگه راهنمایی کنید که کد زیر رو تو کدوم فایل باید بذارم ممنون میشم. همونطور که گفتم یکی دیگه هم دقیقا این ارور رو داشته و با گذاشتن این کد مشکلش حل شده. فقط نگفته تو کدوم فایل این کد رو قرار داده. این کدشه: defined( ‘DOING_AJAX’ )
  2. noorionline

    لاگ اشکالات PHP server

    سلام من در گزارشات خطای سرور به این اشکال برخورد کردم: PHP Warning: Use of undefined constant DOING_AJAX – assumed ‘DOING_AJAX’ (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/username/domains/sitename/public_html/wp-content/plugins/protect-wp-admin/pwa-class.php on line 170 در این لینک گفته شده: error fixed. just added this code inside condition. defined( ‘DOING_AJAX’ ) فقط سوال من اینه که این کد رو من کجا قرار بدم؟ تو فایل فانکشن قالب قرار دادم کلا سایت مسدود شد..!
  3. noorionline

    مشکل سایت مپ

    دوستان مشکل از تغییراتی بود که توی فایل .htaccess و wp-config داده بودم. فکر میکنم مربوط به gzip یا چیزی شبیه این بود. فایل‌ها رو که به حالت دیفالت وردپرس برگردوندم مشکلم حل شد.
  4. noorionline

    مشکل سایت مپ

    قبلا نقشه سایت من مشکل نداشت، از چند افزونه در زمان#های مختلف استفاده میکردم و با هیچکدوم هم مشکل نداشتم. الان دارم از Yoast seo استفاده میکنم که تا همین چند هفته پیش هم مشکلی نداشتیم باهاش. اخیرا حدود یک ماهی هست که تو گوگل وب مستر جلوی نقشه سایتم این میگه فرمتش شناسایی نشده و در توضیحات میگه: من برای رفع این مشکل چند افزونه دیگه هم جایگزین کردم اما مشکل حل نشد و باز هم همین اشکال رو داره میگیره. نقشه سایت من اینه در حال حاضر: http://irw.ir/sitemap_index.xml یه احتمالی که دادم این بود که سرور ما نمیتونه به خوبی با گوگل ارتباط بگیره به خاطر همین یه وردپرس صفر روی یکی از پوشه#های هاست نصب کر
×
×
  • اضافه کردن...