رفتن به مطلب

icseo

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    28
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط icseo

  1. icseo

    حذف شدن سایت از موتور جستجوی بینگ

    با سلام . فایل html ای که بینگ به شما داده است در روت سایت حذف نشده است ؟ وارد حساب کاربری بینگ شوید و در قسمت پیام ها اگر پیامی از طرف بینگ برای شما ارسال شده است متن آن را قرار دهید .
  2. icseo

    ارور ایجاد سایت مپ با افزونه

    با سلام . این مشکل اغب با تداخل یکی از پلاگینن ها با افزونه yoast رخ میدهد . البته در برخی از قالب ها نیز این مشکل مشاهده شده است که از کد نویسی قالب ناشی میشود. اگر به این مشکل بر خورد کردید و با آموزشی که دوست عزیزمان menalgeya مشکلتون حل نشد , حتما افزونه ها رو غیر فعال کنید و یا قالب سایت رو موقتا عوض کنید . تا مشکل رو پیدا کنید . اگر مشکل از قالب بود , کد های فانگشن قالب سایتتون رو بررسی کنید . موفق باشید.
  3. با سلام . تا حالا روی سئو سایتتون کار کردید ؟‌ دامین شما در حال حاضر غیر فعال میباشد .
  4. icseo

    پیغام گوگل در مورد فایل robots

    با سلام . پاسخ سوالاتون : 1- گوگل لینک های جدید را بین 2 هفته تا یک ماه ایندکس میکند . چرا اینقد دیر ؟ به این علت که سایت شما تازه تاسیس میباشد . 2 - بله راهی هست . پیشنهاد میکنم که لینک های قدیمی را توسط ریداکت 301 به صفحه جدید منتقل کنید . این کار تمام رتبه , بازدید و.... رو از لینک قدیم به لینک جدید منتقل خواهد کرد . و در نهایت از شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید . 3 - پیشنهاد میکنم تا دیر نشده از ریداکت 301 استفاده کنید تا همچنان در رتبه اول گوگل بمانید . 4- لینک های جدید وارد صفحه ارور 404 میشود . تمامی آموزش ها در امضا بنده موجود است . ( سایت زیر یک سایت بروز و عالی در ضمینه سئو میباشد
  5. icseo

    ترتیب کارهای زیر چطوره؟

    با سلام . آموزش کامل yoast در مرجع زیر (امضا) موجود میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید. , بخش آموزشی google webmaster tools نیز به زودی افتتاح خواهد شد . اما راجع به سوال شما : سایت مپ رو به گوگل وبمستر تولز معرفی کنید . خود گوگل اقدام به ایندکس میکند . زمانی که شما سایت مپ رو حذف میکنید و مجددا معرفی میکنید مقالات آموزشی شما از گوگل حذف نخواهد شد . البته به شرطی که لینک آن تغییر نکرده باشد . شما سایت مپ رو معرفی کنید دیگر نیازی به معرفی چیز دیگه ای نیست . اگر ساختار لینک ها تغییر کنه در سایت مپ yoast نیز لینک ها تغییر خواهد کرد . و نیازی به معرفی مجدد نیست . موفق باشید .
  6. icseo

    مشکل با افزونه سئو

    سلام . عنوان رو تغییر بدید مشکل حل میشه . خیر کار درستی نیست . گوگل به رنگ ها توجه میکند . از رنگ سفید استفاده نکنید .
  7. icseo

    لیست سیاه گوگل ؟؟

    با سلام . لطفا آمار ورودی های گوگلتون رو اعلام بفرمایید. اگر از گوگل آنالیز استفاده میکنید یک شات قرار دهید . با احترام .
  8. icseo

    ارور در فایل functions.php قالب

    سلام . کل محتوا رو قرار بدید .
  9. icseo

    مشکل با افزونه سئو

    به علت وجود " . " در عنوان شما این مشکل حل شدنی نیست . البته در افزونه . از این عنوان استفاده کنید . دانلود AVG Internet Security 2015 v15 همراه با کرک میبینید که این مشکل برطرف میشود. البته کلمه "با" نیز مناسب نیست که خودتون میتونید کلمه دیگری بزارید . از علامت های + - = و... که در url قرار نمیگیرند پرهیز کنید . موفق باشید.
  10. icseo

    مشکل با افزونه سئو

    با عرض سلام عنوان ارسالی شما چی هست ؟ عنوان رو قرار بدید تا با یک مثال چگونگی رفع این خطا را به شما نشان دهیم . با احترام .
  11. icseo

    تاثیر ارور های 508 در ورودی گوگل

    با سلام . به قطعیت نمیشه گفت که حل میشود . سرعت لود سایت به عوامل زیادی بستگی دارد . مانند قالب سایت شما , تصاویر سایت . کش و... در مورد ارور هم باید بگم که اگر منابع سرورتون زیاد باشه بله این مشکل حل خواهد شد . *****
  12. icseo

    مشکل عجیب در گوگل آنالیتیک

    با سلام . پیشنهاد میکنم یک مدت صبر کنید و بیخودی تغییر در سایتتون ایجاد نکنید به این خاطر که یک شب آمار بهم ریخته است. از آمار گیر دیگه ای استفاده کنید و تا مطمئن نشدید تغییری در سایتتون ایجاد نکنید . اگر مشکل رفع نشد مجددا اعلام بفرمایید تا شما را راهنمایی کنیم . با احترام .
  13. icseo

    تاثیر ارور های 508 در ورودی گوگل

    با سلام . دلیل این ارور ها محدود شدن اکانت شما توسط میزبانتون از منابع سرور میباشد . محدودیت هایی مانند : CPU Usage, RAM Usage, I/O usage or Entry Processes راه حل : سرورتون رو عوض کنید و یا از ویژگی CloudFlare استفاده کنید . پلاگین های غیر ضروری را محدود نمایید . برای این که ببینید کدام پلاگین بیشترین تاثیر را روی سایت شما دارد میتوانید محتوای ( error_log ) را بررسی کنید . موفق باشید.
  14. به نام خدایی که در این نزدیکیست با عرض سلام خدمت تمامی دوستان . در این پست با پرسش و پاسخ از گوگل پاندا ۴٫۲ که در آخرین مصاحبه از بروز رسانی آن سوال پرسده شده است در خدمت شما هستیم . پرسش و پاسخ از گوگل پاندا ۴٫۲ البته لازم به ذکر است که پرسش و پاسخ از گوگل پاندا ۴٫۲ شده است اما در اینجا ما تنها به چند مورد مهم و ضروری آن اشاره خواهیم کرد. هنگامی که Google Panda به ورژن ۴٫۲ در اواسط جولای بروز رسانی شد , بسیاری سوال در این ضمینه پرسیده شد , که دلیل اصلی بروز رسانی گوگل پاندای ۴٫۲ چه چیزی بوده است . چه قابلیت هایی دیگری به آن اضافه شده است و تفاوت آن با ورژن قبلی چیست ؟
  15. icseo

    ورودی گوگل بسیار کم

    با سلام . این مقدار بسته به نوع فعالیت شما , ارسال موضوعات اختصاصی توسط شما و محبوبیت موضوع ارسالی شما برای بینندگان میباشد . شما ممکن است موضوعاتی ارسال نمایید که بازدید کننده خیلی کمی داشته باشد . خب طبیعی است که ورودی شما کم خواهد شد . سعی کنید تمرکزتون رو روی کلمات و موضوعاتی بزارید که بیشترین بازدید را دارند . با احترام .
  16. icseo

    مشکل در ارور 404 در صفحات برچسب

    با عرض سلام . این مشکل معمولا در لینک های داخلی شما ایجاد میگردد . در صفحه مورد نظر به دنبال مشکلاتی مانند : نبودن http:// درلینک , نبود ":" و... اشاره کرد . لطفا صفحه که حاوی تگ مرغداری است را کاملا بررسی کنید . این مشکل احتمالا تنها در صفحه مورد نظر نیست . بلکه در فوتر , هدر و ... میباشد که باعث بروز خطای 404 زیادی شده است . موفق باشید.
  17. icseo

    مشکل با افزونه google XML

    با سلام افزونه گوگل سایت مپ رو غیر فعال کنید و از افزونه yoast برای ساخت سایت مپ استفاده کنید . پیشنهاد میکنم این دو آموزش را حتما ببینید‌: آموزش سئو وردپرس با WordPress SEO by Yoast آموزش کامل WordPress SEO by Yoast هر دو آموزش کامل yoast هستند که لینک اول مربوط به سایت مپ در yoast میباشد . موفق باشید.
  18. icseo

    بهترین فایل robots.txt برای وردپرس

    با تشکر از کاربر imanfakhar بابت راهنمایی خوب و دقیقشون . در تکمیل صحبت های ایشون باید بگم . که هدف از robots.txt هدایت موتور های جستجوگر میباشد . با محدود کردن گوگل میتوانید بازدهی سایت خود را در گوگل چند برار بکنید . منظور از هدایت نیز این مورد میباشد که پوشه ها و فایل هایی که ارزش ایندکس شدن را ندارند رو محدود کنید . دقت کنید که فایل های js&css رو تحت هیچ شرایطی محدود نکنید . محدود کردن این فایل ها نتیجه منفی در سئو سایت شما دارد . پیشنهاد بنده این است که دو پیج زیر رو حتما مطالعه بفرماید : robots.txt چیست ؟ آموزش ساخت robots.txt بهینه آخرین اخبار گوگل در سئو موفق و سرفراز باشید.
  19. icseo

    اساتید سئو لطفا پاسخ بدن

    با سلام از چه پلاگین سایت مپی استفاده میکنید ؟‌ اون مورد مشکلی نداره و به مرور رفع میشود . اگر تا ۱ الی ۲ هفته مشکل برطرف نشد مجددا پیام بدید تا بررسی کنیم .
  20. icseo

    رفع 2 ایتم woorank

    با سلام متاسفانه متوجه منظور شما نشدم . اما برای توییتر تنها باید نام کاربری خود و برای فیسبوک آدرس کامل صفحه موردنظر خود را قرار دهید . موفق باشید.
  21. icseo

    بهترین پیوند یکتا

    با سلام . اگر به گوگل دقت کرده باشید زمانی که یک موضوع رو جستجو میکنید گوگل url ها رو هم در نتایج جستجو خود ملاک قرار میدهد . پیشنهاد بنده استفاده از post_name میباشد . درصورتی که نام پست شما در url باشد در لیست جستجو ها نتیجه بهتری را کسب میکنید . همچنین گوگل url ها رو هم ترجمه میکند . درصورتی که عنوان پست شما انگلیسی باشد باز هم به نفع شما خواهد بود . این موارد رو میتونید در www.icseo.ir به طور کامل مطالعه بفرمایید. موفق و سرفراز باشید .
  22. icseo

    مشکل در ایندکس نشدن مطالب و erorr dns در گوگل وبمستر

    با عرض سلام . برای تست میتونید از امکانات سایت ما استفاده کنید تمامی مواردی که وبمستران نیاز دارند در لینک زیر موجود میباشد . http://analysis.icseo.ir/tools.php و اما راجع به ارور ها : منظور از ارور ۴۰۴ نبودن صفحه مورد نظر در سایت شما میباشد . جهت راهنمایی دقیقتر لطفا از قسمت messages متن ارور ها را قرار دهید تا بهتر شما را راهنمایی کنیم . مشکل dns دلایل مختلفی دارد . در صورتی که سرور میزبان شما برای لحظاتی از دسترس خارج شده باشد و گوگل در آن زمان وارد سایت شما شده باشد این ارور را دریافت میکنید . مشکل از ایرانی بودن سرور میزبان نمیتواند باشد . با احترام فراوان .
  23. icseo

    Avada | دانلود قالب Avada v3.8.6

    به نام خدایی که در این نزدیکیست .******
  24. به نام خدایی که در این نزدیکیست . گوگل یک اطلاعیه دسته جمعی برای وبمسترانی که فایل های Javascript & CSS خود را مسدود میسازند ارسال کرد . که در این اطلاعیه آمده است: بلاک Javascript & CSS برای موتور های جستجوگر موجب کاهش رتبه دهی سایت ها میگردد . امروز صبح گوگل کنسول یک اطلاعیه راجع به مسدودکنندگان Javascript & CSS صادر کرد . در این اطلاعیه خاطر نشان شده است که بلاک Javascript & CSS موجب این میگردد که گوگل رتبه کمتری به سایت شما بدهد . این هشدار با عنوان “Googlebot Cannot Access CSS & JS on…” برای وبمستران ارسال میگردد . در این هشدار ذکر شده است که بلاک Javascript & CS
×
×
  • اضافه کردن...