رفتن به مطلب

محمدرضـا

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    516
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    12

آخرین بار برد محمدرضـا در شهریور 13 2017

محمدرضـا یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

388 عالی

1 دنبال کننده

درباره محمدرضـا

  • درجه
    کاربر ثابت

اطلاعات تماس

  • Website URL
    http://www.iranwebsv.net

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    مرد
  • موقعیت
    بندرعباس
  • علاقمندی ها
    طراحی وبسایت ، کدنویسی ، برنامه نویسی (تا حدودی #C )
  • آشنایی با وردپرس
    متوسط
  • سطح برنامه نویسی
    متوسط
  • آشنایی با طراحی
    متوسط

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3191 بازدید کننده نمایه
  1. افزونه SSL که فعال کردید رو غیرفعال کنید که به https ریدایرکت نشود ! فولدرش رو تغییر نام بدید .
  2. ترجمه های افزونه و وردپرس هم آپدیت کردید ؟ اگر کامل آپدیت هستند ، احتمال میدهم از کش کلاینت ساید (مرورگر) یا سرور ساید (هاست) باشد .
  3. محمدرضـا

    خرابی عجیب سایت

    از افزونه نال شده استفاده کردید ! مشابه سایت شما را یکی از مشتریان ما داشت که متاسفانه افزونه Yoast Seo کرک شده نصب کرده بود و نتایج سایتش توی گوگل بدین صورت شد ! افزونه هایی که اطلاع دارید نال شده هستند و یا از جای نامعتبر دانلود کرده اید را حذف کنید ، سپس تا حد امکان هاست خود را پاکسازی و به مدیر سرور هم اعلام کنید از روت سایت شما را اسکن کنند . پس از آن به گوگل وب مستر خود مراجعه کرده ، احتمالا پیغامی بر مبنای مشکل / هک شدن یا ... برای شما ارسال می کنند که در همان پیغام میتوانید درخواست دهید تا سایتتان را مجدد بررسی / اسکن کنند . اگر هم پیغام برایتان ارسال نشده بود ، از
  4. محمدرضـا

    مشکل ارسال نشدن ایمیل edd

    اگر فقط افزونه Edd ایمیل ارسال نمی کند ، باید لاگ ها بررسی شوند .
  5. محمدرضـا

    نحوه نوشتن توضیحات متای مطالب

    خیر مشکلی نداره . ضمن اینکه اگر این متن ها اضافی هست میتونید رنگ متن که اول قرار میدید رو با رنگ پس زمینه یکی کنید تا به حالت مخفی نمایش داده بشه اما توی سورس شما هست . بعضی از سایت ها از اینگونه ترفند استفاده می کنند .
  6. محمدرضـا

    نحوه نوشتن توضیحات متای مطالب

    تا جایی که اطلاع دارم برای هر مطلبی که ارسال می کنید ، باید این فیلدها رو مرتبط با مطلب تکمیل کنید . و در تعداد کاراکتر هایی که در فیلد پر میکنید طبق استاندارد باشه و رنگ سبز نمایش بده .
  7. محمدرضـا

    راهنمایی برای dropdown منو

    دقیقا متوجه منظورتان نشدم ! اما برای استایل دادن به اولین تگ / استایل میتونید از first-child استفاده کنید که آموزش اون در لینک زیر موجود هست : https://www.w3schools.com/cssref/sel_firstchild.asp اگر هم هر تگ شما کلاس جدا دارند ، میتونید مثل مثال زیر کد بزنید . .menu-1 { your style; }
  8. محمدرضـا

    مشکل ارسال نشدن ایمیل edd

    دو مورد احتمال دارد . 1. آی پی یا دامنه شما در بلک لیست قرار گرفته که میتوانید هر دو آن را از طریق سایت های لوک آپ بررسی کنید که لینک یکی از آن ها را برای شما خواهم گذاشت و میتوانید بررسی کنید : https://www.spamhaus.org/lookup/ 2. تابع mail به دلایلی در سرور شما غیرفعال شده که معمولا برخی شرکت ها در هاست های اشتراکی به دلیل ارسال اسپم غیرفعال می کنند ، برای اطمینان از اینکه ارسال ایمیل بصورت کلی مشکلی ندارد ، از طریق Webmail خود اقدام به تست ارسال ایمیل کنید ، اگر ارسال شد که میتوانید با افزونه های موجود در اینترنت مشکل خود را برطرف کنید و در غیر این صورت باید به مدیر سرور خود ا
  9. این کد رو به فایل css قالب اضافه کنید : .vgw-item-i .product-title a { display: block; width: 100%; overflow: hidden; white-space: nowrap; text-overflow: ellipsis; } سپس در صفحه نخست از سایت ، کلیدهای CTRL + F5 را برای لود شدن مجدد فشار دهید . اگر از افزونه های کش استفاده میکنید ، کش سایت خود را خالی کنید . موفق باشید .
  10. محمدرضـا

    مشکل صفحه 404

    برای فراخوانی فایل های php خود از کد زیر میتوانید استفاده کنید : <?php get_template_part('sidebar'); ?> نیازی به نوشتن پسوند .php نیست ، فقط نامش رو جایگذین کنید . برای نمونه بنده sidebar وارد کردم . همچنین اگر در مسیر های دیگه (فولدر) هست میتونید با مسیر وارد کنید ، مثال : <?php get_template_part('folder/sidebar'); ?> موفق باشید .
  11. درود . گاهی اوقات این تداخل ها از فایل functions.php قالب و همین طور در بعضی مواقع دیگر نیز از تداخل پلاگین های نصب شده می باشند . این موارد را بررسی کنید احتمالا مشکلتان برطرف شود .
  12. محمدرضـا

    عدم نمایش ابزارک ها

    احتمالا مشکل از تداخل کدهای functions.php شما هست . دیباگ وردپرس رو موقت به حالت true قرار بدید خطاها رو برطرف کنید .
  13. خب منتظر پاسخ از سمت گوگل باشید .
  14. از بخش افزونه ها غیر فعالش کنید .
  15. فایل page.php قالب خود را ضمیمه/پیوست کنید .
×
×
  • اضافه کردن...