رفتن به مطلب

amiri_y24

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط amiri_y24

  1. amiri_y24

    حل مشکل ERROR: This is not a valid feed.

    سلام ، منظور از خطا ، چنین خطایی هست ؟ http://wp-parsi.com/sample-404-page/feed/ جدیدا و چند مورد شاهد خطاهای مشابه بودم ، بیشتر هم مربوط به صفحات 404 هست البته خود صفحات 404 با پلاگین های موجود ریدایرکت میشن اما هیچ ابزاری پیدا نکردم که صفحات خطایی که feed هستن ریدایرکت کنم برای مثال ، لینک domain.com/sample-404-page با افزونه های ریدایرکت ، ریدایرکت میشه ولی لینک domain.com/sample0404-page/feed ریدایرکت نمیشه و تو وبمستر گوگل 404 ثبت میشه برای حل این مشکل دنبال راه حل هستم ولی هنوز راهی پیدا نکردم
  2. فروشگاه با چه ابزاری ایجاد شده ؟
  3. amiri_y24

    اضافه شدن کلمه «خانه» در ایندکس گوگل به لینک ها

    گوگل کلمه ی " خانه " رو به عنوان " برند " سایت شما در نظر گرفته و در انتهای نتایج جستجو اضافه کرده . این مورد از تنظیمات افزونه سئو [ برای مثال yoast] قابل تنظیمه ، اما در مجموع ، خود گوگل برند سایت شما رو شناسایی میکنه و در انتهای نتایج جستجو قرار میده و ممکنه ، کلیدواژه ای باشه که بیشترین تکرار در سایت داره ، یا با تگ h1 مهم ترین قسمت سایت به ویژه در صفحه اصلی معرفی شده و یا در بالاترین قسمت سایت و به عنوان اولین لینک قرار داره . ضمنا ، تنظیمات همگانی : عنوان سایت هم چک کنین .
  4. amiri_y24

    عدم وجود H1 در سایت

    از یک پوسته ی سئو شده استفاده کنین و یا پوسته ی سایتتون سئو کنین در هر صفحه : h1 به تعداد 1 مورد و مهم ترین آیتم ، h2 و h3 هم در رتبه های بعدی اهمیت قرار دارن معمولا h2 بیشتر از 10 مورد نیست و h3 هم بیشتر از 20 مورد استاده نمیشه . تا گوگل و سایر موتور های جستجو ، بتونن مهم ترین بخش های سایت مشخص کنن .
  5. amiri_y24

    حذف کلی ازنتایج گوگل با ارور mobile usability

    از طریق وبمستر گوگل قسمت Search Traffic قسمت Manual Actions یک توصیح در مورد دلیل اسپم شدنتون و یه لینک موجوده
  6. میتونین به شکل های دیگه ای عنوان بزنین ، مثلا : دانلود پروژه معماری ، بیمارستان ، نوع اول یا نمونه اول یا حالت اول یعنی از عدد استفاده نشه ، از حروف استفاد بشه . و یا میتونین موردی که مهم تر هست در نظر بگیرین دانلود پروژه معماری ، بیمارستان ده تختخوابه یا حالت های مشابه .
  7. amiri_y24

    تنظیم اتوماتیک پلاگین Yoast SEO

    از بخش عنوان ها و متاها ی افزونه ، امکان تنظیم عنوان و توضیحات سئو به صورت خودکار وجود داره . ولی بهتره عنوان تغییر ندین و برای توضیحات سئو از تگ %%excerpt%% استفاده کنین تا چند خط اول متن به عنوان توضیحات پست در گوگل ثبت بشه .
  8. amiri_y24

    ریدایرکت 301

    در مسیر : /public_html/wp-content/upload / این کد درج کنین RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(.*)$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://cdn.site.com/media/$1 [L,R=301] ErrorDocument 403 / ErrorDocument 404 /
  9. amiri_y24

    حذف کلی ازنتایج گوگل با ارور mobile usability

    احیانا از تبلیغات پاپ آپ استفاده نمیکنین ؟ و احیانا این تبلیغات پاپ آپ در موبایل ، به صورت خودکار فایل apk دانلود نمیکنن ؟ در یکی دو هفته اخیر ، چند مورد این چنینی داشتیم که با حذف و یا تغییر کد پاپ آپ و ارسال درخواست بازبینی از طریق وبمستر ، مشکل حل شده . البته بعد از ارسال درخواست بازبینی ، رفع مشکل ممکنه دو تا سه روز هم طول بکشه .
  10. amiri_y24

    مشکل در افزونه سئو

    گوگل اسم سایت شما را در نتایج جستجو ، بعد از عنوان صفحه مورد نظرتون نمایش می ده و بر اساس پردازش هایی که انجام میده یک کلمه یا ترکیبی از کلمات به عنوان : عنوان سایت شناسایی میکنه در افزونه های yoast قسمتی برای مشخص کردن این عنوان وجود داره yoast : عمومی / اطلاعات شما ولی برای all in one تا ورژن قبلی این مورد مشاهده نشده ، شاید به ورژن جدید اضافه شده باشه . پیروز باشید
  11. amiri_y24

    آپدیت نشدن سایت

    تو هاست میزبانی کنار فایل wp-config.php دنبال این فایل بگردین .maintenance و حذفش کنین . مجددا به پیشخوان وردپرس رفته و اقدام به بروز رسانی کنید .
  12. amiri_y24

    نقش خطک (اسلش) آخر آدرس چیست؟

    تو تنظیمات این پلاگین هم وجود داره این نکته ، اضافه کردن اسلش .
  13. ابتدا سایتتون اینجا چک کنین : http://www.intodns.com در صورتی که مشکلی مرتبط با دی ان اس موجود باشه اینجا نشون خواهد داد . مسئله دوم و در ارتباط با عکس : http://forum.wp-parsi.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=7604 صفحاتی که برای ایندکس ثبت کردین در 29/7/2015 که گوگل به سایتتون دسترسی نداشته در ساعت 3:25 و 3:26 هم صفحاتی که ثبت کردین ریدایرکت شدن به صفحه ی دیگه ای در 1/8/2015 هم همین حالت بوده و صفحه ریدایرکت شده بررسی کنید ببینید این صفحات به چه صفحه ای ریدایرکت میشن . اگه خطا هست 404 ، ببینید این صفحات در سایت مپ موجود نباش
  14. amiri_y24

    نقش خطک (اسلش) آخر آدرس چیست؟

    برای سایت مشتریان معمولا با اسلش هستن ادرس ها تنظیمات افزونه yoast چک کنین
  15. amiri_y24

    نقش خطک (اسلش) آخر آدرس چیست؟

    دلیلی که عرض شد یکی از دلایل علمی در نقش اسلش بوده دلایل دیگه ای هم هست ولی مجموعا به این نکته اشاره دارن که یک آدرس ثابت برای هر صفحه از سایت به موتور های جستجو ارائه کنیم .
  16. نمی دانم پایه ی همه ی یادگیری هاست

  17. amiri_y24

    نقش خطک (اسلش) آخر آدرس چیست؟

    از اونجایی که دو آدرس http://exeample.com/ و http://exeample.com در نظر موتور های جستجو ، میتونه دو صفحه ی جداگانه به حساب بیاد . برای همین ، در بهینه سازی و سئو سایت ها ، ما یکی از دو حالت که معمولا همراه با اسلش هست انتخاب میکنیم یعنی ادرس صفحه بدون اسلش به آدرس صفحه با اسلش ریدایرکت میشه .
  18. ظاهرا مشکلی برای سایتتون در ایندکس وجود نداره به این صفحه دقت کنید http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.hamyarit.com/ می بینید که صفحه اصلی سایتتون توسط گوگل ذخیره شده اینجا رو هم ببینید ، متوجه میشین که سایتتون ایندکس درستی داشته https://www.google.com/search?sitesearch=http://www.hamyarit.com/ ممکنه به خاطر تغییراتی که اعمال کردین ، و یا اشتباهاتی که احتمالا در روند تغییر آدرس سایتتون داشتین ، رتبه ی صفحات سایتتون در موتور های جستجو با افت مواجه شده باشه . ولی تا اینجا که من دیدم ، مشکل خاصی وجود نداره
×
×
  • اضافه کردن...